ויראלי

נתקע על הכביש בשיא החום והיה בהלם ממה שקרה לו

גבר שנתקע על הכביש בבית שמש "לא רצה טובות מאף אחד", אבל רק איש אחד הצליח להחזיר לו את האמון בבני אדם. קראו את הפוסט שריגש את הרשת


20/09/22 | כ"ד אלול התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

גבר שנתקע בשיא החום בכביש בבית שמש היה משוכנע שאף אחד לא יכול לעזור לו ושהוא "לא צריך טובות מאף אחד". אבל איש אחד ומיוחד הצליח לשנות את התפיסה שלו על בני אדם בכלל ועל חרדים בפרט. זה מה שהוא כותב:

 

"ת'אמת? כבר איבדתי אימון בבני אדם!

אני כבר לא מבקש טובות מאף אחד! משלם רק בכסף!

היום בשיא החום אני נוסע על הכביש בבית שמש ושמוע בום מהגלגל.

שיא הלחץ של החיים, חייב להגיע לעבודה, התקשרתי למוסך והוא אמר לי שייקח חצי שעה וזה עולה 900 שקל!!! חבר לידי הציע להתקשר ל"ידידים". אמרתי לו "עזוב, לא צריך טובות מאף אחד". ובלי שאדע הוא הזמין מתנדב. אממה? לא תאמינו שזה אמיתי. אבל חייב לכתוב לכם! הבן אדם לקח את הגלגל נסע איתי 20 דקות לפנצ'ריה - כל זה שהוא ביום לחוץ, דאג לסתום את החור ולריב עם הבעלים של המוסך שזה רק 60 ש"ח כאילו זה הרכב שלו. חזר איתי לרכב והתקין את הגלגל כשכולו נוטף מים. האמת שרבתי איתו פשוט בכוח להכניס לו כסף בכיס והבן אדם לא הסכים בשום אופן. רק אמר "ברוך ה' עשיתי את המצווה שלי להיום!". האמת שעד היום אני לא חיבבתי בלשון המעטה אנשים חרדים אבל לראות מלאך מתוק כזה בשיא החום שפשוט בא לעשות טוב בלי שום תמורה החזיר לי את התקווה בבני אדם ולראות כמה יפה העם הזה.

ולארגון הנפלא שתדעו שיש לכם מלאך אמת בארגון!"

 

עדיין לא הצטרפת לווטסאפ שלנו? לקבוצת פרק תהילים ביום לחצו כאן >> לקבוצת הסגולה היומית לחצו כאן >>

עוד מאמרי תוכן בנושא ויראלי
X
  • © כל הזכויות שמורות