מגזין תהילים

נס רפואי -שב להכרה שבוע לאחר שהוכש על ידי נחש

שבועיים לאחר שאושפז בבית החולים הדסה עין כרם כשהוא מורדם ומונשם עקב הכשת נחש, נראה כי תלמיד הישיבה רפאל חיים מנחם מנדל פוגל חזר לאיתנו והוא צפוי להשתחרר מבית החולים בקרוב. לאביו של רפאל חיים מנחם מנדל אין ספק כי התפילות הן שהובילו להחלמתו הפלאית של בנו


26/05/20 | ג' סיון התש"פ
אמונה וביטחון

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

יום למחרת ל"ג בעומר, ביום רביעי י"ט אייר תש"פ, יצא תלמיד ישיבת בית מתתיהו בבני ברק, חיים מנחם מנדל פוגל, לטיול בנחל צאלים עם שני חבריו. השלושה התכוננו היטב לטיול, הם הצטיידו במים, מזון ובמפות מדויקות של המסלול. ערב קודם הגיעו השלושה לבאר שבע וישנו במקום לינה מסודר, על מנת שיוכלו להתחיל את מסלול ההליכה הארוך שתכננו (7 שעות) מוקדם ככל הניתן. ב-7 בבוקר התחילו את המסלול ובשעה 15 אחר הצהריים החלו עושים דרכם חזרה. למרבה הצער הטיול לא הסתיים כמתוכנן.

לאחר השעה 16 החל חיים מנחם מנדל להקיא, לאחר מכן נפל ואיבד את הכרתו. חבריו של חיים מנחם מנדל הזעיקו עזרה והוא פונה במסוק אל בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, משם טילפנו אל הוריו ועדכנו אותם כי בנם אינו בהכרה ונמצא בטיפול נמרץ. ההבחנה הראשונה של בית החולים הייתה כי חיים מנחם מנדל סובל ממכת חום והם צפו כי יתעורר בבוקר שלמחרת, אך משלא התעורר ביום חמישי בבוקר החלו הרופאים לחשוש למצבו. 

אב המשפחה, הרב ישראל דוד פוגל, סיפר בראיון כי הוסבר להם שמצבו אינו מאפיין מכת חום וכשבדק אחד הרופאים במקום את גופו של חיים מנחם מנדל הוא הבחין בבוהן רגלו ב-2 נקודוות מודלקות ושחורות, סימן אופייני להכשת נחש. כל התסמינים של חיים מנחם מנדל התאימו להסבר הזה ועתה חיפשו הרופאים את סוג הנחש שהכיש אותו. העובדה כי חיים מנחם מנדל שרד את ההכשרה ללא טיפול מתאים זמן רב כל כך שללה סוגים רבים של נחשים עד שנמצא כי נחש אפעה אחראי להכשה ויש למצוא נסיוב על מנת לטפל בחיים מנחם מנדל. בכל אותה עת שכב חיים מנחם מנדל מורדם ומונשם.

תלמידי הישיבה בית מתתיהו החלו בלימוד וקריאת תהילים במשך 24 שעות ביממה, אליהם הצטרפו בחורי הקהילה היהדית ממקסיקו המכירים את חיים מנחם מנדל שלקחו על עצמם את התפילה והלימוד בשעות הלילה בישראל (שעות יום במקסיקו).

מצבו של חיים מנחם מנדל הוסיף להתדרדר ולמחרת בבוקר הוזעקו בני המשפחה אל בית החולים להפרד ממנו בשל קריסת מערכות כללית. המשפחה שיגרה שליחים של הגר"ח קנייבסקי שליט"א אשר הורה להוסיף לבן את השם "רפאל". בננו עבר החייאה שלוש פעמים סיפר האב בראיון, ואני ואשתי התפללנו לקב"ה, "הבכיות והדמעות לא שבו ריקם". האב מספר כי הקליט הודעות לתושבי נווה יעקב, רכסים (שם התגורר אביו של רבי דוד פוגל, הר יוסף פוגל זצ"ל שהיה מראשי ערכים) ותלמידו בחיידר קהילת קמיניץ שבשכונת נווה יעקב בירושלים,  כדי שקראו פרקי תהילים לרפואת בנו, רפאל חיים מנחם מנדל בין לאה, ולאחר מכן גילה כי שמו של בנו הגיע לכל רחבי העולם. בנוסף התבשר כי בשבת פרשת בהר-בחוקותי קיבלו על עצמן משפחות רבות להכניס את השבת 10 דקות מוקדם יותר לרפואת בנו.

 

שבוע לאחר שאיבד את הכרתו התעורר רפאל חיים מנחם מנדל ולמחרת חזר להכרה מלאה. מצבו הולך ומשתפר והוא הועבר מן המחלקה לטיפול נמרץ. בראש חודש סיון תש"פ בישר אביו של הנער בראיון כי הם ממתינים לבשורות על מועד שחרורו הביתה. וסיים את דבריו בהודיה לקב"ה על החסד שעשה עימם, לצוות העובדים המסור של בית החולים הדסה עין כרם בירושלים ולעם ישראל שהתפלל לרפואת בנו.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות