מגזין תהילים

"מי שישיג 300,000 ש"ח יזכה לרכוש את הדירה!"

כיצד ברגע אחד התהפך הכל לטובה....


23/03/22 | כ' אדר ב' התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>



את המעשה הבא סיפר הרב אברהם פ. שליט"א.


לרבי אברהם הייתה דירה באלעד, אותה היה משכיר למשפחה, והוא עצמו התגורר עם בני משפחתו בבני ברק. הזמן חלף, המשפחה כבר גדלה והדירה הקטנה בבני ברק הייתה צרה מלהכיל את כל בני הבית. הרב התייעץ עם רבו האם לעבור להתגורר באלעד בדירה ששייכת לו או לחפש דירה גדולה יותר בבני ברק. תשובתו של הרב הייתה: "להישאר בבני ברק ולחפש דירה גדולה יותר!"


ר' אברהם ורעייתו פתחו במסע חיפושים אחר דירה ההולמת את צרכי משפחתם הגדולה. המשימה הייתה לא פשוטה כלל, התקציב המוגבל שבידיהם והצורך הגדול לדירה מרווחת כמעט לא השאירו הרבה ברירות בידיהם. בכל יום שוטטו ר' אברהם ורעייתו במספר דקות עד שעייפו, אך את מבוקשם הם לא מצאו... החורף כבר חלף, הגיע אחריו הקיץ ודירה אין בנמצא...


לקראת חג הפסח התגלגלה לידיהם הצעה של דירה למכירה, בת ארבעה חדרים, בגדול של 93 מ"ר. המחיר עמד על 1,650,000.


ההצעה נשמעה טובה, המחיר היה מעט יקר עבור ר' אברהם ורעייתו, אולם הם התייעצו עם הורי שני הצדדים והחליטו בשעה טובה לסגור את העסקה ולרכוש את הדירה.


בעל הדירה ביקש תשלום ראשוני על הדירה בסכום של 350,000 ש"ח , אותו ישלמו ר' אברהם ורעייתו במועד חתימת החוזה.


 מאחר ואת דירתם באלעד הם עדיין לא הספיקו למכור, היה להם שבוע אחד לגיוס הסכום הדרוש... לאחר מאמצים רבים ובעזרת ההורים הצליחו בני הזוג להשיג את הסכום הדרוש. הגענו למשרדי עורך הדין במטרה לחתום על החוזה בשעה טובה.


ביום חתימת החוזה, כשעה לפני מועד הפגישה של ר' אברהם במשרד עורך הדין, מצלצל הטלפון הסלולרי בכיסו של ר' אברהם. על הקו היה עורך הדין, שהודיע לו בצער כי המוכר התחרט והוא אינו מעוניין למכור את דירתו....


הצער ועוגמת הנפש של ר' אברהם ומשפחתו היו עצומים. החיפושים כבר הלאו אותם, ומה עוד שהם עמלו רבות כדי להשיג את הסכום הדרוש למועד חתימת החוזה... האכזבה הייתה גדולה ור' אברהם סיים את השיחה בתחושה קשה.


ר' אברהם החליט להיכנס לאחד הרבנים בבני ברק ותינה לפניו את צערו ועוגמת הנפש שחווה. הרב הקשיב לו בסבלנות, ולאחר מכן ייעץ לו: "לך לביתך, אמור בשמחה מספר פרקי תהילים ותישא תודה לבורא עולם על כל מה שנעשה איתך. תאמין כי כל מה שעושה הקדוש ברוך הוא בעולמו- הכל זה לטובתך, גם אם אינך רואה זאת באותו הרגע..."


ר' אברהם הלך לביתו ועשה כעצתו של הרב. למחרת הוא ניסה לחייג לאחד ממספרי הטלפון שהופיעו במודעות ה'מכירה', אשר זה זמן רב הוא מנסה לחייג לשם ללא מענה. למרבה הפלא, הפעם ענתה אישה מבוגרת, שאמרה לו :"אתה יכול להגיע לראות את הדירה".


ר' אברהם ורעייתו הגיעו לכתובת המבוקשת, וגילו כי הדירה המדוברת במצב טוב יותר מן הדירה הקודמת, ובמחיר של 1,550,000. בעלת הדירה ביקשה שנגיע שוב בשעה 21:00 בערב, אז מגיע בנה שמטפל בענייני מכירת הדירה.


המתנו בסבלנות לשעה היעודה, הגענו שוב אל הכתובת, ומה נדהמנו לראות כי מלבדנו היו נוכחים במקום עוד ארבעה אנשים שהיו מעוניינים לרכוש את הדירה...!!


האנשים החלו מתווכחים ביניהם למי מגיע לרכוש את הדירה, מי ראה אותה ראשון ומי יצר קשר קודם... ר' אברהם ורעייתו עמדו מן הצד ושתקו בהלם...


לפתע עצר אותם הבן ואמר להם: "ראו, העמדנו את הדירה למכירה כבר לפני מספר חודשים, אולם לא יכלנו לעסוק בעניין מכיון שאימי הייתה מאושפזת בבית החולים. העניין כרגע הוא, שאנחנו זקוקים בדחיפות לסכום של 300,000 ש"ח עד מחר בבוקר. רכשנו לאמא דירה בדיור מוגן, והם ביקשו להעביר את הסכום הראשוני עד מחר בבוקר... מי שיחזור בעוד כשעה עם הסכום הנ"ל- יזכה לרכוש את הדירה..."


הנוכחים התפזרו מהבית חדורי מטרה. לאחר כשעה שוב התאספו כולם בבית, האחד הצליח להשיג כמאה אלף ש"ח, שניים אחרים השיגו סכום מעט יותר גבוה, אולם אף אחד מהם לא הצליח להשיג את מלוא הסכום, מלמד... ר' אברהם, שהסכום היה בידו עוד מן העסקה שהתבלטלה רק אתמול!! 


שאר האנשים התפזרו מן המקום באכזבה, בעל הביתץ הביא בקבוק והרימו יחד 'לחיים', ובעלת הבית החליטה באותו רגע להוריד את הסכום ל1,500,000 ש"ח...


ר' אברהם ורעייתו שבו לביתם מאושרים ולא מאמינים, כיצד דבר שנראה היה כעוגמת נפש וצער התהפך עליהם ביום אחד לטובה...

 

"מה שרואים משם לא רואים מכאן"- הרב יגאל כהן שליט"א מחזק- 'הכל לטובה!' צפו:

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות