תיקון נפטרים

מוות קליני - הסיפור עליו אמר הרב ניסים יגן ז"ל: "זעזע אותי עד עמקי נפשי"

את הסיפור הזה ביקש הרב ניסים יגן זצוק"ל מכל השומעים להעביר הלאה: "לשמוע טוב את הסיפור ולספר אותו ברבים"


06/07/21 | כ"ו תמוז התשפ"א
הרב ניסין יגן זצוק"ל

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>


 

מדברי הרב בסרטון:


הסיפור הזה זעזע אותי עד עמקי נפשי. חזרתי בתשובה בעקבות הסיפור הזה, נכנס פי פחד יום הדין. רבותי, לשמוע טוב את הסיפור ולספר אותו רבים.


מאיר פרנס מטבריה סיים שירות צבאי בסיירת גולני. בשבוע האחרון לשירות, כשהם על מדים, הוא והחברים שלו עשו מסיבה. לפנות בוקר במכונית, בסיבוב, הוא נרדם לשניה. האוטו התגלגל 200 מטר. הוא נזרק אחרי 30 מטר והראש שלו התרסק על סלע. החבר'ה שלו נוסעים ורואים שמאיר לא אחריהם. הם חוזרים בחזרה אבל אין אוטו, מחפשים ורואים שהאוטו זרוק למטה והוא מת. מאיר פרנס מת.

הזמינו אמבולנס, הליקופטר, משטרה. יורד רופא עם חובשים, אין דופק. הרופא אומר לאחראי הראשי, לך תביא את השק של המתים. והאחראי עולה על ההר להביא את השק של המתים. החובש השני היה תורן, הוא שאל את הרופא: "אתה מרשה לי לעשות החיאה?". ענה לו הרופא: "מה החייאה? מת. אין כלום, הוא מת".  אמר לו החובש השני: "מה איכפת לך?". והרופא השיב: "טוב, עד שהוא יבוא, תעשה החייאה".

לא תאמינו, הלב התחיל לעבוד. טוק, טוק, טוק... הלב התחיל. הרופא ראה שהלב עובד, מיד הזמינו הליקופטר והטיסו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה. הוא היה צמח ושכב כשהגוף שלו מחובר למכונות כדי לעבוד. מנהל המחלקה הנוירולוגית אמר לאבא שלו: "כדאי שהבן שלך לא יתעורר. אם הוא יתעורר, הוא יהיה צמח". אחרי שבועיים, הוא התעורר והוציא את המכשירים מהגוף שלו. הוא קם והתלבש, ניגש לפרופסור: "שלום פרופסור", שואל אותו הפרופסור: "כן, את מי אתה מחפש?". משיב לו: "אני מאיר פרנס". כשהפרופסור שאל אותו מה קרה, השיב לו מאיר פרנס: "לא יודע. קמתי, התעוררתי. זה אני. הנה אני" בקיצורו של דבר הפרופסור אמר לו שיחזור אליו אם יהיו לו כאבים.

מאיר פרנס קיבל חיים בחזרה בזכות הבעל שם טוב, ולא חזר בתשובה. עובר זמן ומאיר פרנס טס עם החבר שלו לדרום אמריקה. שם הם מפליגים שעתיים בים עד לצמד איים, ביניהם מפרידים מים בגובה של כחצי מטר, כשיש באותו איזור גאות או סערה, מי שנמצא שם טובע. באחד הימים כשטיילו על האי והתקרבו לנקודת החיבור, עלה הים לגובה של 150 מטרים. בבת אחת. מאיר פרנס הרגיש שהוא עומד רגע לפני המוות  הוא פנה לאלוקים ואמר: "ריבונו של עולם, אם אתה קיים ותציל אותי, אני נשבע בשמך הגדול לחזור בתשובה". איך שהוא אמר את זה, המים ירדו בחזרה לגובה הרגיל שלהם, כחצי מטר. בשנייה. ומאיר פרנס נותר לעמוד על הקרקע. נס גלוי.

הגויים שם אמרו לו: "זה נס. דבר כזה מעולם לא קרה. שהמים יעלו וירדו מיד? זה לוקח שבוע או לפחות כמה ימים. זה נס". מאיר פרנס פסע לאי הסמוך אחרי שניצל ממוות ונשבע שהוא יחזור בתשובה.

כעת מאיר פרנס טס לארצות הברית. הוא שכר דירה במנהטן, בבניין של קונסול ישראל ועבד ב"משה הובלות" בקווינס. אבל לא חזר בתשובה. הוא נשבע לאלוקים שיחזור בתשובה. באחד הימים כשהגיע בבוקר למשרד ההובלות והתיישב, ראה שחור בעיניים. הכל נהיה שחור ולא הייתה לו תחושה בידיים. הוא תפס דברים ולא הרגיש. הוא הבין שהוא הולך למות. הוא מיד ירד למטה לשדרה בקווינס, עצר נהג מונית וביקש ממנו לנסוע מיד לכתובת הבית בו גר במנהטן, ולהביא אותו לשוטרים שיהיו שם, הם כבר ידעו מה לעשות. נפל בספסל מאחורה ומת. נשמתו של מאיר פרנס יצאה מהגוף.

שני מלאכי חבלה שחורים כמו פחם, מלאים עיניים מכל הצדדים, סחבו אותו בתוך מנהרה שחורה ואפלה עד כיסא הכבוד. הוא הגיע לבית דין של מעלה וראה שלושה רבנים דנים אותו. הם הראו לו את כל העבירות שהוא עושה, איזו בושה. "כשהראו לי את העבירות שאני עושה אותם, הרגשתי כאילו אני בתוך העבירה. כאילו מראים לך שאתה עושה את העבירה והקדוש ברוך הוא מסתכל, ואתה רואה אותו מסתכל איך שאתה עושה אותה. מתתי מבושה. הייתי מעדיף לקפוץ לגיהנום הכי רותח ולא לעמוד מבויש מול הקדוש ברוך הוא. איזו בושה. איזו בושה. אוי לנו מיום הדין".

הקטגור צעק עליו: "מאיר פרנס אתה רשע מרושע, 2,800 שנה כף הקלע. נשבעת לאלוקים לחזור בתשובה, לא חזרת בתשובה. עכשיו אנחנו לוקחים אותך לדראון עולם". מאיר פרנס התחיל בכות: "תנו לי צ'אנס. עוד פעם אחת ודי. אני נשבע, אני מבטיח. רק פעם אחת". התחלתי לבכות בבית דין של מעלה, מאיר פרנס מספר, והבעל שם טוב הופיע: "תנו לו עוד צ'אנס. תנו לו לחזור בשבילי, אני מבטיח שהוא יחזור בתשובה". השיב הקטגור: "טוב. אי אפשר לסרב לבעל שם טוב. אם הוא חוזר לגוף, יש תנאי אחד, שלא יזכור כלום ממה שהוא ראה בעולם הבא. אחרת מה הסיכוי שיחזור בתשובה? שלא יזכור את יום הדין".

"התחלתי לצעוק" מספר מאיר פרנס, בבית דין של מעלה, לבכות: "אם אני לא אזכור, אני עוד פעם רשע ועוד פעם אעמוד לפני כיסא הכבוד, לפני בית דין של מעלה מבויש. תעשה טובה, תן לי לזכור את מה שראיתי פה, לספר לאחרים". הקטגור הסכים בזכות הבעל שם טוב ואמר למלאכי החבלה: "קחו אותו שיזכור הכל". לקחו אותו 2 מלאכי החבלה מהבמה, דרך המנהרה השחורה והכניסו אותו לגוף. 

הוא התעורר במנהטן, מיד הלך לברוקלין, חיפש רב וחזר בתושבה.

רבותיי היקרים, להתחזק בעבודת ה'. אין זמן. לא לאבד את הרכבת האחרונה. להתחזק בעבודת ה', שנזכה לגאולה קרובה ויתקיים בנו הפסוק: "וּבָ֤א לְצִיּוֹן֙ גּוֹאֵ֔ל וּלְשָׁבֵ֥י פֶ֖שַׁע בְּיַֽעֲקֹ֑ב נְאֻ֖ם יְהוָֽה׃" (ישעיהו, נט, כ') וַתֶחֱזֶינָה עֵינֵינוּ בְּשׁוּבְךָ לְצִיוֹן בְּרַחֲמִים.

 

בערב ראש חודש הקרוב נערוך תיקון נפטרים מיוחד ע"י רבני מוקד תהילים ארצי.
הזדמנות נפלאה לסייע לעילוי נשמות יקיריכם. 
לפרטים והצטרפות הקליקו >>

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

תיקון נפטרים

השבוע, בז' באדר (16.2): הדבר הקטן שכל אחד יכול לעשות כדי לגמול חסד של אמת עם נשמת יקיריו

תיקון נפטרים

האם תיקון נפטרים מועיל לנשמת מי שעשו חטאים כל חייהם?

תיקון נפטרים

כוחו של תיקון נפטרים: מה אמר האיש שהיה כולו שחור לרבי עקיבא?

תיקון נפטרים

עד כמה חשוב תיקון נפטרים לנשמת המת? הרב מנחם וויס במסר מצמרר

תיקון נפטרים

איך נראה מעמד תיקון הנפטרים המרגש בשנה שעברה? צפו

תיקון נפטרים

תיקון נפטרים - כל השאלות שרציתם לשאול

תיקון נפטרים

עדות מרגשת: לא תאמינו מה יכול לחולל תיקון נפטרים

תיקון נפטרים

רוצים להחזיר אהבה למי שכבר נפטר ולא איתנו? כל הפרטים על תיקון הנפטרים המיוחד כאן

תיקון נפטרים

מפחיד: תיקון הנפטרים שהוביל לפיענוח הרצח

תיקון נפטרים

מצמרר: האם ניתן לגרום לנפטר להגיע אלינו בחלום?

תיקון נפטרים

האם תיקון נפטרים מסייע למי שחילל שבת?

תיקון נפטרים

האם מותר להניח אבן על מצבה? חידוש עצום!

תיקון נפטרים

מצמרר: באה בחלום לאחר שחטפה פעמיים התקף לב

תיקון נפטרים

חלמתם על אדם שנפטר? מה זה אומר?

תיקון נפטרים

מצמרר: "זה היה ברור שמתתי ולא האמנתי שחזרתי לכאן, אז צבטתי את עצמי כדי להיות בטוחה שאני פה"

עוד מאמרי תוכן בנושא תיקון נפטרים
X
  • © כל הזכויות שמורות