שלום בית

שלום בית: אין דבר כזה זוג לא מוצלח

הרב שלום ארוש מסביר בצורה בהירה מדוע אם לא הצלחת להסתדר עם בת הזוג שלך, לא תצליח להסתדר עם שום אישה אחרת


04/11/20 | י"ז חשון התשפ"א
הרב שלום ארוש

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

אין דבר כזה זוג לא מוצלח

אתם צריכים לדעת, אין זוג לא מוצלח, יש רק זוג לא מודרך. כל אחד צריך לדעת, אם אתה לא יודע להסתדר עם בת הזוג שלך, אתה לא תסתדר עם שום בת זוג בעולם. הרבה חושבים: "לא, רק איתה אני לא מסתדר", אם איתה לא תסתדר, עם שום אישה לא תסתדר. 

 

אני? אני 100%

כל פעם שבא אלי גבר ומספר בצורה משכנעת שהוא ממש 100%, וכל הבעיות זה רק אישתו. מה אני יכול לעשות?, אני חייב לכבד בן אדם, להקשיב לו, לשמוע אותו, מה אני אעשה? ואז אני מדבר עם אישתו... וכמובן, רואים עין בעין איך שהוא עובר על "בגן השלום", אחד אחרי השני. אז כמובן שאחרי שאני שומע את אישתו, אני אומר: "עכשיו, נו, אולי בכל אופן אני אגיד קצת את דעתי".


שלום בית זה בן אדם לחברו

בן אדם לחברו, זה שלום בית. וכאן החבר ששם המבחן האמיתי, זה בתוך הבית. זה עיקר המבחן האמיתי, בחוץ נרמה את עצמנו שאתה מסתדר בחוץ, כי אם אתה אין לך שלום בית, גם בחוץ אתה רחוק מבן אדם לחברו, משלמות. אם אין לך את הרגישות הזאתי, אם אין לך את הרגישות עם החבר לחיים שלך, החבר לחיים שלך הכי חשוב בעולם, אין לך את הרגישת שבן אדם לחברו, אז איך אתה עם אחרים? ואם כן אתה עושה, זה בגלל שאתה רוצה לקבל כבוד, אז זה לא. זה רחוק רחוק. אין דבר כזה, את החבר של החיים שלך אתה לא...

 

הרב, אני אוהב אותך

פעם מישהו אמר לי: "אני אוהב אותך", אמרתי לו: "שמע, אתה שקרן". הוא שאל: "למה?" והשבתי לו: "אני יודע שאתה רחוק משלום בית, אני יודע טוב מאוד מה קורה אצלך בבית. אז אם את החבר העיקרי שלך בחיים אתה לא אוהב, אתה אוהב אותי? יש לך עכשיו אינטרס או משהו".

 

למי מספרים כשיש בעיה בשלום בית?

אחת הבעיות הקשות שגורמות עוד יותר קשיים וחוסר שלום בית, זה כשאחד מבני הזוג מתייעץ עם ההורים והחברים שלו, אין דבר שפוגע בשלום בית יותר. כשיש בעיה בשלום בית, הולכים למישהו שמומחה בשלום בית, לא משתפים אף אחד אחר.

רוצים להחזיר את השלום והאהבה הביתה? זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות! היכנסו מכאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא שלום בית
X
  • © כל הזכויות שמורות