מגזין תהילים

בזכות האימוץ - זכו לילדים ביולוגים

בני הזוג קוינסקי שמארה"ב אימצו שני זוגות תאומים וזכו בילדים ביולוגים


09/01/20 | י"ב טבת התש"פ
נס משמים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

הסיפור הבא זכה לתהודה גדולה בשנת 2019 בארצות הברית, במרכזו זוג הורים מאמצים, קראי וקרייג קוסינסקי המתגוררים בארצות הברית. אם המשפחה, קארי, גדלה כילדה מאומצת במשפחה גדולה ולה ילדים ביולוגים ומאומצים שגדלו אלו לצד אלו. בראיון שנתנה לכלי תקשורת אמריקאי סיפרה: "גדלתי במשפחה גדולה, וכבר מילדות רציתי תמיד 18 ילדים".

כשגילו בני הזוג כי סיכוייהם להביא לעולם ילדים משלהם קלושים, החליטו לאמץ. "כשאימצנו את קניה ואדלין, זה אמור היה להיות פיתרון זמני גם עבורנו וגם עבור אמם הביולוגית, שלא ממש יכלה לגדל אותם. אבל הם נכנסו לנו ללב מיד, ובשלב מסוים היה ברור שזה הולך להיות לתמיד" סיפר קרייג בראיון והוסיף: "התלבטנו קצת בוודאי, אבל אני חושב שהיה ברור מההתחלה שהתשובה שלנו הולכת להיות חיובית".

הם מספרים כי לאחר אימוץ זוג ילדיהם התאומים הראשון פנו אליהם מסוכנות האימוץ וציינו כי האם הביולוגית של זוג התאומות שגידלו, הרתה שוב והיא שוב נושאת בבטנה זוג תאומים זכרים. נמסר להם שהאם רוצה למסור את התאומים שהיא עתידה ללדתת לאימוץ, והזוג קוסינסקי שלא רצה שהאחים הביולוגיים ייגדלו בנפרד החליט לאמץ גם את זוג התאומים שעתיד להיוולד: סיסי וג'יי ג'יי.

"בכל אותה תקופה ניסינו להביא לעולם ילדים משלנו, וזה לא ממש הלך. אפילו שזה קשה לגדל ארבעה ילדים קטנים, שמחנו שלפחות כולם ביחד" ציין קרייג בראיון.

שנתיים לאחר שאומצו סיסי וג'יי ג'יי גילתה קראי כי היא הרה: ""עשו לי בדיקת אולטראסאונד שגילתה שאני בהריון, ולא ידענו את נפשנו מרוב אושר", סיפרה באותו ראיון. מאוחר יותר גילו השניים כי הם הורים לתאומים, "הבנו שזו מתנה משמיים", המשיך קרייג וסיפר באותו ראיון.

קארי ילדה את ילדיה הביולוגים, קרלין וקלראיסה, באותו תאריך בו נולדו גם שני זוגות התאומים שאימצו היא וקרייג: "אנחנו בעצמנו מתקשים להאמין שיש בעולם צירוף מקרים מטורף שכזה", סיכמה קארי את סיפורה.

 

מי לא רוצה נחת מהילדים? ומי לא ירצה תפילה מיוחדת על כך?
לחצו כאן להשתדלות >>

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות