ויראלי

הילדים שלכם אוכלים נקניקיות? אתם חייבים לקרוא את זה

מור משה צפתה כיצד הבת שלה נחנקת מנקניקיה ושכחה את כל מה שאמורים לעשות במצב כזה. בזכות התושייה המדהימה שהפגינה, היא הצליחה לשלוף את הנקניקייה מתוך גרונה של בתה ובחסדי השם היא ניצלה


07/09/22 | י"א אלול התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מור משה עברה סיוט שכל אמא חוששת ממנו. למרות שחתכה את הנקניקיות בצורה המומלצת לפני שהגישה לילדיה, בתה הקטנה נחנקה מחתיכה של הנקניקייה. למרות הסיטואציה המלחיצה, היא הצליחה להציל את חייה, ועכשיו היא כותבת בפוסט שהפך וויראלי מסר חשוב להורים.

"בכל פעם שאני מכינה נקניקיות, אני כמובן חותכת לאורך ואז לחתיכות קטנות כמו כולם", כתבה מור בתחילת הפוסט. "בעודי מתעסקת במטבח, לירם הבן הגדול שלי קורא לי 'אמא, ענהאל נחנקת'. הסתובבתי אליה, ראיתי אותה אדומה כמו עגבנייה ומחזיקה את הצוואר, בלי יכולת אפילו להשתעל. פשוט מסתכלת עלי במבט של 'תעזרי לי' ולא זזה".

בשלב זה, מור החלה לטפוח לה על הגב, למרות שאסור לעשות זאת במקרים כאלה. "באותה שניה עברה בי המחשבה שאני לא זוכרת כלום ממה שלמדתי בקורס עזרה ראשונה כשהבן הבכור שלי נולד לפני 5 שנים", היא כתבה, "פשוט לא זכרתי כלום - באותו רגע המוח נמחק ורואים שחור! הדבר היחיד שזכרתי שאסור לדפוק על הגב ואסור לדחוף אצבע, אבל נחשו מה? זה בדיוק מה שעשיתי. אני יודעת שזו טעות ושיכולתי לדחוף לה את החתיכה עמוק יותר אבל פליז אל תשפטו. לא חשבתי באותו רגע, הדבר היחיד שרציתי זה שהחתיכה הארורה תצא לה מהגרון אז פשוט דחפתי את האצבע כל כך עמוק פנימה לגרון, הרגשתי את החתיכה, תפסתי אותה בציפורניים, הצלחתי להוציא, והיא ניצלה".

 

מור המשיכה וכתבה: "אני לא יכולה לתאר לכם מה עברתי באותה רגעיםחשבתי שחרב עלי עולמי. התיישבתי על הרצפה וכמו סרט נע התחלתי להריץ בראש איך זה יכול להסתיים !החתיכה כנראה החליקה לה לגרון לפני שהיא הספיקה ללעוס אותה וקנה הנשימה שלהם כל כך קטן, שגם החתיכה הקטנה הזו הספיקה כדי לסתום אותו".

מור יצאה בקריאה להורים להירשם לקורס עזרה ראשונה ומדי פעם לרענן את הזיכרון, אפילו דרך סרטונים ברשת. "חובה לדעת איך מתנהלים במצב כזה. זה יכול לקרות לכולם בכל זמן נתון. הפעם הצליח לי עם השיטה הלא נכונה, אבל אני מודה - אני בעצמי יכולתי לעשות נזק בלתי הפיך בזה שפעלתי לא נכון".

מור סיימה את הפוסט בהודיה לבורא עולם "הודו להשם כי טוב – כי לעולם חסדו".

 

עדיין לא הצטרפת לווטסאפ שלנו? לקבוצת פרק תהילים ביום לחצו כאן >> לקבוצת הסגולה היומית לחצו כאן >>

עוד מאמרי תוכן בנושא ויראלי
X
  • © כל הזכויות שמורות