חינוך ילדים

המלמד לא הפסיק להתפעל: ’’איזה טיפול נתתם לילד?’’

המלמד התקשר להורים בהתרגשות וסיפר להם על ההתקדמות המופלאה של ילדם. "הייתי שמח לדעת איזה טיפול נתתם לו, אולי אוכל להפנות ילדים נוספים לאדם שטיפל בילד שלכם"


15/06/21 | ה' תמוז התשפ"א
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

מספר בעל המעשה: באחד מתלמודי התורה שבהם אני משמש כיועץ חינוכי, למד ילד שסבל מקשיים חמורים בקשב וריכוז. היו לו גם מאפיינים של ילדים שעל רצף האוטיזם, והבעיות ההתנהגותיות שלו היו קשות מאד.

ככל שחלפו השנים, הלכה ההימצאות שלו בכיתה, ונעשתה בלתי אפשרית. יעצתי להורים לשלוח את הילד לסדרה של טיפולים במכון מסוים, אלא שההורים טענו שאין להם כסף לכך. זה היה בתקופה של הווירוס שהלך והתפשט. המכון סגר את שעריו, כך שגם אם ההורים היו משתכנעים לשלם את הסכום, הם לא היו יכולים לשלוח לשם את הילד.

חודש חלף מאז שהצעתי להם לפנות לאותו מכון, והנה – פלאי פלאים. הילד נרגע והתחיל לעלות על דרך המלך! המלמד התקשר להורים בהתרגשות, וסיפר להם על ההתקדמות המופלאה של ילדם. "הייתי שמח לדעת", אמר המלמד להורים, "איזה טיפול נתתם לילד. אולי אוכל להפנות ילדים נוספים לאדם שטיפל בילד שלכם".

"באמת קיימתי עצה טובה מאד", אמר האבא למלמד. "אחרי שראינו שהמצב כל כך לא פשוט, ואחרי שקיבלנו הפניה לטיפולים יקרים וראינו שאין כל אפשרות שנשלם עליהם, אמרתי לאשתי: 'אנחנו צריכים למצוא עצה, איך לעזור לילד שלנו'. וכך החלטנו להשקיע מדי יום (!) חצי שעה של אמירת תהלים למענו. בכל יום, גם אני וגם אשתי אמרנו תהלים במשך חצי שעה לזכות הבן הזה, שיעלה על דרך המלך.

"זהו. זה כל מה שעשינו. פנינו לריבונו של עולם, המלמד תורה לעמו ישראל. אתה יכול להפנות אליו הורים נוספים. את כל מי שפונה אליו הוא מקבל מידית, בלי תור".

(מתוך גיליון השגחה פרטית)

 

מי לא רוצה נחת מהילדים?
ומי לא ירצה תפילה מיוחדת על כך?
 
לחצו כאן להשתדלות >>

אם אתם משתוקקים לנחת מהילדים ורוצים בהצלחתם - זה בדיוק מה שאתם צריכים לעשות. כל הפרטים בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חינוך ילדים
X
  • © כל הזכויות שמורות