מאמרים מחזקים

’’נהג האמבולנס שאל אותי אם אני האבא, ואז הוא אמר לי רק שתי מילים…’’ הרב אוחיון סופד לבנו ז’’ל

בלוויה קורעת לב הובא השבוע למנוחות הילד דוד ישראל אוחיון שנרדס למוות ע''י משאית בעיר אשקלון. אביו, הרב יובל אוחיון, ספד לו וחיזק רבים: ''הוא היה השמחה בבית שלנו, המיוחד בבית שלנו. היה לו לב טוב, הוא היה ילד צדיק וקדוש".


28/10/20 | י' חשון התשפ"א
דוד ישראל אוחיון ז"ל

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

המקרה המזעזע שהתרחש השבוע (שני) באשקלון, לא הותיר עין אחת יבשה. דוד אוחיון, בן 9, נדרס למוות ע''י משאית בשעה שהוא רכוב על אופניו. 

בהלוויה קורעת לב, אביו, הרב יובל אוחיון, רב הקהילה, ספד לבנו אהובו בדברים המלאים באמונה בלתי נתפסת ובמילות חיזוק ונחמה למשפחה, כשכל הנוכחים ממררים בבכי. 

בפתח דבריו סיפר הרב אוחיון על מה שקרה לו כשהתוודע לאסון הכבד: "איך שיצאתי מהאוטו, אחרי שקיבלתי טלפון מקפיא דם שאני לא מאחל לאף אחד, לקח אותי הצידה נהג האמבולנס ושאל אותי אם אני האבא. אמרתי לו שכן, ואז אמר לי בשתי מילים: 'הילד נפטר'".

"הסתובבתי ממנו – הקב"ה עדי במרום – ואמרתי שני משפטים: הראשון היה ברוך דיין האמת. השני היה: השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך".

כך המשיך האב השכול ופנה לקב''ה בתחינה: "ריבונו של עולם, אין לי ניסיון באמונה במה שקרה פה. צער, חלל ואובדן בלב יהיו לי, אני יודע. הצער הוא קשה, אבל ריבונו של עולם, אנחנו לא מהרהרים אחריך. אני מתחנן בפניך במעמד הזה: יהי רצון שהקורבן הזה שהקרבנו, בצירוף הקורבן של אבי, יחתום את כל הדינים מעל משפחתנו, ונדע רק שובע שמחות עד הגאולה השלמה".

"סיפרו לי היום אנשים שראו את התאונה, וזה עוד ייחקר כנראה, שדוד נסע על המדרכה ובאיזה שהוא שלב הוא איבד שליטה. הוא נפל לכיוון הכביש, ובדיוק המשאית עברה. יש כל מיני גרסאות, אבל לנו אין באמת נפקא מינה איך הקב"ה, יתברך ויתעלה שמו לעד, מוציא לפועל את ההנהגה המדוקדקת בעולמו. אני מבקש ממך, ריבונו של עולם, שתמחל לנו על כל חטאתינו, עוונותינו ופשעינו".

הוסיף הרב אוחיון ותיאר את בנו דוד ז''ל: "אני מאמין באמונה שלמה שדוד נולד לתשע שנים ולא יותר. בעוד חמישה ימים יש לו יום הולדת, והוא התעקש שנחגוג לו יותר מוקדם, בשבת, וחגגנו לו. מי שלא הכיר את דוד – הוא היה גאון, עם שכל חריף, לא של ילד בגילו. אין לי ספק שהוא היה אמור להיות עצום בתורה, עצום בכלל בתור אדם. אלה הילדים שגדלים אחר כך עם כל האנרגיות החיוביות שלהם להיות גדולי ישראל. הוא היה השמחה בבית שלנו, המיוחד בבית שלנו. היה לו לב טוב, הוא היה ילד צדיק וקדוש".

"דוד ישראל, תדע, אנחנו אוהבים אותך. הזוהר הקדוש אומר, שכל הנפטרים מתחת לגיל 13 הם היחידים בעולם העליון שלומדים תורה מפי הקב"ה בעצמו. אנחנו נשארנו חסרים וכואבים. השבר הוא גדול, זה כמו כידון בלב. אני לא מאחל לאף אחד להתמודד עם הגעגועים, לראות תמונות, משחקים ובגדים שלו. אני מבין לקראת מה אנחנו הולכים, אבל אחרי הקב"ה אנחנו, חס ושלום, לא מהרהרים".

"דוידי, כולם האשימו אותי בבית שאני מפלה אותך לטובה יותר מכל הילדים כי אני אוהב אותך יותר מכולם. הייתה לי אהבה מיוחדת אליך, קשר מיוחד אליך. תמיד יש משהו שהוא האור המיוחד של הנשמה. בבקשה דוד, אני מבקש שתדאג אצל בורא עולם שמהיום והלאה אצל משפחתנו רק שמחות, שלא נדע עוד צער לעולם".

בסיום דבריו, פנה הרב אוחיון למשפחתו וחיזקם בדברים: "לאשתי היקרה רחלי, אני רוצה שתדעי שאת לא אשמה בכלום, וזה לא קשור לזה אם שמרת עליו או לא. אני צריך אותך חזקה לצידי. וגם לכל הילדים שלי: בעזרת השם, הקב"ה יפתח את לבנו להתחזק עוד באמונה, עוד ביראת שמיים. הקב"ה ירחם שנזכה להיגאל גאולת עולם במהרה בימינו, כי עם ישראל סובל".

את ההספד המצמרר סייים האב במילים: "לדוד, אני גם מבקש ממך סליחה. אם לא מילאתי את כל המשאלות שלך, אם לפעמים כעסתי עליך – הכל מתוך אהבה של אבא. תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים, בן יקר שלי".
 

הצטרפו לקריאת תהילים לעילוי נשמתו הטהורה של הילד דוד ישראל בן רחל ז''ל ת.נ.צ.ב.ה:  לחצו כאן וקראו פרק אחד בספר התהילים לעילוי נשמת דוד ישראל בן רחל

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

מאמרים מחזקים

מה כתב האדמו''ר למשפחת אסולין על פטירת ביתם אדל ז''ל?

מאמרים מחזקים

מעלת השכחה - מסר מחזק מהרב רפאל אביטן

מאמרים מחזקים

גם אתם תופתעו: למה קראה האישה לביתה בשם 'שלהבת'?

מאמרים מחזקים

לשמור שמיטה - או שהשמיטה שומרת עלינו?

מאמרים מחזקים

מתוך הכישלון נולדים התיקון והעליה הרוחנית

מאמרים מחזקים

מפתיע: מי כתב את הפתק המסתורי שהונח על שולחנו של הרב?

מאמרים מחזקים

מרגש: ביקור בגן החיות הפך לשיעור לחיים שלמים

מאמרים מחזקים

’’מאחלת לך הצלחה בישיבה של מעלה...’’ המכתב המצמרר שכתבה האם השכולה לבנה ההרוג מאסון מירון

מאמרים מחזקים

איך אני יכול לזכות לקרבת השם?

מאמרים מחזקים

מה עושים כשיש רעיונות חדשים?

מאמרים מחזקים

’’כשנכנסתי אחרי 3 חודשים אל הרופא שהיה אמור לנתח אותי, הוא כמעט נפל והתעלף...’’

מאמרים מחזקים

מצמרר: מה יקרה לכל אחד מאיתנו כשנפתח את המכתב מבורא עולם?

מאמרים מחזקים

הרב אלימלך בידרמן: כך עומדים בניסיונות

מאמרים מחזקים

מופלא: "סימן עשיתי לעצמי, אם אפגוש אדם שיעניק לי חיבה ואהבה למרות שאיני מכירו, אדע כי זה האיש שלו אפקיד את כספי’’

מאמרים מחזקים

מה הסיכוי למצוא משקפיים אבודים בקרקעית הכינרת?

עוד מאמרי תוכן בנושא מאמרים מחזקים
X
  • © כל הזכויות שמורות