שמחת תורה

תפילה קדושה לשמחת תורה

"זכנו ועזרנו שנזכה להמשיך עלינו השמחה הזאת בלבנו בכל השנה כולה, ובפרט ביום שמחת תורה הקדוש ונזכה לשמח תמיד בשמחה הגדולה הזאת כראוי לשמח בזה באמת. ונזכה לקים ההקפות עם הספרי תורה בימים הקדושים האלו בשמחה רבה ועצומה עד אין סוף, ולא יתערב זר בשמחתנו, ולא יהיה כח לשום מונע ומעכב לבלבל ולעכב חס ושלום שמחתנו העצומה בימים הקדושים האלו"


27/09/23 | י"ב תשרי התשפ"ד
תפילה קדושה לשמחת תורה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

רחם עלינו והושיענו וזכנו לקדושת הושענא רבה ושמחת תורה שהם בחינת דבור בלא דעה ודבור בדעה, שנזכה ללמד ולהגות בתורתך הקדושה תמיד, ואפלו בעת ובמקום שאין אנו זוכין להבין דברי תורתך על בורין, נזכה להתיגע ולעסק ולהגות בהם וללמד אפלו בלי הבנה. ואתה ברחמיך תקבל גם את עסק התורה הזה ותשמח בדברי תורתנו אפלו כשהם בלא הבנה, ותטע מהם אילנין רברבין סחרנין דההוא נחלא הנקראין ערבי נחל. ותעורר רחמיך הגדולים עלינו ותהיה בעזרנו, ותפקח את עיני שכלנו שנזכה לצאת מחשך לאור. ותאיר עינינו במאור תורתך שנזכה לידע ולהבין ולהשכיל את כל דברי תורתך על בורין ואמתתן. ולידע כל דיני ומשפטי התורה וכל דרכי התורה, ולהשתדל בה בארח מישור, עד שנזכה לנטע אילנא דחיי לעלא דכלא אסותא. ותזכנו בכל שנה ושנה לקים כל המצוות הקדושות הנוהגות בימים הקדושים האלה, שהם, הושענא רבא ושמחת תורה, ונזכה לשמח בהם בשמחה רבה וחדוה גדולה ועצומה בתכלית השמחה בשלמות באמת, ולהתקדש בהם בקדושה גדולה, באפן שנזכה לתקן כל התקונים האלה ויותר מזה בימים הקדושים הנוראים האלו, שהם גמר החתימה והתקון של ראש השנה ויום כפור:

ותעזרנו ותושיענו שנזכה לקים השבעה הקפות של יום הושענא רבא הקדוש עם הארבע מינים הקדושים ונוראים בתכלית השלמות כרצונך הטוב. ונזכה לצעק ולזעק אליך ולהתפלל תפלות ההושענות בלב שלם מעומקא דלבא, כראוי לצעק לישועתך ביום הנורא ההוא, יום גמר הדין הקדוש והנורא והאים מאד מאד. ונזכה לקים מצות חבטת הערבה מנהג נביאך הקדושים בקדושה גדולה בשמחה רבה, ולהמתיק על ידי זה כל הדינים בתכלית ההמתקה באפן שיהיה נעשה יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה ביחודא שלים על ידינו ביום שמיני עצרת ושמחת תורה הקדושים:

ונזכה לשמח בשמיני עצרת ושמחת תורה בחדוה רבה ושמחה גדולה ועצומה עד אין סוף שזכינו להיות מזרע ישראל ולקבל את התורה הקדושה על ידי משה נביאך נאמן ביתך. אשרינו מה טוב חלקנו ומה נעים גורלנו ומה יפה ירושתנו. אשרינו שזכינו לכל הטוב הגדול והנורא הזה, זכנו ועזרנו שנזכה להמשיך עלינו השמחה הזאת בלבנו בכל השנה כולה, ובפרט ביום שמחת תורה הקדוש ונזכה לשמח תמיד בשמחה הגדולה הזאת כראוי לשמח בזה באמת. ונזכה לקים ההקפות עם הספרי תורה בימים הקדושים האלו בשמחה רבה ועצומה עד אין סוף, ולא יתערב זר בשמחתנו, ולא יהיה כח לשום מונע ומעכב לבלבל ולעכב חס ושלום שמחתנו העצומה בימים הקדושים האלו, נגילה ונשמחה בך בדבקות נפלא ובהתקרבות גדול, באהבה רבה ואהבת עולם בשמחה שאין לה קץ ותכלית, ונזכה לסים אז את התורה הקדושה ולהתחילה מחדש באהבה וביראה ובשמחה גדולה, ולקבל עלינו מחדש לעסק בתורתך יומם ולילה לשמה, ולקים את כל דברי תורתך באהבה:

מלא רחמים, רחם עלינו ומלא משאלותינו לטובה ברחמים, באפן שנזכה להעלות נפשנו לשרשה שבקדושה שהוא חכמה הקדושה על ידי עסק התורה בקדושה ובטהרה, עד שנזכה להבינה באמת, ונזכה להכיר אותך באמת ולגלות אלהותך בעולם, ויתגדל ויתקדש כבודך הגדול על ידינו תמיד וכבודך ימלא כל הארץ, "יהי כבוד יקוק לעולם ישמח יקוק במעשיו. רומה על שמים אלקים על כל הארץ כבודך. ברוך יקוק אלקים אלקי ישראל עושה נפלאות לבדו, וברוך שם כבודו לעולם וימלא כבודו את כל הארץ, אמן ואמן":

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא שמחת תורה
X
  • © כל הזכויות שמורות