פורים

מסלוח מנות - לא, זו לא טעות כתיב

רבים מאתנו יודעים שיש עניין גדול מאוד לשלוח משלוח מנות ומכתב לאדם שיש לך צורך לפייס אותו, אבל כמה מאתנו עושים זאת? אסתי יצחקי עשתה זאת ואת הסיפור שלה אתם לא רוצים לפספס


25/02/21 | י"ג אדר התשפ"א
משלוח מנות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

אסתי יצחקי היא אמנית יוצרת מוסיקלית, אבל הסיפור הבא שפרסמה ברשת החברתית, ומובא באתר שלנו באישורה, לא קשור ישירות לתחום העיסוק שלה:

"יש עניין גדול מאוד לשלוח משלוח מנות ומכתב לאדם שיש לך צורך לפייס אותו" היא פותחת את סיפורה האישי. "לפני שלוש שנים ארע המקרה שלי. בבוקר פורים, אחרי קריאת המגילה ולפני הסעודה, נסעתי עם בעלי לעיר אחרת עליתי לקומה המיועדת, השארתי את משלוח המנות ליד הדלת והלכתי. הודתי לבעלי שחיכה לי למטה, ברכב והרגשתי שמעט הוקל לי, בנפש פנימה ברגש ובלב."

"ערב קודם, חצות, אני פותחת מחזור של יום כיפור בתפילת "הנני העני" אני כותבת ובוכה בוכה את חיי ומרגישה שאני ניצבת בפני רגע קדוש ונשגב. יום כיפור אמיתי. קוראים לה יעל שם בדוי. אני כותבת ליעל שני מכתבים: במכתב הראשון אני מפרטת ומודה על כל הדברים שקיבלתי ולמדתי ממנה (והיו הרבה) שישה עמודים שנכתבים ומשתפכים להם ואני שמחה שהם נכתבים. אני הייתי רוצה לקבל מכתב שבח שכזה. במכתב השני אני מבקשת סליחה. כמו עני בפתח, אני ניצבת ומבקשת סליחה ממנה ומהקב"ה על חלקי בפגיעה, מפייסת אותה וחותמת את המכתב בברכת שפע בשבילה "הלואי שביננו הכול יתהפך לטובה". "

"אחרי שלושה ימים קיבלתי הודעת וואטסאפ קצרה ממנה. היה שם כל כך הרבה בשש מילים שיעל כתבה לי: "אסתי תודה על משלוח המנות והמכתב". באותו הרגע ידעתי שיש שמחה גדולה בשמיים ומלאכים רוקדים ושמחים ובוכים והשכינה שורה."

"מאז, מגיע שפע גדול גדול אל חיי בתחומים שונים" אסתי מסיימת את סיפורה ופונה לקוראים "אם יש לכם מישהו שברצונכם לפייס, תהיו אתם ראשונים לעשות את הצעד תכינו משלוח מנות מושקע ואל תשכחו, מכתב ובו מילים חמות מעודדות וטובות וברכת פיוס אמיתית מכל הלב... ואם מישהי תסתכל השנה על משלוח המנות קצת אחרת, והיה זה שכרי."

זה מספר הטלפון של אסתי, אשר ביקשה שנפרסם את המקרה לזיכוי הרבים: 054-3975016

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא פורים
X
  • © כל הזכויות שמורות