סוכות

תפילה מיוחדת לשפע בסוכות

"וזכני ברחמיך הגדולים ובחסדיך המרובים, לקים מצות סוכה כראוי, בכל פרטיה ודקדוקיה וכונותיה ותרי"ג מצות התלויים בה, בשמחה ובטוב לבב ובכונה שלמה כראוי. ונזכה שיומשך עלינו על ידי מצות ישיבת סוכה, כל השבעת ענני כבוד שהקיפו את ישראל במדבר, ופרס עלינו סוכת שלומך"


27/09/23 | י"ב תשרי התשפ"ד
תפילה מיוחדת לשפע בסוכות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

וזכני ברחמיך הגדולים ובחסדיך המרובים, לקים מצות סוכה כראוי, בכל פרטיה ודקדוקיה וכונותיה ותרי"ג מצות התלויים בה, בשמחה ובטוב לבב ובכונה שלמה כראוי. ונזכה שיומשך עלינו על ידי מצות ישיבת סוכה, כל השבעת ענני כבוד שהקיפו את ישראל במדבר, ופרס עלינו סוכת שלומך. ונזכה להשיג השגת המקיפים הקדושים השגת רוח הקדש, על ידי מצות סוכה כראוי בקדושה ובטהרה ובשמחה. ועל ידי זה תגן עלינו ובעדנו ותצילנו מכל אויב ואורב, ומכל מיני שונאים שיש לנו בגשמיות ורוחניות, והסר שטן מלפנינו ומאחרינו ובצל כנפיך תסתירנו:

רבונו של עולם. חוס וחננו ושמע קול תפלתנו ברחמים. ותשפיע עלינו שפע אלקי שפע השכל האמת, שפע המקיפים הקדושים, שפע רוח הקדש. ויופתח לנו אור השכל, וימהר תנועת שכלנו להשיג במהירות גדול השגת המקיפים הקדושים. ונזכה להשיג שכל הנקרא קדם שהוא אור הפנים עד שלא נצטרך להשתמש בשום הקדמה. ועל ידי מהירת תנועת השכל הזה נזכה שתהא שלהבת לבנו עולה תמיד מאליה. ותעזרנו תמיד שיתלהב לבנו בהתלהבות גדול באמת לעבודתך וליראתך ברשפי שלהבת יה. ועל ידי התלהבות דקדושה של הלב נזכה לתקן את כל הפגמים שפגמנו על ידי התלהבות הלב דסטרא אחרא. ונזכה לתקן מהרה את כל פגם החמימות וההתלהבות שהיה לנו לדברים גשמיים לתאוות רעות ומדות רעות, עד אשר באנו לידי חטאים ועוונות גדולים על ידי התלהבות הלב לתאוות עולם הזה:

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא סוכות
X
  • © כל הזכויות שמורות