מיסטיקה וקבלה

מזל דגים על פי היהדות: מזל חודש אדר - דגים. מה זה אומר עליכם?

מזל חודש אדר הוא מזל דגים השייך ליסוד המים. מהן התכונות החזקות של בני מזל דגים ומהן התכונות הטעונות שיפור אצלם? לפניכם מאפיינים שונים של בני מזל דגים שיעזרו לכם להבין מהם הכלים והמתנות שניתנו לבני מזל דגים


14/02/21 | ב' אדר התשפ"א
מזל דגים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

מזל דגים הוא המזל השנים-עשר מתוך גלגל המזלות. השבט השייך לחודש אדר הוא שבט נפתלי שבורך מיעקב אבינו בברכה: "נפתלי אילה שלחה הנתן אמרי שפר", שזה אומר שנחלתו של שבט נפתלי תבכר ותבשיל את פירותיה במהירות רבה כמו אילה שרצה מהר, ושהם יזכו לבשר בשורות טובות לעם ישראל.
העבודה הרוחנית הגדולה של חודש אדר היא עבודת השמחה, כמאמר חז"ל: "משנכנס אדר מרבין בשמחה". אצל בני מזל דגים קיימת משיכה רבה להנאות העולם הזה, אך הם צריכים לזכור כי השמחה האמתית תגיע אליהם רק מתוך חיבור ודבקות באמת הפנימית שלהם וחיבור לייעודם בעולם.


מתנות וכלים של בני מזל דגים

מקום חיותו של הדג הוא במים. מים מייצגים ע"פ הקבלה חסד ונתינה. לכן, אצל בני מזל דגים  קיימות תכונות של השפעה, הענקה ואהבה לאחר. 
הם אוהבים לעזור לזולת ולהעניק תמיכה נפשית. הם מזדהים באופן מובהק עם הזולת, מראים אכפתיות רבה וסולחים מהר מאד על טעויות של אחרים.
מזל דגים הוא המזל היחיד מבין מזלות שקרויים על שם בע"ח שנקרא בלשון רבים, וזאת מכיוון שיש בו ניגודיות שהיא למעשה הייחודיות שלו. בזכות הניגודיות שקיימת בהם הם מצליחים להבין מורכבויות שאחרים יתקשו.
בני מזל דגים קיבלו אינטואיציה גבוהה מאוד והם יכולים לשים לב לכל הפרטים הקטנים והנסתרים. הם יכולים להבין מניעים חבויים ולקרוא דברים בין השורות.


נקודות חולשה אצל בני מזל דגים הדורשות תיקון

האות המייצגת שאת חודש אדר היא האות ק' - המסמלת את השקר. השקר, כמו האות ק', עומד על רגל אחת ללא יציבות. המהות העיקרית של השקר היא חקיינות הנדמת לאמת. לכן, המאפיין של בני מזל דגים בעניין הזה הוא שהם מנסים תמיד לרצות את הסביבה שלהם ויעשו זאת באופן כ''כ טוטאלי כך שיהיו מסוגלים לקבור את אישיותם העצמית ולנהוג ע"פ מה שהחברה והסביבה מצפה מהם. הם תמיד יחפשו אישור למעשיהם ולהתנהגותם מהסביבה החיצונית וישתוקקו שכולם יאהבו אותם ויהיו מרוצים מהם. הם יראו כלפי חוץ את מה שהחברה רוצה מהם ולא את מי שהם באמת. לכן, בני מזל דגים צריכים לעשות שינוי פנימי עמוק בגישתם לחברה שסביבם ולהגיע להבנה שהם יצליחו לחוש סיפוק אמיתי רק כשהם יפסיקו לחיות ע"פ צפיות החברה ויתחילו להיות נאמנים לעצמם.
דג, בניגוד לחיות אחרות, הוא בעל חי המסוגל לאכול את בני מינו ואפילו את ילדיו. לכן, בני מזל דגים צריכים להיזהר ממידת האכזריות שיכולה להיות קיימת אצלם, הנובעת מקונפליקטים פנימיים וניגודים הקיימים בהם.
יסוד המים המשתייך למזל דגים הוא יסוד שקשור להנאות העולם הזה. לכן, בני מזל דגים עלולים להמשך מאוד לתאוות העולם הזה. בעולם השקר, שהוא שם נרדף לעולם הזה, מילוי התאוות דומה לשתיית מים מלוחים המסוגלים להרוות את הצימאון לרגע אחד בלבד, אך ברגע הבא הם מביאים לצימאון נוסף וקשה יותר. התיקון העיקרי של בני מזל דגים הוא להצליח להסתכל מחוץ לחיצוניות המושכת שהעולם הזה מציג כלפי חוץ. הדרך היחידה בה הם יוכלו למלא את הריקנות לאחר מילוי הנאה רגעית היא רק ע"י התחברות לאמת הפנימית שבהם ולתפקידם וייעודם בעולם הזה.

 

מחפשים סגולה עוצמתית שתפתח לכם את שערי הישועה? נסו את זה >>>

 

מיסטיקה וקבלה

מה קורה בעולם הבא? חשיפה מצמררת

מיסטיקה וקבלה

האם המאורעות שקורים השנה מקרבים את בוא המשיח?

מיסטיקה וקבלה

מטלטל: האם נמצא המטה של משה רבנו?

מיסטיקה וקבלה

מפחיד: תופעות מדהימות שקורות בזמן האחרון בכותל המערבי ומבשרות על גאולה

מיסטיקה וקבלה

מה צריך לקרות לצמח שגדל בכותל המערבי כדי שתתחיל הגאולה? וגם: סגולה מיוחדת

מיסטיקה וקבלה

מרתק: פתח המעיין נמצא - האם התחילה הגאולה?

מיסטיקה וקבלה

מרתק: איך בוחרים שם לילד לפי הקבלה?

מיסטיקה וקבלה

האם נשמתם של כלבי עוקץ שנהרגו בזמן המלחמה עולה לגן עדן?

מיסטיקה וקבלה

"הענף זז לבד": סיפור מבהיל על גלגולי נשמות

מיסטיקה וקבלה

הסיפור שמסעיר את הרשת: התגלה כלב שיש בו גלגול נשמה

מיסטיקה וקבלה

מטורף: לא תאמינו כיצד צבע ההילה של אדם משתנה כשהוא מניח תפילין!

מיסטיקה וקבלה

סוף סוף יש תשובה: האם מותר לשים חוט אדום על היד?

מיסטיקה וקבלה

מזלות ביהדות: מה צפוי לבני מזל שור?

מיסטיקה וקבלה

חודש כסלו: בני מזל קשת - מה זה אומר עליכם?

מיסטיקה וקבלה

אל תפספסו: הסגולה המיוחדת של חודש חשון לגאולה הפרטית שלכם!

עוד מאמרי תוכן בנושא מיסטיקה וקבלה
X
  • © כל הזכויות שמורות