בריאות

הוריד 270 ק"ג ממשקל גופו בשנתיים

בגיל 25, כשהוא שוקל 365 ק"ג, התחיל מתיו האוזר לעשות דיאטה אשר שנתיים מאוחר יותר תוביל אותו למשקל 95 ק"ג


02/12/19 | ד' כסלו התש"פ
בריאות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

בשנת 2016 אושפז מתיו האוזר מוירג'יניה, ארצות הברית, בבית החלים מאחר שמשקלו, 365 ק"ג, היווה סכנת חיים של ממש. הרופאים בבית החולים בישרו לו כי אם לא יעשה דיאטה הוא עלול למות בתוך שישה חודשים. האוזר אשר היה מנוסה בדיאטות כל חייו, סבל כבר מגיל צעיר ממשקל גוף גבוה אשר הפך אותו למטרה לבריונות.

בראיון לערוץ 5 בטלוויזיה האמריקאית סיפר כי על אף ניסיונות חוזרים ונשנים לרדת במשקל היה שב לאכול כהרגלו בתוך זמן קצר, והתקשה להיגמל ממזונות שכל כך אהב. לאורך השנים אושפז מתיו האוזר בבית החולים לא פעם בשל משקלו העודף, אך רק באותו אשפוז בו נמסרה לו תחזית הרופאים והוא הבין שהוא עשוי למות מוקדם מכפי שחשב, הבין שעליו לפעול.

בראיון סיפר כי בתהליך הירידה במשקל הקפיד להתאמן במשך שעתיים ביום, שישה ימים בשבוע. אך באימון עצמו לא היה די, והוא נאלץ ללמוד כיצד לשנות את התפיסה שלו אודות עצמו ואודות חייו: ""זה לא רק אימון, זה לשנות את הגישה שלך לגמרי. להפסיק להיות שמן בראש. לעקוב אחרי מה שנכנס לגוף שלך, ולא להאמין לקול שאתה לא מסוגל לעשות את זה". לאורך כל התוקפה הקפיד האוזר לנהל יומן אכילה, בו פירט במדויק כל מה שהכניס לפיו.


תמונה של האוזר כיום (צילום מסך מתוך הראיון שנערך לתוכנית הטלויזיה האמריקאית בחודש נובמבר 2019)

האוזר בחר להתראיין על מנת שיוכל לשמש דוגמא לאנשים אחרים הנמצאים במצב בו היה, וסיים את הראיון כשהוא פונה לאחרים: "אולי ההתחלה תהיה קשה, אבל אתם יכולים לעשות את זה. אתם יכולים לעשות הכל".
 

הרב יובל אשרוב: איך לאכול נכון על פי הרמב"ם

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות