סוכות

תפילה מיוחדת לאמירה בסוכה

"ותעזרני ברחמיך ובחסדיך הרבים שנזכה לקים מצות סוכה בזמנה כראוי עם כל פרטיה ודקדוקיה וכונותיה ותרי"ג מצות התלוים בה, ובלב טוב ובשמחה גדולה"


27/09/23 | י"ב תשרי התשפ"ד
תפילה מיוחדת לאמירה בסוכה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

ותעזרני ברחמיך ובחסדיך הרבים שנזכה לקים מצות סוכה בזמנה כראוי עם כל פרטיה ודקדוקיה וכונותיה ותרי"ג מצות התלוים בה, ובלב טוב ובשמחה גדולה. ותכניע ותשפיל ותמגר ותעקר ותבטל סוכת נוצרים סוכת עכו"ם "אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר". ותבטל השקר מן העולם, ותגביר האמת בעולם, ותקים את סוכת דוד הנפלת. ויקוים מקרא שכתוב: "שפת אמת תכון לעד, ועד ארגיעה לשון שקר". ותסתיר ותצפין אותנו בסוכתך הקדושה, ותסוכך עלינו בצלך הקדוש, ותצילני מריב לשונות שלא יהיה להם שום כח עלינו כלל. ותעקר השקר מן העולם, ותגלה האמת בעולם. ותזכני מהרה לבוא לארץ ישראל לארץ הקדושה חיש קל מהרה:

"אחת שאלתי מאת יקוק אותה אבקש שבתי בבית יקוק כל ימי חיי לחזות בנעם יקוק ולבקר בהיכלו. כי יצפנני בסוכה ביום רעה, יסתירני בסתר אהלו, בצור ירוממני". רבונו של עולם רחם עלי ברחמיך העצומים ובחסדיך הרבים והגדולים, וזכני לקים מצות סוכה בזמנה כראוי בכל פרטיה ודקדוקיה וכונותיה ותרי"ג מצות התלויים בה, ובלב טוב ובשמחה גדולה. ואזכה שיהיו נמשכין אלי המחין הקדושים והחסדים הגדולים והנפלאים הנמשכין על עמך ישראל בימי חג הסוכות הקדוש על ידי מצות סוכה הקדושה והנוראה מאד, שאז אמא מסככת על בניה. ואתה פורס סוכת רחמים וחיים ושלום עלינו:

מלא רחמים, מלא רחמים, רחם עלי למען שמך. אתה ידעת את לבבי כמה אני רחוק מאד ממצות סוכה, וכמה תחנונים ובקשות והפצרות בלי שעור אני צריך להתפלל ולהתחנן לפניך שתזכני למחין קדושים כאלה, לחסדים כאלה, באפן שאזכה לדעת אמתי לדעת של אדם, באפן שאזכה מהרה לצאת מבהמה לאדם, שאחוס על עצמי מעתה ולא אעשה עוד מעשה בהמה, רק אזכה מהרה לדעת אמתי שהוא גדר האדם. ואזכה לינק מהשפע של אדם, ולא אינק עוד משפע של בהמה ואצא ואעלה מהרה מגדר בהמה לגדר אדם:

רבונו של עולם רבונו של עולם טוב ומטיב לכל ורחמיו על כל מעשיו. חוס וחמל ורחם על הבהמות והחיות, וזכני אותי ואת כל עמך בית ישראל שלא נפגם במצות סוכה כלל, באפן שיהיה יניקתנו תמיד משפע של אדם שנמשך מבחינת סוכה, ולא נצטרך לינק חס ושלום מהשפע של הבהמות. ולא נוציא לעצמנו השפע שלהם חס ושלום, למען לא נגרם חס ושלום מיתות בהמות וחיות בלא זמנן. ויקוים מקרא שכתוב: "אדם ובהמה תושיע יקוק". ונאמר: "ברוך פרי בטנך ופרי אדמתך ופרי בהמתך שגר אלפיך ועשתרות צאנך":

ובכן יהי רצון מלפניך מלא רחמים וחסדים שתשפיע עלינו דעת שלם ואמתי על ידי מצות סוכה הקדושה באפן שנזכה אנחנו וכל עמך בית ישראל הצריכים לבנות בית שלא יזיק לנו הבנין כלל. ולא יגיע לנו שום סכנה בגוף ונפש וממון על ידי בנין ביתנו רק אדרבא נזכה כל אחד ואחד לבנות בית בקדושה ובטהרה גדולה, בחכמה בתבונה ובדעת דקדושה. ויקוים מקרא שכתוב: "בחכמה יבנה בית ובתבונה יתכונן ובדעת חדרים ימלאו כל הון יקר ונעים". ונבנה ביתנו לשם יקוק לעסק בו בתורה ותפלה, ולהכניס בו אורחים הגונים. עד שיהיה ביתינו בית תורה ותפלה בית ועד לחכמים ונקרא שם בשם יקוק אל עולם:

ובכן תזכנו על ידי מצות סוכה הקדושה לשמח בשמחה גדולה בשמחת תורה, לסים התורה ולהתחילה בשמחה וחדוה גדולה. נגיל ונשיש בזאת התורה כי היא לנו עז ואורה. ותהיה בעזרנו בכל שנה ושנה לקים מצות סוכה בשלמות גדול כל כך עד אשר נזכה לקבל את התורה משם מחדש בכל שנה ושנה, כי מסוכה יוצאת התורה, עד אשר על ידי כניסתנו לסוכה נזכה שיהיה נעשה מאתנו בעצמנו תורה שכל אחד מישראל יהיה נעשה ממנו תורה. אורייתא וישראל וקודשא בריך הוא כלא חד. ויומשך עלינו על ידי מצות סוכה הקדושה קדושת חג השבועות, קדושת חדש סיון קדושת קבלת התורה:

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא סוכות
X
  • © כל הזכויות שמורות