ויראלי

נהג המונית בכה, לא תאמינו מה עשה הנוסע

גבר צעיר כתב פוסט על רגע מרגש במיוחד שקרה לו בעוד נסיעה שגרתית במונית ועל המעשה המיוחד שעשה לאחר מכן. הפוסט הפך ויראלי וגרף עשרות תגובות ושיתופים


18/09/22 | כ"ב אלול התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

גבר צעיר כתב פוסט על רגע מרגש במיוחד שקרה לו בעוד נסיעה שגרתית במונית ועל המעשה המיוחד שעשה לאחר מכן. הפוסט הפך ויראלי וגרף עשרות תגובות ושיתופים. כך הוא כותב:

"בשעת בוקר מוקדמת הזמנתי מונית. כשהיא הגיעה, זו הייתה מכונית מאוד פשוטה. כשפתחתי את הדלת וראיתי את הכיסא ליד הנהג (לא נקי), הדחף הראשון שלי היה לבטל את הנסיעה אבל מיד חשבתי לעומק ואמרתי 'אני אשב מאחור'. הרי מונית לא הצלחתי לתפוס. אני כבר מאחר לפגישה ומאוד ממהר. מה כבר יקרה בכמה דקות של נסיעה?".

אותו גולש כתב שהנהג היה איש אדיב שסיפר לו שהוא עצמאי והוסיף שהשבוע הוא התקבל לעבודה בסופרמרקט. "הוא שאל עלי ועניתי שאני רווק ללא ילדים ומיד המשיך בסיפורו שגם אשתו עובדת ויש להם 4 ילדים מקסימים ושהמצב הכלכלי שלהם ממש רע והוא תמיד מחפש עוד מקור הכנסה להרוויח כל גרוש. שאלתי אותו מהו עיסוקו כעצמאי ואז הטלפון צלצל, אשתו הייתה על הקו מתרגשת לספר לשותפה לחיים שלתינוקת שלהם בקעה שן ראשונה. 'כואב לה?', שאל אבא. 'היא לא בוכה בכלל', ענתה אמאהשיחה הסתיימה, הנהג ביקש ממני לעצור בצד לרגע. הוא ניגב את הדמעות, ושיתף אותי 'לפני שלושה שבועות חגגנו לה חצי שנה'."

"הוא הכניס אותי לפרופורציות עד כמה קשה במיוחד לאנשים לגמור את החודש, עד כמה הם נלחמים. אנשים כמוני וכמוך שרק רוצים להתפרנס בכבוד ולגדל ילדים בריאים ומאושרים".

כשהנהג חזר למונית, אותו גבר צעיר שאל את הנהג שוב מהו עיסוקו כעצמאי. הנהג ענה ושלף כרטיס ביקור. "אני לא אפרסם את שמו ותמונתו. מדוע? כי הוא לא יודע שבסיום הנסיעה הגעתי לפגישה, וכשהיא הסתיימה, הוצאתי את כרטיס הביקור והתיישבתי מול המחשב, הכנתי גרפיקה לעיסוקו והדפסתי 2000 פלאיירים. התקשרתי לשליח שלקח אותם והתקשר לנהג 'וביקש לנסוע' בשביל שהנהג יפגוש אותו. הם נפגשו. והנהג קיבל את החבילה."

לסיום ביקש הגולש להעביר מסר חשוב לקוראים: "כשאני נמצא בצד הנותן, מאוד חשוב לשמור על כבודו של צד המקבל. וזה מסר קטן שמאוד חשוב לי להעביר ברשתות החברתיות. המסר הגדול הוא לכל מי שמתקשה ונלחם להניח אוכל על שולחן ילדיהם - שלא תיפול רוחכם, אני מחזק את ליבכם ואת החוזק הנפשי שלכם להילחם על אושר משפחתכם... אני סך הכל עשיתי מעשה קטן ופשוט, ואם אצליח לגרום לאחד/ת לא למהר לשפוט ולזכור שמאחורי כל אדם יש סיפור חיים, אני את המסר שלי העברתי."

(תמונת אילוסטרציה)

עדיין לא הצטרפת לווטסאפ שלנו? לקבוצת פרק תהילים ביום לחצו כאן >> לקבוצת הסגולה היומית לחצו כאן >>

עוד מאמרי תוכן בנושא ויראלי
X
  • © כל הזכויות שמורות