השגחה פרטית

הגיע בטעות, אבל אז התברר גודל ההשגחה...

''ניגשתי לברר אצל הפקידים מה ניתן לעשות וכיצד אוכל להגיע מכאן ליעדי. והנה, הפלא ופלא. הפקיד פשוט יוצא מגדרו: 'אתה רוצה לומר שבאת לפה רק כי התבלבלת? אין לך מושג איזה מזל יש לך!…"'


23/11/21 | י"ט כסלו התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

אני מתגורר בלונדון. לפני כמה שנים היה לי קשר עם חבר מסוים. היינו משוחחים הרבה, הוא היה משתף אותי בהרפתקאות המורכבות של חייו, ואני הייתי מטה לו אוזן קשבת, מקשיב ומשתתף. בשלב מסוים קיבל אביו הצעת עבודה טובה בארה"ב, והוא עבר לשם עם משפחתו. הקשר נותק, וזיכרון טוב נשאר לנו זה מזה.

לפני תקופה, בחודש ניסן, חיתן אחי בארה"ב. מכיוון שזהו זמן לחוץ מאוד, החלטתי לטוס אך ורק לליל החתונה. לצאת ביום רביעי ולהגיע לחתונה, ביום חמישי לטוס בחזרה ללונדון, ולהגיע הביתה ביום שישי לפנות בוקר. מכיוון שרציתי לוח זמנים כל כך צפוף, האפשרות שעמדה בפניי הייתה לנסוע לשדה התעופה ניוארק, ולטוס בחזרה משדה התעופה קנדי.

כשהגעתי לארה"ב יצרתי קשר עם ידידי מאז, סיפרתי לו שאני נמצא כאן ושאשמח לפגוש אותו. גם הוא שמח מאוד, ורצה לשוחח עמי ארוכות. אמרתי לו שאין לי זמן, והוא אמר, מה הבעיה? יש לי רכב, ואני אוכל להסיע אותך לשדה התעופה חינם אין כסף, וכך נשוחח כל הדרך.

על יותר טוב מזה לא יכולתי לחלום. סיכמתי שהוא ייקח אותי לשדה התעופה, ואכן הוא התייצב בזמן. הרכב החליק לכביש, ואנחנו החלקנו אל תוך השיחה. חייו של ידידי נשארו מרתקים כשהיו, מלאי תמורות וניסיונות. השיחה אתו היתה מרתקת, ושוב הייתי האוזן הקשבת, משחרר מפעם לפעם דיבורים של אמונה שלשנינו טוב לשמוע.

בשלב מסוים הוא שאל אותי לאיזה שדה תעופה עלי להגיע, ועניתי – לניוארק. רק כאשר הגענו ליעד, נזכרתי שבעצם היה עלי להגיע לקנדי! אם אצא עכשיו לקנדי, אין סיכוי שאספיק את הטיסה. ולכן החלטתי לנסות לשאול את הפקידים אם יש טיסה שיוצאת מכאן ללונדון.

יחד עם ידידי ביררתי עם הפקידים מה קורה, והנה, הפלא ופלא. הפקיד פשוט יוצא מגדרו: "אתה רוצה לומר שבאת לפה רק כי התבלבלת? אין לך מושג איזה מזל יש לך! בדיוק היום אירעה תקלה בשדה התעופה קנדי. המון טיסות התבטלו והועברו לכאן! יש לחץ גדול מצד האנשים שביטלו להם את הטיסה, וזכות הקדימה ניתנת למי שמגיע קודם". וכך אני פשוט נמצא במקום הנכון שיוביל אותי הביתה.

ידידי ואני עמדנו נדהמים מההשגחה הפרטית המופלאה. חברי היה כל כך נרגש. הוא אמר שאם לא היה עומד פה, הוא לא היה מאמין שקרה דבר כזה.

היה עוד זמן עד הטיסה. המשכנו לשוחח. הוא סיפר שאביו מעוניין לקנות דירה, ואני גיליתי לו שאחי רוצה למכור דירה, בדיוק כמו זאת שאביו מחפש. זמן קצר אחר כך נסגרה העסקה לטובת כל הצדדים, ושוב ראיתי איזו סייעתא דשמיא יש כשרוצים להיטיב.

(השגחה פרטית)

רוצים לחוות גם כאלה סיפורי ישועה? אולי זה מה שאתם צריכים >>>

 

 

השגחה פרטית

השגחה פרטית: תאונת האופנוע שנגרמה לכבוד שבת

השגחה פרטית

מפחיד! נחש ענק בחר להסתתר במקום הלא נכון וחיי האנשים ניצלו

השגחה פרטית

סיפור מיסטי של 20 דקות: התאומים שהתחתנו עם התאומות וילדו באותו היום

השגחה פרטית

מרגש ביותר: "באתי לכאן אחרי 20 שנה כדי להגיד לך תודה ולקבל ממך עוד ברכה"

השגחה פרטית

מדהים! בזכות הקבלה הטובה שקיבלו על עצמם הם ניצלו

השגחה פרטית

"אני היא אותה נערה שהצלת", ענתה לו הבחורה בקול חנוק מדמעות

השגחה פרטית

מפתיע: איך לגרום לגזירה להתבטל?

השגחה פרטית

"לאחר רגע של תדהמה התחלתי לצחוק ואמרתי: "אבא, בשביל קדיש צריך מניין ואני היהודי היחיד בעיירה""

השגחה פרטית

מדויק על הסנטימטר: המעלית צנחה שניה אחרי שהאיש הוציא את רגלו

השגחה פרטית

לא תשארו אדישים: המסמך שחיפשו שנים התגלה בדרך המסתורית הזאת...

השגחה פרטית

לא תאמינו: פרץ בבכי מטלטל באמצע הסופרמרקט

השגחה פרטית

פחד: "לפתע מעדתי וצנחתי לתוך המיכל העצום בעל להבי הסכין המשוננים..."

השגחה פרטית

מצמרר: ''הוא קיבל קנייה לחג - ואני קיבלתי ילדה במתנה''

השגחה פרטית

מדהים: התרומה הצילה את הבית משריפת ענק

השגחה פרטית

"אכניס את היד לכיס, מה שיש שם יהיה שלך"

עוד מאמרי תוכן בנושא השגחה פרטית
X
  • © כל הזכויות שמורות