קורונה

מכתב לאנשים שלא מאמינים בקורונה

ביקשנו את רשותו של ד"ר רועי צזנה להביא את פנייתו לאותם אנשים שלאורך השנה האחרונה התעקשו, למרות המציאות, וטענו שהקורנה אינה קייימת


05/02/21 | כ"ג שבט התשפ"א
קורונה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

כולנו פגשנו אותם בשנה האחרונה, האנשים שמאמינים שמגיפת הקורונה היא הונאה. יש להם שורה של הסברים לסיבה בגינה כולם טועים ואין מחלה או לפחות אין מחלה קשה או שהסיבות לכך לא קשורות לבריאות. גם ד"ר רועי צזנה נתקל באותם אנשים בדיוק, חלקם פנו אליו ישירות, ועבורם הוא חיבר מכתב שמסכם את השנה שחלפה:

 



לפני שנה, כשהנגיף התחיל להתפשט, אמרתם שאסור לי להאמין כמו כבש בכל מה שאומרים לי. שהנגיף אינו מה שאומרים שהוא. שמישהו מנסה לעבוד עלינו בעיניים. עכשיו, שנה שלמה אחרי שהנגיף הגיע לישראל, יש לנו סוף-סוף תשובות לכל הספקות שהעליתם. נראה לי ששכחתם את כל מה שאמרתם לאורך כל אותה שנה.

בהתחלה, כשרק התחיל הנגיף להתפשט, אמרתם שזו רק "שפעת עם יחסי ציבור". שנה מאוחר יותר, יותר מ- 3.5 מיליון בני-אדם בכל העולם מתו מנגיף הקורונה. בתור השוואה, השפעת הורגת בשנה ממוצעת בערך עשירית ממספר המתים שגבה נגיף הקורונה... וזה עוד כשכולנו היינו סגורים בבתים כדי למנוע ממנו להתפשט.

אבל הנה הדבר המוזר: אתם מעולם לא הכרתם בטעות הזו שלכם. שכחתם ממנה לגמרי. וזה מבלבל אותי. איך אפשר לשכוח דבר כזה? הרי אם העולם היה מקשיב לכם, היינו מגיעים לאסון גדול בהרבה!

וזוהי רק ההתחלה.

 

אמרתם שכדאי לתת לכולם להגיע לחסינות עדר. שהכל יהיה בסדר. נדהמתם שאף אחד לא מבין כמה העניין פשוט. אלא שאנחנו יודעים עכשיו על תופעת ה- long covid שמשאירה את אותותיה בחלק מהחולים ומקשה עליהם לתפקד בחיי היומיום. אם היינו נוקטים לפי העצה שלכם, היו לנו עכשיו בישראל הרבה מאד אנשים עם נזק כרוני לריאות, ללב ולמוח. ובכל מקרה, עכשיו שהזנים החדשים מתחילים לצוץ, אנחנו מתחילים לראות ערים כמו מנאוס בברזיל שפיתחו חסינות עדר... ועכשיו מתחילות לסבול מהמגפה מחדש, אחרי שחסינות העדר דעכה, או שהזנים החדשים (שאפשר היה בהחלט לחזות שיצוצו כתוצאה ממספר ההדבקות העצום) מדביקים מחדש את האוכלוסייה.

אבל אתם אף פעם לא אמרתם – "סליחה, טעיתי". שכחתם שבכלל קידמתם את הנושא, והמשכתם הלאה.


אמרתם שכדאי להיות כמו שבדיה. צחקתם על ניו-זילנד עם הסגר המוגזם שלה. אבל בדצמבר האחרון הודו ראש הממשלה ומלך שבדיה שעשו טעות גדולה ושהגישה של שבדיה לנגיף "נכשלה". שבדיה אפילו העבירה ממש בינואר חוק חדש שמאפשר לה לסגור כמעט את כל המדינה. כלומר, סגר. בינתיים, ניו-זילנד לקחה ברצינות את הנגיף ועשתה סגר של שבעה שבועות כדי להתמודד איתו. ושם הנגיף נעצר לחלוטין. במדינה של חמישה מיליון בני-אדם, מתו רק 25 מנגיף הקורונה.

איך שכחתם? איך שכחת שקראתם ללמוד משבדיה, וגרמתם למאות-אלפי ישראלים לחשוב שהנגיף אינו באמת מסוכן? איך שכחתם שההמלצות שלכם סיפקו תחמושת לכל הפוליטיקאים שדחפו לקיים עסקים כרגיל מיד עם תום הסגר הראשון והשני... ותראו איפה אנחנו היום.

מודה ועוזב – ירוחם, נכון? אבל איך אתם יכולים להודות, אם אתם שוכחים ומיד מזנקים לטעויות הבאות שלכם?


אמרתם שאין תמותה עודפת, והבאתם כל מיני נתונים על 2020, שגוזמו בדיוק בצורה הנכונה כדי לתמוך בטענות שלכם. היום כבר ברור שיש תמותה עודפת בעולם, ושהיא תואמת לחודשים בהם הנגיף התפשט בכל מדינה.|

 

אמרתם שהחיסון יגרום לתופעות לוואי קשות. בינתיים חוסנו כבר יותר מתשעים מיליון בני-אדם, והכל סבבה. כן, יש מקרה אחד למיליון שאי אפשר להסביר, כצפוי מכל חיסון. אבל בכל שאר הפעמים בהן מתגלות תופעות לוואי, הן קלות וחולפות תוך מספר ימים.
 


טענתם שביל גייטס רוצה להשתיל בנו צ'יפים. הראיתי לכם בדיוק איך תיאוריית הקונספירציה הזו התפתחה ממחשבה מוזרה בפורום Reddit, התגלגלה לסרטון יוטיוב בלי שום ראיות, ומשם זינקה לטוויטר ועברה אבולוציה מהירה, בלי שמץ של ראיה באף שלב בדרך. לא היה אכפת לכם. בכל פעם שרעיון אחר ששיווקתם הופרך, אתם שכחתם ממנו והמשכתם הלאה, עם עוד קונספירציה מטורפת, עוד תלונה על כמה שכולם טפשים, עוד מחמאה לעצמכם – כי רק אתם החכמים היחידים שרואים את הדברים נכונה... ושוכחים את כל הטעויות שעשיתם בדרך.





בינתיים כל התיאוריות שלכם מופרכות פעם אחר פעם, וכל הרעיונות המוזרים שאתם סופגים מיוטיוב ומאתרי קונספירציות מתגלים כשקריים או מוטעים. ושוב ושוב אתם שוכחים, ממשיכים להאמין לשטויות שהם משווקים לכם, וממשיכים ומנסים למכור אותם גם לנו. ועל הדרך, גם קוראים לנו כבשים שמאמינים לכל דבר שמספרים להם. אז אני כאן, חברים שכחניים שלי, כדי להזכיר לכם את כל הפעמים שטעיתם. כדי שאתם – וגם אני – נזכור את כל תחזיות השווא, את כל הפרשנויות שלא התאמתו, את כל ההמלצות שלכם שהיו מובילות לאסון.

רוצים לשתף אותי בעוד תיאוריות קונספירציה? בעוד רעיונות מוזרים על ממשלות העולם שפועלות כולן נגדנו? בעוד הבהלות חסרות-ביסוס על החיסון? בעוד הסבר על כמה שהעולם כולו טועה – ורק אתם צודקים? בכיף, חברים, בכיף. אבל קודם, לפני כל דיון חדש שאתם נכנסים אליו, אני רק רוצה שתתוודו שטעיתם, טעיתם והטעיתם. ואם תשכחו - אל תדאג: אנחנו נזכיר לכם.

 

לא? לא מוכנים? מעולם לא טעיתם?

 

היחס לקורונה ולחיסונים | הרב שמואל אליהו | כסלו תשפ"א

 

 

סגולה אדירה לרפואה שלמה.
מחר נפיץ את שם החולה היקר/ה ללבכם לאלפי אומרי תהילים, ובע"ה נתפלל לישועות ביחד אתכם! 

לפרטים לחצו כאן


מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? הנה מה שאתם צריכים! כל הפרטים בלחיצה כאן >>>

קורונה

חוששים מהאומיקרון? לרב יגאל כהן יש מה לומר על הזן החדש

קורונה

אחת ולתמיד: מה דעתו של הרב פנגר בנוגע לחיסונים?

קורונה

הרב יאשיהו פינטו שליט"א: בעניין החיסונים

קורונה

הבסיס של עם ישראל נסדק ונגמר

קורונה

חכם שלום כהן: "כל אדם אשר נקבע כי יטול את החיסון השלישי עליו לעשות כן"

קורונה

גדולי הדור במכתב מיוחד על מיגור המגיפה: "זכינו לראות נפלאות. חסד ה’ גבר עלינו"

קורונה

הרב הראשי לישראל: ’’להודות על דעיכת המגפה, להתפלל לישועת אחינו בעולם’’

קורונה

הרב אליהו רבי: ההזדמנויות העסקיות של סוף הקורונה

קורונה

יוזמה חדשה ומיוחדת מבית מרן שר התורה הרב קנייבסקי שליט’’א: התחסנת? התברכת!

קורונה

לאחר ששימח חתן יתום: הזמר הוכנס לבידוד וגם חלה. מה שקרה בסוף יפתיע גם אתכם

קורונה

פורים בצל הקורונה: הנחיות הלכתיות לקראת פורים מהרב יצחק יוסף שליט’’א

קורונה

למה הקב’’ה הביא את הקורונה?

קורונה

בזכות התפילות: הפעוטה שהייתה במצב קריטי עקב נגיף הקורונה יצאה מכלל סכנה

קורונה

מכתב לאנשים שלא מאמינים בקורונה

קורונה

איך נתמודד עם הקורונה בעתיד?

עוד מאמרי תוכן בנושא קורונה
X
  • © כל הזכויות שמורות