שבת

רוצים לזכות לפרנסה בשפע? הסגולה הבדוקה שאתם חייבים לנסות

ישנן סגולות רבות לפרנסה, אך זו לא עוד סגולה...


02/03/22 | כ"ט אדר א' התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>



פעם אחת נכנס אחד מתלמידיו של רבי יחזקאל אברמבסקי זצ"ל לביתו ביום שישי מוקדם בבוקר, ומה התפלא לראות את שולחן השבת בביתו של רבי יחזקאל ערוך ומוכן, כאילו השבת עומדת להיכנס בכל רגע... "רבי", פנה התלמיד לרבו בשאלה, "הרי כעת עוד מוקדם בבוקר, והשבת נכנסת בעוד כשמונה שעות! כבר השולחן ערוך ומוכן?"


חייך רבי יחזקאל אברמסקי וענה בחיבה: "את זאת למדתי מחמי זקני הרידב"ז, שפעם אחת התגלתה בגופו מחלה קשה וחמורה אשר גרמה לו לסכנת חיים ממשית. הוא התחנן לפני בורא עולם וביקש לדעת האם יש משהו שעליו לעשות כדי שחייו יינצלו והמחלה תירפא, ומן השמיים גילו לו כי אם יערוך את שולחן השבת שלו בשעות הבוקר המוקדמות של יום שישי, ולא ברגע האחרון- חייו יינצלו".


"הרידב"ז ביקש מרעייתו הרבנית לקבל על עצמה לערוך את השולחן ביום שישי בבוקר", המשיך הרב את סיפורו, "וראה זה פלא, מול עינינו התרחש הנס המופלא- הרידב"ז נרפא כליל ממחלתו הקשה..."


"האם מבין אתה כעת מדוע שולחן השבת שלי ערוך כבר בשעות הבוקר המוקדמות?" פנה רבי יחזקאל לתלמידו בחביבות, "אם לרידב"ז גרם העניין לתחיית המתים של ממש, אף אני רוצה את השפע הזה בביתי..."


ואכן, כתב על כך ה'בן איש חי', כי בעלת הבית לאחר שפורסת את המפה על השולחן, תפרוס מעליו את כפות ידיה ותאמר: "זה השולחן אשר לפני ה'". כך תיכנס קדושה מיוחדת אל שולחן השבת.


ישנה סגולה נוספת לפרנסה בשפע: להניח מלח על השולחן לאורך כל השבת, וכן תבלין הזעתר, שמקובל שהוא האיזוב, שמוסיף בריאות וקדושה בבית.


ה'זוהר הקדוש' כותב כי "היכל הזכות" הוא ההיכל הרביעי בהיכלות הקדושה, ושם יש ארבעה מלאכים הממונים לבדוק מי מענג את השבתת כראוי, וע"י זה זוכה לשכר בלי גבול.

 

"מי שעושה רצון ה' מוקדם, ה' עושה את רצונו מוקדם..."

 

אי אפשר לדבר על שבת בלי שלום בבית, נכון? אם גם אתם מתמודדים - נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא שבת
X
  • © כל הזכויות שמורות