הרב כדורי

מפעים: הצצה לחלק מסיפורי המופת שחולל הרב כדורי

תקצר היריעה מלהכיל את כל סיפורי המופתים שחולל הרב כדורי, אך בחרנו להביא לפניכם מעט מהניסים שנעשו בזכות ברכותיו וקמעותיו של הרב. לקרוא ולהתפעל


06/01/19 | כ"ט טבת התשע"ט
הרב כדורי

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"בדור שלנו יש רק אחד יחיד ומיוחד שיש לו רשות מן השמיים ובקי בכתיבת קמעות. הוא רבי יצחק הכורך", כך התבטא הרב מרדכי שרעבי בפני תלמידיו, והתכוון לרב יצחק כדורי, שהיה כורך ספרים לפרנסתו בצעירותו. ואכן היה הרב כדורי בקי בתורת הקבלה ובכתיבת קמעות, וסייע במאור פנים ובסבלנות לאנשים רבים שהגיעו להתברך מפיו הקדוש. הרב כתב קמעות רבים למגוון בעיות: פחד, זרע בר קיימא, זיווג, מחלות, פרנסה, השכנת שלום ועוד.

כוחם של הקמעות היה רב וסיפורי מופתים רבים נזקפו לזכותם. אפילו לקמעות מצולמים של הרב היה כוח רב לפעול ישועות, כפי שמספר נכדו של הרב. ר' ישראל, נכדו של הרב כדורי, מספר כי אשתו הייתה צריכה ללדת והם פנו לבית חולים בארה"ב, היכן שגרו באותה תקופה. הרופאים בדקו את אשתו והחליטו כי עליה ללדת בניתוח.

ישועה בפקס לארה"ב

הנכד התקשר מיד לסבו הרב כדורי וסיפר לו כי הרופאים החליטו לנתח את אשתו. "הסבא אמר לי: 'אל דאגה'", משחזר הנכד, "'אשלח לך קמע בפקס ותשים זאת בכוס מים ותיתן לה לשתות'. וכך היה. הקמע הגיע בצילום בפקס, שמתי זאת בכוס מים, וכשהרופאים לא היו בחדר נתתי לה לשתות. כשהם באו להכניסה לחדר ניתוח, אמרו: 'כעת נעשה צילום ובדיקה אחרונה לפני הניתוח'. לאחר הבדיקה הם אמרו: 'אנו רואים כי אין צורך בניתוח'. הם היו מופתעים ולא ידעו מה השתנה. וכך בחסדי השם אשתי ילדה לידה רגילה. הרי שגם הקמעות שצולמו ראו בהם ישועות רבות. סיפורים לאין ספור יש באמתחתנו על הישועות הרבות שחוללו הקמעות שכתב".

סגולה מהרב כדורי למניעת הפלה וסגולה לזכות בבנים זכרים

לרב כדורי הייתה סגולה בדוקה ומנוסה שהועילה לנשים רבות שהיו מפילות את עוברן. הרב כתב על קלף את הפסוק "והותירך ה' לטובה, בפרי בטנך ובפרי בהמתך ופרי אדמתך", ביקש מהאישה לכרוך את הקלף בעטיפה ולקשור על בטנה באמצעות חגורה. הסגולה הזו הועילה לנשים רבות, שלאחר הפלות רבות זכו לזרע בר קיימא.

לאנשים שהיו להם רק בנות ורצו להיפקד בבנים זכרים, היה אומר הרב סגולה נפלאה, שפעלה ישועות. הרב אמר שעל הבעל וגם על האישה לומר מדי יום 26 פעמים את הפסוק "תורה ציווה לנו משה מורשה קהילת יעקב". זוגות רבים זכו לבנים זכרים בזכות הסגולה הזו.

"תזרוק זאת לביתם של אותם השכנים והכול יסתדר"

משפחה שהגדירה את עצמה כ"אנטי-דתית", שמה לה למטרה לאמלל את חייהם של שכניה החרדים. בני אותה משפחה נהגו להדליק ווליום בקולי קולות ביום שבת, לשחרר את כלבם כדי להפחיד את השכנים החרדים ועוד כהנה וכהנה.

אחד מבני המשפחה החרדית הגיע לרב כדורי ושטח בפניו את מצוקתם. "תבוא מחר ואני אכין לכם קמע", אמר הרב. למוחרת הרב העניק לאותו אדם קמע וביקש ממנו: "תזרוק זאת לביתם של אותם השכנים והכול יסתדר". הוא השליך את הקמע למרפסת של השכנים ותוך 48 שעות בלבד התרחש הנס המופלא!

באישון ליל ברחה המשפחה מהבית ונעלמה. למוחרת בבוקר השכנים ההמומים מצאו דירה ריקה ופתוחה, ללא רהיטים. מאוחר יותר התברר כי אותה משפחה הייתה גרה בדירה שכורה והייתה חייבת לבעל הבית סכום כסף גדול. הם בחרו לברוח מהמקום כמו גנבים בלילה ולהותיר לבעל הבית את החוב הגדול. במקומם הגיעו אנשים יראי שמיים שחיו בשלום עם כל דיירי הבניין.

הרב כדורי היה בקי גם בחוכמת הגורלות

הרב כדורי היה אף בקי בחוכמת הגורלות והיה משתמש בחוכמה זו לפי הצורך. הרב היה מניח מפתח בספר תנ"ך, אומר דבר מה וקושר את ספר התנ"ך בחבל. לאחר מכן היה מרים את החבל ושואל שאלה. אם התשובה הייתה חיובית – ספר התנ"ך היה זז לצד ימין, ואם התשובה הייתה שלילית – ספר התנ"ך היה זז לצד שמאל.

הרב היה משתמש בגורלות כדי לדעת האם בני זוג מתאימים להינשא. התשובות של הרב היו מדויקות, ולא אחת זוגות שאמר להם שאינם מתאימים ולמרות זאת התחתנו, בסופו של דבר התגרשו. נכדו של הרב כדורי מספר כי הציע לחברו להגיע לסבו הרב ולשאול אותו על אודות השידוך שלו. "אמרתי לו 'תבוא לרב ותשאל אם אתם מתאימים', אך אותו בחור אמר שלא מאמין בזה", משחזר הנכד.

"והנה בזמן שלסבא היה זמן ולא היו אנשים בקבלת קהל, הבאתי לו מיוזמתי את השמות של החתן והכלה וההורים. ואמר לי הסבא: 'תאמר לו שלא יתחתן עמה'. אך לא אמרתי לחברי כי אמרתי הרי בין כה וכה הוא לא ישמע לרב, ועדיף שיהיו שוגגין ואל יהיו מזידין. ואכן הוא התחתן ולאחר תשעה חודשים הם נפרדו והתגרשו. או אז אמרתי לו 'דע לך כי כבר סבי אמר לי שזה לא מתאים לך והשידוך הזה לא יצליח'. ומאז כששמע זאת האמין בדברי הרב, וכשנישא בפעם השנייה בא לרב והביא את השמות ורבנו אמר לו שהפעם הוא יצליח, ואכן הקים בית לתפארת עם בנים ונכדים", מסיים הנכד את הסיפור המופלא.

הרב כדורי עורך גורלות במלחמת יום כיפור, ועורך גורל לניחוש מספרי הלוטו

חוסר ודאות וכאוס שלטו בזמן מלחמת יום כיפור, ומשפחות רבות לא ידעו מה עלה בגורל יקיריהן. אנשים רבים הגיעו לרב כדורי ושאלו אותו האם קרוביהם בחיים או שאינם כבר בין החיים. הרב ערך להם גורלות וקבע האם הם בחיים או לא, וכל תשובותיו התבררו מאוחר יותר כנכונות.

אחד מהסיפורים המעניינים בנושא הגורלות שערך הרב כדורי, התרחש כאשר הגיע לרב ראש ישיבה מבני אשכנז, וביקש שיערוך לו גורל ויגלה לו מהם מספרי הלוטו. ראש הישיבה הסביר לרב כי הוא זקוק לכסף רב לצורך הישיבה ותלמידיה. הרב כדורי ערך לו גורל, ואכן אותו ראש ישיבה זכה בסכום כסף עצום שהספיק לכלכל את הישיבה שנים רבות.

 

צפו בשיחתו המרתקת של הרב הרצל חודר על הרב כדורי:

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא הרב כדורי
X
  • © כל הזכויות שמורות