שבת

ההורים המרוגשים: "זכינו בילדים של תוספת שבת"

בסך הכל עוד מספר דקות, וכמה ישועות הן מחוללות...


07/02/22 | ו' אדר א' התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>


סיפר הרב אשר קובלסקי שליט"א:


בני הזוג כהן מבני ברק נישאו בשעה טובה בחתונה גדולה ומרגשת. הם התחילו את חייהם בתקווה גדולה ובאושר. הזמן חלף, וילדים אין.


בהתחלה הדבר לא היה כל כך מורגש, אולם ככל שהזמן חלף והבית נותר ריק, החלו חששות מקננים בליבם. עוד בן משפחה התחתן ועוד אחיין הצטרף למשפחה, השנים חלפו במהירות ובני הזוג כהן נותרו זוג צעיר ללא ילדים...


ערב תשעה באב של שנת תשע"א היה יום אבל אמיתי עבור בני הזוג כהן. מלבד האבל על חורבן בית המקדש נוסף כאב על כאבם: הרופא המומחה אליהם פנו  לקבלת ייעוץ התקשר להודיע להם כי על פי הנתונים שבידיו הסיכויים שלהם להיות הורים קלושים ביותר, ולמען האמת הוא כמעט בטוח כי לעולם לא יזכו בפרי בטן.


בני הזוג היו המומים מהבשורה הקשה, הימים הבאים חלפו עליהם בניסיון עצום להתחזק באמונה שהכל מאת ה' יתברך והוא יכול להפוך הכל ברגע לטובה.


לאחר שבועות מספר, נתקלו בני הזוג באחד מעלוני השבת, ובו נכתב רבות על מעלת קבלת תוספת שבת. הובאו בעלון דבריו של האר"י הקדוש כי קבלת תוספת שבת, וזיכוי  הרבים בנושא, הינו סגולה עצומה לזכות בפרי בטן (ספר 'סגולות ישראל').


בני הזוג חשו כי אין זה מקרה שהעלון הגיע לידיהם. באותו רגע נפלה החלטה: הם יקבלו את השבת מוקדם יותר, ומתוך רוגע ונחת.


למען המטרה החשובה התגייסו בני הזוג להתארגנות שונה ממה שהורגלו עד כה. הם ערכו את הקניות לשבת מוקדם יותר, הוציאו את הבשר והדגים מהמקפיא כבר ביום רביעי, החלו את ההכנות ביום חמישי, וערכו את השולחן. 


ביום שישי אחר חצות הבית היה ערוך ומוכן, השולחן היה ערוך בטוב טעם והנרות המתינו לבוא השעה. 


זמן הדלקת נרות עבר עליהם בהתרוממות רוח. התפילה בעת הדלקת נרות- "וזכני לגדל בנים ובני בנים", קיבלה משמעות חדשה באותם רגעים.


בשבוע שלאחר מכן חזרו בני הזוג כהן וקיבלו את השבת מוקדם יותר ומתוך שלווה ורוגע. בשבוע השני אמר הבעל לאשתו: "הגיע הזמן לפעול לזיכוי הרבים, שעוד אנשים יזכו כמונו לקבל עליהם תוספת שבת".


בני הזוג החליטו לפרספ מודעה בעיתון המקומי. העיתון יצא לאור בט"ז באלול תשע"א, ובני הזוג המתינו לבאות.


שנה לאחר מכן באותו תאריך, ט"ז באלול תשע"ב, הכניסו בני הזוג המאושרים את בנם בבריתו של אברהם אבינו ע"ה...!!!


השמחה הייתה עצומה, כל אורחי הברית זכו לשמוע את הסיפור המרגש, ואת הבטחתו של האר"י הקדוש, שכל מי שיקבל על עצמו תוספת שבת- זוהי סגולה בדוקה לפרי בטן.


כשנה אחרי הולדת הבן החליטה אימו לפרסם בעיתון מודעה נוספת, הפעם כדי לפרסם את הנס. במודעה היא סיפרה על הנס האישי שזכו לו, ופנתה נרגשות לציבור לקבל על עצמו תוספת שבת כדי לזכות לישועות.


מספר חודשים לאחר מכן נפקדו בני הזוג כהן בפעם השניה, הפעם זכו לבת בריאה ושלימה.
ילדי משפחת כהן בכו, ובצדק, לכינוי "ילדים של תוספת שבת"...

 

 

מהי מצוות תוספת שבת? צפו:

אי אפשר לדבר על שבת בלי שלום בבית, נכון? אם גם אתם מתמודדים - נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא שבת
X
  • © כל הזכויות שמורות