בריאות

''קופצת לי העין'': למה זה קורה?

התשובה הטבעית והקבלית לתופעה הנפוצה של ''עין קופצת''


25/04/23 | ד' אייר התשפ"ג
''קופצת לי העין'': למה זה קורה?

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

כולנו יכולים להכיר את התחושה המרגיזה של עין קופצת, הטיק המייצר הרגשה כאילו יש משהו בעין שאינו מאפשר לנו להרגיש בנוחות. רוב הפעמים, הטיק הזה נגרם על ידי שריטות קטנות בשכבת הגלגלת של העין או בחלק החיצוני של העפעף, שמעצימות את החריץ בין העין לגלגלת.

המטרה של הטיק הוא להוציא את הגוף הזר מהעין ולשמור על בריאות העין. הטיק נוצר על ידי תגובת הגוף לגוף הזר הנכנס לעין, כמו אבקת אבק או חלקיק קטן שנכנסו לעין עם הרוח. בכל מקרה, עין קופצת הוא תגובה טבעית של הגוף לנסות ולהוציא את הגוף הזר מהעין.

בסופו של דבר, עין קופצת היא תגובה רגילה וטבעית של הגוף לגוף הזר, כדי לשמור על בריאות העין. אם תחושת העצב המתגברת של העין קופצת ממשיכה להתגבר ולגרום לכאבים או לאובדן ראייה, כדאי לפנות לרופא עיניים כדי לבדוק את הבעיה ולקבל את הטיפול המתאים.

 

המקובל הרב יוסף ביטון מסביר על התופעה לפי הקבלה: "לפעמים קורה שהעין קופצת ו'מפרכסת'. ישנו ספר של אחד מגדולי הגאונים שנקרא "פרכוס איברים" - שם מוסבר כיצד כל פרכוס של כל איברי הגוף, מהקודקוד ועד לעקב - משדר לגוף ומגלה לנו עתידות. בספר מוסבר כי פרכוס של עין מצביע על כך שהאדם עתיד בקרוב לקבל סכום כסף נכבד, אלא שע"פ המקובלים לעיתים מה שמעכב את קבלת הכסף הינו כעס, שהיא תכונה איומה - האדם צריך ראשית לעשות את מירב המאמצים ולהתגבר על הכעס ואז יוכל לקבל את הכסף''.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות