מגזין תהילים

הרופא קבע את מותה והיא התעוררה רגע לפני הקבורה

אם לא היינו קוראים על הסיפור הזה בעצמנו, היינו מתקשים להאמין כי דבר כזה אפשרי בימינו. אישה בת 46 הוכרזה כמתה על ידי הרופאים אך התעוררה בבית הלוויות רגע לפני קבורתה


01/06/20 | ט' סיון התש"פ
קבורה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

בחודש אפריל 2020, דיווח העיתון הפרגוואי ABC Color על מקרה חריג ומזעזע: גלדיס רודריגז דה דוארט הוכרזה כמתה במרפאה פרטית בקורונל אוביידו בפרגוואי, אך עובדי בית הלוויות הבחינו כי האישה בת ה-46, אשר שכבה בבית הקברות, עדין חיה. האישה הועברה למחלקת טיפול נמרץ שם נקבע כי מצב יציב.

גלדיס, חולת סרטן, נלקחה למרפאת סן פרננסו בשעה 9:30 בבוקר יום שבת ה-11.04.2020, כשהיא סובלת מבעיות בלחץ הדם. מדיווחי המרפאה עולה כי טופלה על ידי  ד"ר הרבירטו ורה, אשר קבע את מותה בשעה 11:20. למשפחה ניתנה תעודת פטירה בה נקבע הסרטן כסיבת המוות. קברנים מבית הלוויות דוארטה אה היג'וס אספו את מה שחשבו כי הוא גופה, אך כשחזרו לבית הלויות גילו בי גלדיס חיה, כך עולה מדו"ח המשטרה בנושא. בעלה של גלדיס, מקסימו דוארטה פררה בן ה-50, הגיש תלונה כנגד הרופא שקבע את מותה.

עוד מדווחים בכתבה כי כנגד הרופא שקבע את מותה של גלדיס עומדת תביעה. בראיון שנתנה סנדרה, בתה של גדיס, לערוץ טלוויזיה מקומי אמרה: "בטחנו בו. זו הסיבה שהגענו למרפאה הזו, אך הם ניתקו אותה והעבירו אותה לבית הלוויות". בהמשך הראיון הוסיפה: "הוא הניח שהיא מתה והעביר אותה אלי ללא בגדים, כמו חיה, יחד עם תעודת הפטירה".

מבית החולים אליו הועברה גלדיס נמסר כי "לפי דבריו של ד"ר ורה, לא היה לה דופק בסביבות השעה 11 בבוקר וריאותיה לא פעלו. הוא ניסה להחיותה, אך ללא הצלחה. רופא בית החולה העלה סברה כי ייתכן שגלדיס סבלה משיתוק - מצב בו הגוף קופא ומאט פעולות כמו נשימה".
 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות