אלול

מזל חודש אלול - כל מה שרציתם לדעת על מזל בתולה

נולדתם בחודש אלול? בני מזל בתולה? בואו לגלות את תכונות האופי שלכם, מאפייני האישיות ונקודות הצריכות תיקון. כל הכלים לפיתוח המודעות העצמית לבני מזל בתולה.


17/08/20 | כ"ז אב התש"פ
מזלות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מזל חודש אלול הוא מזל בתולה, השישי מתוך גלגל 12 המזלות היהודי. מזל החודש נקרא כך, לפי דברי הפסוק: ''שובי בתולת ישראל'' - סמל לחזרה בתשובה המתאימה לימים אלו של חודש הרחמים והסליחות. 

המאפיין העיקרי של בני מזל בתולה הוא השאיפה לשלמות - פרפקציוניזם - בלשון העם. בני המזל מתאפיינים בדייקנות ובסדר מופתי והם לא אוהבים ''פיקשושים''.

 

תכונות אופי חיוביות של בני מזל בתולה

 

בני מזל בתולה מתאפיינים כאמור, ביסודיות ודייקנות ולכן הם מקבלים החלטות בצורה מושכלת ולאחר בדיקות מעמיקות של הנושא. הם גם מתאפיינים בחקירה וירידה לפרטים הקטנים, מה שעוזר להם בשמירת התורה והמצוות.

לבני המזל יכולת מופלאה של סדר וארגון ויכולת זיכרון מן המצויינות ביותר וכן כושר דיבור מעולה. הם אנשים בעלי אחריות גדולה ומבצעים כל משימה על הצד הטוב ביותר שיכול להיות. הם בני אדם מעשיים, רציניים וחרוצים, אשר אוהבים להיות בעשייה ולא פוחדים גם מעבודה קשה מאד או פרויקט מאתגר. בני מזל בתולה הם אנשים הקשובים לצרכי הזולת וימהרו לתת ולהעניק משלהם לאחרים. 

 

נקודות הזקוקות לתיקון אצל בני המזל

 

מזל בתולה משתייך ליסוד העפר, העשוי מחלקיקים קטנים. כך בני המזל, הם בעלי נטייה לפרק כל נושא לפרטים קטנים מאד ולא מפספסים אף פרט, גם השולי ביותר. תכונת אופי זו עלולה ליצור אצלם נטיה לביקורתיות יתר וקטנוניות. הביקורתיות שלהם יכולה להיות מופנית כלפי אחרים וכן כלפי עצמם. 

השאיפה לשלמות של בני המזל, יכולה להוות מעמסה על חייהם, כי אף פעם לא ניתן להגיע לשלמות אמיתית בכל התחומים. הפרפקציונזם יכול גם לגרום להם לתסכול, מכיוון שלא כל דבר יכול להסתדר בדיוק כפי שרצו. אנשים אלו חייבים ללמוד להתנהל ברוג ולקבל כל מצב בחיים כפי שהוא בלי לדרוש את השלמות בכל תחום. 

לבני המזל יש קושי להביא את הידיעות שלהם לכדי מעשה ולכן יכולים להיווצר אצלם קונפליקטים של מאבקי כח פנימיים, כח קיים אצלם קושי במימוש הרצונות והמחשבות שלהם. 

כאשר הם ילמדו איך מיישמים הלכה למעשה את השאיפות שלהם וידעו איך מחברים בין המחשבות למעשים ולנתב את כל כוחותיהם למקום הנכון, הם יוכלו ביתר קלות להגיע לרמה הרוחנית שהם שואפים אליה.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא אלול
X
  • © כל הזכויות שמורות