חינוך ילדים

העיקר והתפל בחינוך הילדים

הרב ישראל אברג'יל מספר על הורים שלא הכירו את בן הזוג של בתם עד שהיה מאוחר יותר, מה עושים כדי שזה לא יקרה לכם?


18/08/21 | י' אלול התשפ"א
הרב ישראל אברג’יל

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:


העיקר והתפל בחינוך הילדים

היום, בדור שלנו, התחדשה צרה גדולה בעולם. הורים שלא מדקדקים בחינוך, אומרים העיקר זה רמת הלימודים, שתהיה לילדה בגרות והעיקר והעיקר והעיקר.. כל העיקר שלהם? תפל אחד גדול וכלום לא העיקר.


מי בן הזוג של הילדה שלך?

למה? מסלול הלימודים שסוללים לה, מביאים אותה ללמוד באוניברסיטה, ופה ושם, ומכללה כמובן בחברה מעורבת, זה עצמו חיסרון גדול מאוד, נזק בלתי הפיך, נזק נורא ואיום. ויום אחד היא מתידדת עם מישהו שם, היא בכלל לא יודעת מי זה. הוא נראה מאוד אנושי, מפרגן הרבה, נותן לה המון והיא אומרת: "איזו נשמה יש לו, כולו נתינה, מפרגן, כל יום אחרי הלימודים ארוחת צהריים שמנה על חשבונו, היום במסעדה הזו..." אחר כך הוא לוקח אותה לחנות תכשיטים, זהב וככה וככה. רק נשאר שלב אחד, חתונה. כבר כולה רוויה ממתנות, היא מוקסמת ממנו. עכשיו מגלים שיש בעיה קטנה, הוא ערבי, הוא מתל שבע, הוא מכפר X.

 

מה עושים עכשיו?

בהתחלה מתלבטים כמה שעות, אחר כך אומרים: "לא נורא" ופה מגלים כמה זו שוקת שבורה. ההורים צריכים ללמוד מזה לקח ולא לחכות עד שהמשבר הנורא והאיום הזה יגיע, אלא מגיל 3 כבר לבנות מסלול מסוים. להוליך את הילדים במסלול ישר, גם בלי קשר ליהדות ותורה, אם אתה דואג לילדים שלך, בשום פנים ואופן אל תשים בנים בחברת בנות ולא בנות בחברת בנים. אם אתה שומר על הבת שלך, אל תשים אותה לעולם בחברת בנים. אם אתה שומר על הבן שלך, אל תשים אותו לעולם בחברת בנות. בפרט לא בדור שלנו! אין להם מושג איזה הבדלים קיצוניים יש בין המערכות. כל מי שקורא את זה עכשיו, שיעשה 1,2,3 לבד והוא יבין את המשמעות. מי שרוצה שהבנות שלו יגיעו נקיות וטהורות לחופה, כמו שה' ברא אותן, צריך לשמור עליהן בכפפות של משי.

 

מי לא רוצה נחת מהילדים?
ומי לא ירצה תפילה מיוחדת על כך?
 
לחצו כאן להשתדלות >>

אם אתם משתוקקים לנחת מהילדים ורוצים בהצלחתם - זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות. כל הפרטים בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חינוך ילדים
X
  • © כל הזכויות שמורות