הרב כדורי

האישה הביטה לרגע בתמונת הרב כדורי, צנחה על מקומה והתעלפה

הם הראו לה תמונה של אדם זקן מאד והתחננו במבט עיניהם שתלך אליו. חלפו להם הימים והאם לא מצאה מנוח.


03/08/19 | ב' אב התשע"ט
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

כל הארץ רעשה וגעשה. שלושה ילדים קטנים נספו בתאונת דרכים. הילדים, בנים להורים גרושים, שנסעו לשבת אצל אביהם במרכז הארץ ונשמתם עלתה בסערה השמיימה.
 
לילה אחר לילה הגיעו שלושת הילדים אל אימם בצורות זוועתיות ומחרידות. בפיהם הייתה תחינה אילמת, ללא מילים, אבל בצורה שהאם הבינה היטב - הם הראו לה תמונה של אדם זקן מאד והתחננו במבט עיניהם שתלך אליו. חלפו להם הימים והאם לא מצאה מנוח.
 
באחד הבקרים לאחר לילה ללא שינה, בעודה עורכת קניות במרכול של הקיבוץ, שחה את צרתה לבעל המרכול. בעל המרכול שמע את תיאורה ושאל: "וכיצד נראה האיש הזקן?" תיארה הגברת דמות נתמכת במקל, בעלת זקן ארוך מצהיב, גלימה עוטרת את פניו ועל ראשו תרבוש.
 
בעל המרכול אמר: "אני לא בטוח במאה אחוז, אבל אומרים שבירושלים ישנו צדיק בשם הרב יצחק כדורי, והוא מקובל גדול. נראה לי שאם החלום שלך אמיתי ואליו מתכוונים הילדים, עלייך לנסוע לירושלים ולקבל ברכה..."
 
האישה נאחזה בדבריו ובבוקר המחרת השכימה ונסעה לירושלים, שם שאלה את העוברים והשבים כיצד להגיע לביתו של זקן המקובלים. בכניסתה לבית הרב, פגשה האישה באחד המשמשים וביקשה בקשה תמוהה: "אני רוצה לראות את תמונת הרב".
 
המשמש לא הבין. אם היא הגיעה לקבל ברכה, מה משנה לה איך נראה הרב. הוא החריש וניגש להביא לאישה תמונה של הרב כדורי. האישה הביטה לרגע בתמונה, צנחה על מקומה והתעלפה! פינו את האישה לבית חולים. שם התברר שאין זו אלא התרגשות מוגזמת, ולאחר שעות מספר שוחררה הגברת לביתה.
 
היא שבה לביתו של הרב כדורי, היה זה אחרי שעות קבלת קהל, אבל היא שפכה את ליבה בדמעות בפני הגבאים. שאל הגבאי את הרב וזה השיבו: "תכניס אותה, אני מחכה לה כבר זמן רב..."
 
האישה נכנסה אל הקודש פנימה, ועוד טרם הספיקה לומר מילה, פנה אליה זקן המקובלים: "לילדייך יש צער עצום. אף אחד לא אומר עליהם קדיש והם לא זכו לקיים מצוות. תשלמי לשלושה יהודים שיאמרו קדיש עליהם, קדיש על כל ילד, וכך תהיה להם מנוחה שלמה".
 
כעבור חודש שבה האישה לבית הרב כשפניה צוהלות: "הלילה ראיתי בחלומי את שלושת ילדי רוקדים יחד עם הרב כשפניהם שמחות ומביעות תודה..."
 
מה גורם לאדם שמחה אמיתית? רבים יגידו אושר, בריאות איתנה, נחת, פרנסה ברווח ועוד... ואכן, הדברים הללו נותנים לאדם שלווה ושמחה. אך השמחה הזו היא שמחה רגעית וחולפת, שהרי כל בשורה יכולה להעיב על השמחה הזו.
 
השמחה האמיתית שתסב לאדם נחת ומרגוע גם בהיותו בעולם הזה ואף לאחר מותו היא קיום מצוות, עשיית חסד, לימוד תורה ודרך ארץ. הם הדברים שיתנו לכולנו נחת ניצחי, שמחה ועונג שלא ייפסק לעולם.
 
אמנם הדברים לא תמיד נראים לנו לעין, אבל לבטח הם יבואו לעזרתנו בדיוק בזמן שנצטרך להם...
 
אמר האר"י הקדוש: "הנה, צריך האדם בעת קיומו כל מצווה ומצווה, או בהתעסקות בתורה, או כשמתפלל את התפילה, להיות שמח וטוב לב, יותר מכאשר מרוויח או מוצא אלף אלפים דינרי זהב" (שער רוח הקודש, דף ו ע"ב)
 
אתה עושה ביטוח לרכבך, לביתך, לעסק... אך האם ביטוח לחיים הנצחיים שלך... עשית?
 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא הרב כדורי
X
  • © כל הזכויות שמורות