תיקון נפטרים

מפחיד: "נשמתו של אבא התגלגלה בכלב וחזרה לבקש תיקון"

את הסיפור שלפניכם סביר להניח שאינכם שומעים בכל יום. זוהי עדות מפיה של בת יתומה, שאביה הלך לבית עולמו בהיותה ילדה, וחזר לאחר שנים רבות לעולם החיים לבקש תיקון לנשמתו... ככלב


23/12/21 | י"ט טבת התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

קשה להישאר אדישים למישמע סיפורה של א', כיום נשואה ואם לילדים. בפרסום הסיפור היא רואה חשיבות רבה, לחיזוק אחרים ולעילוי נשמתו של אביה.

"נולדתי בבית חילוני, " מספרת א', "להורי היה בן יחיד והם ציפו לי מאוד. ואכן, מאז הולדתי זכיתי לקבל ממשפחתי שפע אהבה ותשומת לב שהורעפה עליי. השנים חלפו, ועם הזמן צצו בעיות שונות בין הוריי. זה התחיל מויכוחים ומריבות, ונמשך אף לאלימות, שממנה נפגע לעיתים גם אחי הגדול. שהגעתי לגיל 9 הרגישה אימי כי אינה יכולה עוד לשאת את המב בבית, והחליטה להתגרש מאבי. הוריי נפרדו, אבי עבר לגור בבית הוריו המבוגרים ואנו נשארנו עם אמא., הקשר בינינו נותק לחלוטין. מאז החלה תקופה שלא אשכח לעולם. אבי סירב לתת לאימי גט, במשך שנים התקיימו דיונים רבים בבית המשפט, וזה היה המקום היחיד בו ראינו את אבי. היו שניסו לשכנע אותו לתת גט ובכך גם לקיים איתנו קשר יציב, אך אבי המשיך להתעקש עוד שנים ארוכות. הזמן חלף, אימי נקלעה לקשיים כלכליים, ואנו נאלצנו לעבור להתגורר עם הורי אימי, לא פחות ולא יותר, באותה השכונה בה התגורר אבי.

''על אף הקירבה הפיזית, לא היינו מוכנים ליצור איתו קשר בשום אופן. אבי היה מנסה בכל דרך, שלח לנו ממתקים ומתנות וניסה לרצות אותנו, אך אנו המשכנו בשלנו. התעלמו ממנו לחלוטין. בהיותי בת 13 וחצי, ערב אחד צלצל הטלפון בביתינו, ועל הקו הייתה אחות מבית החולים, שבישרה לנו כי אבינו לקה באירוע מוחי, והוא מאושפז במצב של תרדמת. הבשורה הקשה היכתה אותנו. אימי החליטה שלמחרת ניסע לבית החולים לראות את אבא, אולם לאחר מספר שעות התקשרו שוב, וביקשו שנגיע מייד לבית החולים. נסענו, נכנסנו לחדרו של אבא, המראה הזה לא יישכח ממני. הייתי ילדה קטנה ומבוהלת, שאביה שוכב במצב כה קשה. המילה היחדה שנפלטה מפי הייתה 'סליחה...' יצאתי משם המומה. לאחר כמה שעות אבי כבר לא היה בין החיים.

''השנים הבאות עברו עליי בתחושות אשמה כבדות. הידיעה שהתעלמנו מאבי בשנים האחרונות לחייו הייתה כבדה ומעיקה. הנושא לא עלה בביתנו מאז, ואפילו לאזכרה שלו לא הלכתי כמעט אף פעם. השנים חלפו, ואני זכיתי בחסדי שמיים לחזור בתשובה ולהינשא לבן תורה. מאז נישואיי, בעלי- שידע והכיר את הסיפור- החליט ללכת במקומי בכל שנה לאזכרה של אבי. אני הייתי נשארת בבית, מדליקה נר ואומרת כמה פרקי תהילים לעילוי נשמתו. בשנה שעברה נבצר מבעלי להגיע לאזכרה, באותו יום אימי ביקרה בביתי, היא אפילו לא ידעה שזהו יום האזכרה של אבא. לפתע מצלצלת אלינו אחת השכנות של אימי, ומספרת לה בקול נסער, כי ליד פתח ביתה רובץ לו כלב גדול, ואינו מסכים לזוז משם!!!!

''בבניין היו ארבע קומות, אימי התגוררה בשלישית. הכלב טיפס עד לקומה השלישית וחסם את המדרגות לדיירי הקומה העליונה. ניסו לגרש אותו בכל דרך אך הוא סירב לזוז... ההבנה היכתה בי בעוצמה באותו רגע. ביקשתי מאימי שתנתק את הטלפון ופרצתי בבכי סוער. אימי ניסתה להרגיע אותי שלא קרה כלום, וזה רק כלב, אך אני, בבכי מקוטע הצלחתי להסביר לה שהיום זהו יום השנה של אבי, ודווקא היום בעלי לא הגיע לאזכרה. ראיתי על פניה שהיא מתחילה להבין את כוונתי. היא נראתה המומה. ביקשתי מאמא שתישאר לשמור על ילדיי בביתי, ואילו אני אתקדם לכיוון ביתה. הגעתי לשם בסער רגשות, פחדתי מאוד להתקרב. הכלב ישב ליד דלת ביתה של אימו ולא נע. ניסו להפחיד אותו, אך הוא אפילו לא הזיז את ראשו. נעמתי במרחק כמה צעדים ממנו, פתחתי ספר תהילים שלקחתי איתי, והתחלתי לקרוא בקול רם פסוקי תהילים. אמרתי בקול שפרקי תהילים אלו יהיו לעילוי נשמתו של אבי, אמרתי את שמו ושם אימו בקול. כך במשך דקות ארוכות המשכתי בקריאת פרקי תהילים בקול נסער, אך הכלב עדיין לא מראה סימני תזוזה. הייתי מבולבלת לחלוטין, לפתע בהחלטה של רגע התיישבתי מולו על הארץ, ואמרתי בקול שלוש פעמים, 'מחולך לך, מחול לך, מחול לך...'

''באותו רגע שיצאו המילים מפי הכלב החל ממש ליילל בקול בכי. הנוכחים שראו את הדבר היו המומים. הכלב לא זז ממקומו, אך המשיך ליילל. ידעתי שחסר לו דבר מה, אך לא ידעתי מה עליי לעשות. בהחלטה של רגע התקשרתי לרב שלנו, ובקול רועד ובדמעות סיפרתי לו את המצב. הרב נתן לי נוסח מסויים שעליי לומר, ניסיתי לומר לייד הכלב, אולם הוא עדיין לא הראה סימני תזוזה. התקשרתי לבעלי רועדת מבכי ושאלתי מה עליי לעשות. הרב של בעלי גם נתן לו מספר דברים לומר, אך שום דבר לא עזר.

''התייאשתי, חזרתי לביתי שם ציפתה לי אימי בקוצר רוח ושאלה האם הצלחתי לגרש משם את הכלב, סיפרתי לה את שעבר עליי בשעה האחרונה, ועל כך ששום דבר לא הועיל והכלב עודנו שם, בוכה ומיילל... בהחלטה של רגע אימי החליטה לנסוע לבית העלמין. ביקשתי מאחת השכנות שתשמור על ילדיי והצטרפתי אליה. הגענו לשם נסערות, עבר זמן עד שהצלחנו למצוא את קברו של אבי. קראנו שם פרקי תהילים, הדלקנו נר והתפללנו. לבסוף ביקשנו ממנו שוב ושוב סליחה, ולאחר זמן מה עזבנו את המקום. מייד כשיצאנו, התקשרנו לשכנתה של אימי, אך היא סיפרה לנו שהכלב עדיין ממאן לעזוב את המקום. היינו חסרות אונים לחלוטין. בחוסר ברירה התקשרנו לעירייה בבקשה שיבוא לפנות את הכלב. לאחר כמה דקות הגיעו עובדי העירייה ובכוחות משותפים משכו את הכלב החוצה, הם נאלצו לגרור אותו בכוח שלוש קומות למטה, כיון שהוא סירב לזוז. 

''מאז אותו יום מטלטל אני חשה שאבי עדיין לא זכה לתיקון. אני ממשיכה להתפלל ולקיים מצוות לעילוי נשמתו, וכמובן מתייעצת עם רבנים חשובים שינחו אותי בדרך הנכונה להביא את אבי לתיקונו השלם". א' מסיימת את סיפורה המזעזע בעיניים דומעות, "שיהיו הדברים לעילוי נשמתו של אבי, אריה בן גיטה רינה, רוח ה' תניחהו בגן עדן, אמן".

 

בערב ראש חודש הקרוב נערוך תיקון נפטרים מיוחד ע"י רבני מוקד תהילים ארצי.
הזדמנות נפלאה לסייע לעילוי נשמות יקיריכם. 
לפרטים והצטרפות הקליקו >>

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

תיקון נפטרים

השבוע, בז' באדר (16.2): הדבר הקטן שכל אחד יכול לעשות כדי לגמול חסד של אמת עם נשמת יקיריו

תיקון נפטרים

האם תיקון נפטרים מועיל לנשמת מי שעשו חטאים כל חייהם?

תיקון נפטרים

כוחו של תיקון נפטרים: מה אמר האיש שהיה כולו שחור לרבי עקיבא?

תיקון נפטרים

עד כמה חשוב תיקון נפטרים לנשמת המת? הרב מנחם וויס במסר מצמרר

תיקון נפטרים

איך נראה מעמד תיקון הנפטרים המרגש בשנה שעברה? צפו

תיקון נפטרים

תיקון נפטרים - כל השאלות שרציתם לשאול

תיקון נפטרים

עדות מרגשת: לא תאמינו מה יכול לחולל תיקון נפטרים

תיקון נפטרים

רוצים להחזיר אהבה למי שכבר נפטר ולא איתנו? כל הפרטים על תיקון הנפטרים המיוחד כאן

תיקון נפטרים

מפחיד: תיקון הנפטרים שהוביל לפיענוח הרצח

תיקון נפטרים

מצמרר: האם ניתן לגרום לנפטר להגיע אלינו בחלום?

תיקון נפטרים

האם תיקון נפטרים מסייע למי שחילל שבת?

תיקון נפטרים

האם מותר להניח אבן על מצבה? חידוש עצום!

תיקון נפטרים

מצמרר: באה בחלום לאחר שחטפה פעמיים התקף לב

תיקון נפטרים

חלמתם על אדם שנפטר? מה זה אומר?

תיקון נפטרים

מצמרר: "זה היה ברור שמתתי ולא האמנתי שחזרתי לכאן, אז צבטתי את עצמי כדי להיות בטוחה שאני פה"

עוד מאמרי תוכן בנושא תיקון נפטרים
X
  • © כל הזכויות שמורות