אחרית הימים

"לפני הגאולה תהיה אפיקורסות והכחשה גדולה מאוד של האמונה"

הרב עופר ארז שליט"א? כיצד מתחזקים באמונה דווקא בעת בו האפיקורסות וההכחשה גדולים כל כך?


18/08/21 | י' אלול התשפ"א
הרב עופר ארז שליט"א

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

העידן הזה הוא עידן האפיקורסות הגדולה ביותר

אמר רבי נחמן מברסלב שלפני הגאולה תהיה אפיקורסות והכחשה גדולה מאוד של האמונה. ואנחנו רואים שבדור שלנו קמה הכפירה והסתרת מלכות השם היא כל כך גדולה. אחד הניסיונות הכי גדולים שלנו, עכשיו בדור שלנו, זה כנגד כל הזרמים האדירים שזורמים בעולם, ואנחנו רואים את זה בתקשורת, במדיה, בחברה, במדינות, בכל מקום, בכל אתר ואתר. כמה התנגדות יש למלכות השם, להסכים שזה יש כזה דבר שנקרא מלכות השם.
 

מהי מעלת האדם שמחזיק באמונה בדור הזה?

אמר רבי נחמן, אשרי מי שיצליח להחזיק באמונה בדור הזה. הדור הזה שכל כך הרבה כפירה יש, מעלת האדם שזוכה להחזיק באמונה, אין לשער ואין לתאר. ובספרי המקובלים כתוב שאם אדם זוכה להתחזק באמונה עכשיו, בתקופה הזו, במציאות הזאת, הוא יכול לתקן את כל מה שהוא היה צריך לתקן מחטא אדם הראשון ועד עכשיו, וכל זה למה? בגלל הקושי הגדול.

 

כיצד מתחזקים באמונה?

מכאן שאנחנו יכולים לקחת את הקושי הגדול בעצם לסיבה של עליה מאוד גדולה. כיצד מתחזקים באמונה?

דבר ראשון: להרבות בדיבורים עם הקדוש ברוך הוא. דהיינו, תפילה. אם זה בתהילים, אם זה בתיקון הכללי, אם זה בשחרית, מנחה, ערבית, אם זה בהתבודדות - שאדם מדבר עם הקדוש ברוך הוא. העיקר זה לתפוס את הנקודה שהאדם משוחח עם הקדוש ברוך הוא. להתרגל שבכל מצב, כל מציאות שאני נמצא, להתרגל לדבר עם הקדוש ברוך הוא.

עצה נוספת: שיחות חברים. לחפש חברים טובים שאפשר לדבר איתם בענייני האמונה. אם אדם זוכה גם לקיים את העניין של לדבר עם הקדוש ברוך הוא וגם לשיחות חברים, על ידי זה אפשר לעמוד ולעבור בשלום את כל שטף המיים הזידונים של הדור שלנו, של המציאות שלנו עכשיו.

זקוקים לישועה? רוצים להחיש את הגאולה הפרטית שלכם? כנראה שזה מה שאתם צריכים!

 

 

עוד מאמרי תוכן בנושא אחרית הימים
X
  • © כל הזכויות שמורות