ויראלי

איפה המקום הכי מלוכלך במטוס? תתפלאו

טסים הרבה? כדאי שתקראו את זה – דיילת אמריקאית חשפה ברשת את המקום הכי מטונף במטוס


18/09/22 | כ"ב אלול התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

ברנדה אורלוס, דיילת אוויר מנוסה ממיאמי, ארצות הברית, סיפרה ברשת למאות אלפי עוקביה שהמקום הכי מלוכלך במטוס הוא...הכיסים האחוריים של המושב שלכם.

ברנדה טוענת שהנוסעים מכניסים לשם דברים לא סניטריים, כגון אוכל ומפיות מלוכלכות. היא אומרת שהכיסים האלו מלוכלכים יותר ממגשי האוכל ואפילו מהשירותים של מטוס. "זה בגלל שאף פעם לא מנקים אותו", היא טוענת ומסבירה שבדרך כלל עושים ניגוב שטחי ומפנים אוכל ולכלוך, "אבל לא באמת מנקים ומנגבים את הכיסים האלו מאחורי המושב שבעצם נמצאים מול הפנים שלכם כל הטיסה".

העוקבים של ברנדה התפלאו מהמידע החדש ששיתפה ואחד מהם כתב שהוא בדרך כלל מניח את הטלפון שלו שם. ברנדה ייעצה לו להפסיק לעשות זאת, ואם כבר עושים את זה – אז לפחות לבדוק שהכיסים נקיים.

כמה מהמגיבים לסרטון היו מנקים של חברות תעופה שטענו שהסרטון שקרי. "למעשה יש לנו שני צוותים לכל מטוס. אחד לוקח אשפה ושואב אבק, הצוות השני מנקה כל מושב לעומק", כתבה אחת המנקות. מנקה אחרת הסכימה ואמרה שהכיס ינוקה בהתאם לזמן שנותר  לפני שהמטוס יצא שוב לדרך. "בדרך כלל אתה מקבל שעה ו-30 דקות במטוסים הגדולים יותר, אבל לסיבובים מהירים זה בערך 15 עד 30 דקות עם צוות של שישה מנקים. את לא טועה אבל את גם לא צודקת ב-100 אחוז", אמרה המנקה והוסיפה "זה אמור להתנקות אבל אנשים עשויים לדלג עליו מטעמי נוחות".

(תמונת אילוסטרציה)

עדיין לא הצטרפת לווטסאפ שלנו? לקבוצת פרק תהילים ביום לחצו כאן >> לקבוצת הסגולה היומית לחצו כאן >>

עוד מאמרי תוכן בנושא ויראלי
X
  • © כל הזכויות שמורות