מגזין תהילים

אימה של היולדת האלמנה מאסון מירון: ’’אנחנו לא קוראים לזה אסון’’

''אתה תהיה הקדיש של אבא...'' אמרה היולדת לתינוק דקות ספורות לאחר הלידה והנוכחים לא הצליחו לעצור את הדמעות...


27/05/21 | ט"ז סיון התשפ"א
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

אלמנתו של ר' יוסף גרינבוים ז"ל, מהרוגי אסון מירון, ילדה בן בשבוע שעבר. "אתה תהיה הקדיש של אבא", אמרה לו מיד לאחר הלידה, כשכל הנוכחים בחדר לא מסוגלים לעצור את הדמעות.

ימים ספורים לאחר הלידה, משתפת פולי וייס, אמה של היולדת האלמנה, בתחושות המעורבות: "אנחנו לא קוראים לזה אסון", היא אומרת בתחילת דבריה בראיון שאותו העניקה לאתר JDN, "כי קיבלנו את זה משני הצדדים (גרינבוים ווויס) באמונה חזקה. יש פה משהו שמימי, נשמות שבורא עולם בחר אחת אחת. לא רק במותו הוא קידש את השם, אלא כל חייו. בשבילנו זאת אבידה מאוד מאוד קשה. מאוד לא פשוט".

"יחד עם השמחה על הולדת הבן, מעורבבים הרבה רגשות, נחמה, שמחה, ורגעים של קושי על האובדן והצער שהתינוק נולד לאבא מיוחד כ"כ, שהוא אפילו לא יודע את זה", ממשיכה הסבתא.

"חיה אצילית, היא גדולה מהחיים", מספרת האם על ביתה בהתפעלות. "יש לה הרבה זיכרונות טובים, היא אומרת כל הזמן: 'אם הוא רק היה פה הכל היה מושלם', היא מודעת לזה שהיא אלמנה שילדה ילד יתום אבל יש גם הרבה נחמה, בן נולד נתרפאה המשפחה.

"עם זאת, אי אפשר להתעלם מהאובדן. הם היו נשואים שלוש שנים וארבעה חודשים, הוא היה בעל ואבא מאוד מסור. לכן זה אפילו עוד יותר קשה.

וייס מבקשת להודות לעם ישראל על החיבוק, האחדות וההתגייסות. "בימים אלה עם ישראל מתגלה בתפארתו. אנחנו מקבלים חיבוק גדול. האחדות וההתגייסות של עם ישראל מנחם אותנו מאוד, כמה אהבה ואחווה.

הסבתא מציינת את צוות בית החולים שהיה רגיש במיוחד למצב: "בלידה היה הרבה חסדים והרבה ניסים! הצוות היה מדהים, רגיש. הוא התגייס מהשנייה הראשונה ועמד נפעם מול גדלות הנפש של חיה, היא ממש קידשה שם שמים ואנחנו מקווים שתהיה חזקה גם הלאה בשבילה, בשביל ליבי ובשביל התינוק הטרי, אבי יתומים ברא אותו יתום, אבל הוא מגדל אותו. הקב"ה לקח, והוא גם נותן הרבה נחמה".

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות