קורונה

לאחר ששימח חתן יתום: הזמר הוכנס לבידוד וגם חלה. מה שקרה בסוף יפתיע גם אתכם

לאחר ששימח חתן בר מצווה יתום קיבל הזמר הודעה: "עליך להיכנס לבידוד, חתן הבר-מצווה אותו שימחת השבוע – נמצא חיובי". תחושת תסכול חריפה פשטה בו. 'הזו מצוה וזו שכרה?!' – הרהר לעצמו


01/03/21 | י"ז אדר התשפ"א
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

סיפר הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א: היה זה לפני מספר שבועות בעיר רכסים. ילד יתום מאב הגיע בשעה טובה ומוצלחת לגיל מצוות. הימים ימי קורונה, ושמחת הבר-מצוה תוכננה להיות באולם צנוע ע"פ הכללים הנדרשים. אך בצר לה, עקב מצבה הכלכלי, לא היה לאמו של הנער כיצד לממן את התזמורת לשמחה, בעוד הבן בוכה ומתחנן כי חפץ הוא בתזמורת כמו חבריו לכיתה.

המשפחה פנתה לזמר גדול עם תזמורת וביקשה ממנו בתחנונים שיואיל בטובו לשמח את נער בר  המצווה היתום ביום שמחתו, בהתנדבות וללא תשלום. הזמר סירב בכל תוקף וטען כי אף הוא חייב לפרנס את משפחתו בימים לא פשוטים אלו, ולכן לא יגיע ללא תשלום.

"אנא רחם על היתום, ואבי יתומים ישלם את שכרך שלא תפסיד מכך", התחננה האם בדמעות. הזמר סירב שוב, אך ליבו צבט אותו, כיצד יכול הוא להותיר ילד יתום בצער. לאחר סדרת שכנועים נכמרו רחמיו על הילד, והסכים להופיע בבר המצווה ללא תשלום.

הגיע היום הגדול. האורחים זרמו לאולם ע"פ הכללים, התזמורת ניגנה במיטבה, והשמחה פרצה גבולות, כשמעל כולם היה הנער היתום, שהאושר קרן על פניו. הזמר הרגיש שעשה מצוה גדולה לשם שמים ושב לביתו בסוף האירוע שמח ושבע רצון.

יומיים לאחר מכן, מקבל הזמר טלפון ממשרד הבריאות אשר מורה לו: "אנא היכנס מיד לבידוד. חתן הבר מצווה – אותו שימחת השבוע – נמצא חיובי לנגיף, ועליך להיכנס  לבידוד של שבועיים".

הוא לא ידע את נפשו מרוב זעם וצער. "לא די שלא לקחתי תשלום, ולא הרווחתי מאומה באותו לילה, כעת אני גם צריך לשבת שבועיים בבידוד, ולהפסיד כסף של כל האירועים שהיו צריכים להיות לי בשבועיים הללו. זו שערוריה של ממש!", רטן בליבו.

הוא נכנס לבידוד, מתוסכל ושבור. לקראת תום השבועיים, לאחר שחש תסמינים, ערך בדיקת קורונה שגילתה שהוא חיובי לנגיף!

"אינני מאמין", התקשה לעכל, "אף אני נדבקתי בעצמי מנער הבר מצווה, וכעת עליי להישאר שבועיים נוספים בביתי, מלבד הימים שישבתי עד כה. אני עשיתי מצוה בחינם, ולבסוף נדבקתי והפסדתי כסף של כמה אירועים". בלית ברירה, ביטל את כל האירועים וישב בביתו עד שהבריא לחלוטין בשעה טובה ומוצלחת.

והנה, ימים ספורים אחר שחזר לשגרה והבריא מהנגיף, הוא מקבל טלפון ממנהל ארגון גדול של יתומים מארה"ב, שמזמין אותו לבוא ולשיר באירוע גדול ומכובד שייערך ליתומים. הזמר היה מאושר – הצעה כזו יוקרתית וחשובה הוא לא קיבל מימיו! "אך כיצד הגעתם אליי?", שאל בסקרנות.

"אחד העסקנים שלנו השתתף לפני כחודש בחגיגת בר מצווה של בחור יתום מרכסים, בו אתה השתתפת ושימחת את כולם בצורה נפלאה. התרשמנו מאד מהביצועים והיכולות שלך, בפרט ששמענו שעשית זאת בחינם וכתרומה לילד היתום, לכן החלטנו שאתה המתאים ביותר להיות הזמר באירוע היוקרה שאנו עורכים כל שנה ליתומים. אנו נשלם לך סכום מכובד מאוד כולל הוצאות הטיסה והלינה בבית מלון".

עיניו של הזמר קרנו מרוב אושר, אלא שאז קטע המנהל את השיחה ואמר: "אלא שיש לנו תנאי אחד להשתתפותך באירוע הגדול בארה"ב".

"מהו התנאי?" שאל הזמר במתח.

"אנו מקבלים למקום רק אנשים שכבר עברו את הקורונה, וכך לא יסכנו את שאר המשתתפים באירוע היוקרתי. האם היית כבר חולה בנגיף?", שאל.

אבן נגולה מעל לבו של הזמר. רק לפני כמה ימים בודדים הבריא מהנגיף. הוי, כמה טוב שהסכים לשמח באותה בר-מצוה ונדבק בנגיף! אילולא זאת היה מפסיד עכשיו את ההזדמנות הגדולה, ששכרה הגדול בצידה, לצד הפרסום הרב שתביא לו בעקבותיה!

ממצוה לא מפסידים!

(מתוך 'טוב לחסות בה")

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? הנה מה שאתם צריכים! כל הפרטים בלחיצה כאן >>>

קורונה

חוששים מהאומיקרון? לרב יגאל כהן יש מה לומר על הזן החדש

קורונה

אחת ולתמיד: מה דעתו של הרב פנגר בנוגע לחיסונים?

קורונה

הרב יאשיהו פינטו שליט"א: בעניין החיסונים

קורונה

הבסיס של עם ישראל נסדק ונגמר

קורונה

חכם שלום כהן: "כל אדם אשר נקבע כי יטול את החיסון השלישי עליו לעשות כן"

קורונה

גדולי הדור במכתב מיוחד על מיגור המגיפה: "זכינו לראות נפלאות. חסד ה’ גבר עלינו"

קורונה

הרב הראשי לישראל: ’’להודות על דעיכת המגפה, להתפלל לישועת אחינו בעולם’’

קורונה

הרב אליהו רבי: ההזדמנויות העסקיות של סוף הקורונה

קורונה

יוזמה חדשה ומיוחדת מבית מרן שר התורה הרב קנייבסקי שליט’’א: התחסנת? התברכת!

קורונה

לאחר ששימח חתן יתום: הזמר הוכנס לבידוד וגם חלה. מה שקרה בסוף יפתיע גם אתכם

קורונה

פורים בצל הקורונה: הנחיות הלכתיות לקראת פורים מהרב יצחק יוסף שליט’’א

קורונה

למה הקב’’ה הביא את הקורונה?

קורונה

בזכות התפילות: הפעוטה שהייתה במצב קריטי עקב נגיף הקורונה יצאה מכלל סכנה

קורונה

מכתב לאנשים שלא מאמינים בקורונה

קורונה

איך נתמודד עם הקורונה בעתיד?

עוד מאמרי תוכן בנושא קורונה
X
  • © כל הזכויות שמורות