הבבא סאלי

בזכות האמונה בברכה הילדה הבריאה לחלוטין

לכבוד יום ההילולא של סידנא בבא סאלי, הנה לפניכם סיפור המאחד את כוחה של ברכה מפי הצדיק, יחד עם האמונה הפשוטה שהברכה אכן תתקיים


04/01/22 | ב' שבט התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

בעיר נתיבות היה יהודי אחד שביתו הייתה חולה מאוד. הוריה התרוצצו בדאגה מרופא לרופא ומבית חולים אחד למישנהו, כל גדולי הפרופסורים ניסו לפענח את מחלתה המיסתורית אך ללא הועיל.

ההורים היו דואגים וחרדים עד מאוד, ביתם לא הייתה מסוגלת להכניס דבר מאכל לפיה והייתה מחוברת לאינפוזיה כדי שתוכל להתקיים. בצר לו פנה האב אל ביתו של הצדיק הבבא סאלי זיע"א, לשפוך לפניו את ליבו ולבקש את ברכתו. אולם לצערו התברר לו כי הבבא סאלי היה חולה ולא קיבל קהל באותו יום...

 

האב סב על עיקבותיו בעוגמת נפש וצער גדול. אך הנה לאחר מספר שעות הודיע לו אחד ממכריו שהבבא סאלי מאושפז בבית החולים, "לך לשם", ייעץ לו אותו מכר, "ונסה להיכנס לחדרו, אולי ייתנו לך לבקש את ברכתו..." האב השבור ניגש מייד אל בית החולים בו היה מאושפז הבבא סאלי, ואכן משמשו הניח לו להיכנס אל החדר.

האב שפך את ליבו על מצבה של ביתו האהובה, והתחנן בדמעות לבבא סאלי שיאציל מברכתו למען הילדה הקטנה. להפתעתו, הורה לו הבבא סאלי להוציא את ביתו מייד מבית החולים. האב היה נדהם ומייד נתקף בחרדה, מצבה של ביתו לא היה פשוט כלל וכלל, והוא חש לקחת על עצמו את האחריות ולשחררה בלי לקבל את אישור הרופאים, אולם הבבא סאלי דחק בו ואמר: "תוציא את הבת שלך מפה בתוך שעה!!"

 

היהודי רץ מבוהל לחדרו של הפרופסור שטיפל בביתו, והורה לו.. לשחרר את הילדה מבית החולים. הפרופסור ההמום בחן את האב דקות ארוכות, אולי נשתבשה עליו דעתו מרוב צער, אך מייד קיבל הסבר- "כך הורה לי הבבא סאלי!" הרופא חכך בדעתו רגע ושניים ואז אמר: "אני מוכן לשחרר אותה בתנאי שתחתום לי פה שכל העניין הזה הוא על אחריותך בלבד, וכי אתה מודע למצבה של ביתך, ולכך שהיא ניזונה דרך האינפוזיה..."

האב הסכים מייד, כשהוא מאמין בכל ליבו בברכתו של הצדיק. בנסיעה חזרה הביתה לפתע שמעו ההורים את ביתם הקטנה אומרת: "אבא, אני רעבה..." ההורים נבהלו, הרי ביתם לא אכלה בכוחות עצמה מזה כמה חודשים!! בהגיעם לביתם הם ערכו במהירות שולחן מלא בכל טוב, והנה נס לנגד עיניהם!!! הילדה הקטנה, החולה, שהייתה תלויה ימים כה רבים בתזונה מותאמת דרך הוריד בלבד, פתחה את פיה ואכלה מן המזון כאחד האדם!!!

 

לאחר מספר ימים ניגשו בני המשפחה להודות לבבא סאלי, אך הוא אמר להם: "אמנם אני בירכתי אתכם, אבל לכם היה ניסיון באמונה, הייתם צריכים לשים את הטבע בצד ולהאמין אך ורק ברופא כל בשר, וזו הסיבה שביתכם נרפאה ממחלתה...!!!"

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא הבבא סאלי
X
  • © כל הזכויות שמורות