קורונה

ואז הגיעה הקורונה...

צוות אתר "מוקד תהילים ארצי" שומע סיפורים מרגשים רבים כל העת, סיפורה של מיכל הצליח לעורר בנו תגובה רגשית שמעט מאוד סיפורים מצליחים לעשות


22/07/20 | א' אב התש"פ
קורונה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

היא שלחנו לנו מכתב בראש חודש אב, "שלום רב וחודש טוב לאנשים שעומדים מאחורי אתר 'מוקד תהילים ארצי'. אני מחוברת מספר חודשים לאתר שלכם ומאוד נהנת לקרוא את הכתבות שמעוררות השראה ומטעינות באנרגיה חיובית להמשך היום. הגעתי אליכם משום שרציתי לקרוא תהילים בכל יום. שמעתי שיש אפשרות לקרוא תהילים יחד, ומצאתי משהו שהוא הרבה מעבר לקריאה משותפת של תהילים. אני מתחזקת מהקריאה באתר, בכל יום אני פותחת את הודעת הוואטסאפ שאני מקבלת מכם ומגלה דברים חדשים על והמסורת של העם שלנו".

 

היא ביקשה לחלוק עם קוראי האתר את "סיפור הקורונה" שלה, כדי לחזק אחרים: "שמי מיכל מזל טוב והשנה, הייתה השנה הכי קשה בחיים שלי. אמי נפטרה ב-6 לנובמבר 2019 (ח בחשון תש"פ), חצי שנה לאחר שלקחת במחלה. אך האובדן היה רק חלק מהקשיים שהתעוררו השנה. אנחנו שלושה אחים, אחותי נסמכה על שולחנה של אמי כל חייה ולאחר מותה רצתה לחיות ביחד אתי. אני נשואה ואם לשניים, בן ובת. בעלי ואנ עושים הכל על מנת להעניק להם את החינוך הטוב ביותר, אנחנו אנשים מסרותיים, שומרים שבת וחג וזכינו לאחרונה שבני יתחזק, הוא החל לשמור שבת  ולהניח תפילין, ומקפיד לצום בכל הצומות והתעניות. שמחתי לקבל את אחותי לביתנו, ובמקביל חיפשנו לה מסגרת מתאימה בה תוכל לחיות".

 

"חודש לאחר מותה של אמי עברתי תאונת עבודה שהשביתה אותי. נפלתי, נפצעתי בפני ושברתי את ידי.אני מאמינה ששמרו עלי מלמעלה באותה תאונה, ברוך השם היום אני בסדר והתגברת על הכל. אחותי התגוררה אצלנו באותה העת, וגם מספר חודשים נוספים לאחר מכן, בזמן שחיפשנו לה מסגרת מגורים שתתאים לה. היא מתגוררת כיום ביחידת דיור בהוסטל ועובדת בחנות ביחד עם דיירים נוספים. היום היא מאוד מרוצה מהדרך החדשה שלה והמשפחה שלי תומכת בה כל העת. אני מלאת תקווה שמצבה עתיד להשתפר".

ואז הגיעה הקורונה...

"כל זה קרה לפני שהתפרצה מגיפת הקורונה. היא שינתה את חיי. קיבלתי פרופורציות חדשות בחיים. במהלך השנה הזו, לפני הגעת הקורונה, עברתי תקופה קשה. הקורונה העניקה לי מתנה ענקית, ראיתי באיזו קלות דברים יכולים להשתנות וכמה אנחנו צריכים להיות אסירי תודה על הדברים הקטנים בחיים שלנו. הרגשתי שהמגיפה הזו הגיעה במיוחד בשביל לתת לי מנוחה אחרי התקופה הקשה שעברתי. לפתע יכולתי לקחת פסק זמן ,להיות עם הילדים היקרים שלי. הרבה זמן לא בילינו ביחד, לכל אחד היו עיסוקים משלו .היה לי זמן עם המשפחה, לשבת, לדבר, לעשות ביחד דברים. זו מתנה חד פעמית ולקחתי אותה בשתי דיים. הבנתי שהתקופה הקשה שעברה עלי באופן אישי הייתה רק הכנה למבחן הקורונה. בזכות מה שעברתי, הייתי מסוגלת להתמודד עם כל מה שהביאה אתה הקורונה".

מיכל מבקשת לסיים את מכתבה בפנייה ישירה לקוראי אתר 'מוקד תהילים ארצי': "הקורונה העניקה לי מתנה, מנוחה. אבל היא גם לימדה אותי שכל שינוי הוא לטובה. אנחנו צריכים להתרגל לשינויים ולהתגמש. אנחנו צריכים להודות על מה שיש, להתפלל כל יום לבורא עולם ולהודות לו. כמו בני ישראל שיצאו ממצרים, אנחנו צריכים להפסיק להיות עבדים של עולם החומר ולהפוך לבני חורין בעולם הרוחני. הקדוש ברוך הוא ברא לנו עולם ועלינו לשמור עליו, זה בידים שלנו ובעזרת השם נעשה ונצליח".


הקורונה שינתה את חייכם? כתבו לנו. שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.com  ואנו נפרסם אותו כדי לזכות את הרבים.

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? הנה מה שאתם צריכים! כל הפרטים בלחיצה כאן >>>

קורונה

חוששים מהאומיקרון? לרב יגאל כהן יש מה לומר על הזן החדש

קורונה

אחת ולתמיד: מה דעתו של הרב פנגר בנוגע לחיסונים?

קורונה

הרב יאשיהו פינטו שליט"א: בעניין החיסונים

קורונה

הבסיס של עם ישראל נסדק ונגמר

קורונה

חכם שלום כהן: "כל אדם אשר נקבע כי יטול את החיסון השלישי עליו לעשות כן"

קורונה

גדולי הדור במכתב מיוחד על מיגור המגיפה: "זכינו לראות נפלאות. חסד ה’ גבר עלינו"

קורונה

הרב הראשי לישראל: ’’להודות על דעיכת המגפה, להתפלל לישועת אחינו בעולם’’

קורונה

הרב אליהו רבי: ההזדמנויות העסקיות של סוף הקורונה

קורונה

יוזמה חדשה ומיוחדת מבית מרן שר התורה הרב קנייבסקי שליט’’א: התחסנת? התברכת!

קורונה

לאחר ששימח חתן יתום: הזמר הוכנס לבידוד וגם חלה. מה שקרה בסוף יפתיע גם אתכם

קורונה

פורים בצל הקורונה: הנחיות הלכתיות לקראת פורים מהרב יצחק יוסף שליט’’א

קורונה

למה הקב’’ה הביא את הקורונה?

קורונה

בזכות התפילות: הפעוטה שהייתה במצב קריטי עקב נגיף הקורונה יצאה מכלל סכנה

קורונה

מכתב לאנשים שלא מאמינים בקורונה

קורונה

איך נתמודד עם הקורונה בעתיד?

עוד מאמרי תוכן בנושא קורונה
X
  • © כל הזכויות שמורות