אלול

הסגולה הנדירה של השבת האחרונה בשנה

הרב רפאל אביטן על הכוח העצום שיש בשבת האחרונה בשנה, אל תפספסו אותו כדי שתוכלו לקבל ברכה מהקב"ה בכבודו ובעצמו לשנה הקרובה ולזכות לגאולה פרטית בכל מה שאתם צריכים


02/09/21 | כ"ה אלול התשפ"א
הרב רפאל אביטן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

השבת האחרונה בשנה היא היום היחיד בשנה בו בורא עולם בכבודו ובעצמו, מלך מלכי המלכים, מברך כל אחד ואחת בעם ישראל בשפע של ישועות לכל השנה הבאה עלינו לטובה.  יש מספר סיבות לכך שעת הרצון בשבת הזו כל כך גדולה:

במהלך השנה כולה בכל שבת שלפני ראש חודש אנו מברכים את החודש (שיהיה חודש מלא בברכה, בבריאות, בפרנסה, ביראת שמיים...) - שבת מברכין. לפני חודש תשרי, לפני ראש השנה, לא מברכים את החודש. הבעל שם טוב הקדוש, זי"ע, מגלה "שבת שלפני ראש השנה, הקדוש ברוך הוא בכבודו ובעצמו מברך את כל ישראל ברוב טובה ושובע על כל השנה כולה". מבאר הרב רפאל אביטן: בורא עולם בכבודו ובעצמו, בשבת שלפני ראש השנה, הוא זה שמברך אותנו. אנחנו לא צריכים להתפלל ולברך בעצמנו שיהיה חודש טוב אלא בורא עולם מברך את כל השנה, את כל שני עשר החודשים, בשבת שלפני ראש השנה. ומי לא רוצה לקבל ברכה מבורא עולם? שפע, ישועה, המתקת דינים, ישועות ורחמים ישנם בשבת הזו.

הרבנים המקובלים, ביניהם ה'חידושי אר"'י וה'שפת אמת', הבטיחו שאדם שיזכה לשמור את השבת האחרונה של השנה וזו שאחריה, יזכה לגאולה פרטית בכל מה שהוא צריך. חז"ל הקדושים גילו לנו שאם עם ישראל ישמרו שתי שבתות, מיד נגאלים. אמרו הצדיקים שזה גם עבור כל יהודי, אם הוא זוכה לשמור שתי שבתות מיוחדות בשנה, הוא זוכה לגאולה בדבר שהוא צריך. אילו שתי שבתות? השבת האחרונה של השנה והשבת הראשונה של השנה. השבת האחרונה של השנה - השבת שלפני ראש השנה. השבת הראשונה של השנה - השבת שלפני יום כיפור, שבת תשובה. הצדיקים אומרים כי אדם שזוכה לשמור אותן כראוי, כל אחד בדרגה שלו, זוכה לגאולה במה שהוא צריך.

בשבת זו יש אפשרות נדירה להמשיך ניסים ונפלאות למעלה מדרך הטבע, כשבורא עולם בכבודו ובעצמו מברך אותנו.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא אלול
X
  • © כל הזכויות שמורות