פרשת השבוע

אל תפספסו: שבת שירה מסוגלת לכל הישועות

שבת שירה, שבת פרשת בשלח, ידועה כמסוגלת לישועות גדולות בכל התחומים


10/02/20 | ט"ו שבט התש"פ
שבת שירה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

שבת שירה, שבת פרשת בשלח, מסוגלת לישועות רבות בכל התחומים. כדי לזכות בישועות צריך האדם להתפלל ולהאמין שבורא עולם מקשיב לו וחפץ בתפילתו.

 

עולם הבא

בזוהר הקדוש בפרשת בשלח ר"כ נכתב: "כל האומר שירת הים בכל יום ומכוון בה, יזכה לאומרה בעולם הבא, לשבח בה בימי מלך המשיח בשמחת כנסת ישראל בקדוש ברוך הוא. ואדם העושה כן, הקדוש ברוך הוא מוחל לו על כל עוונותיו ומציל אותו מכל צרות שבאות לעולם". עוד מובא שם כי "נאמר אותה בכל יום בשמחה רבה כשעה ראשונה שאמרנו אותה, ודאי כוח סגולתה כל יום כשעה ראשונה". 

 

סגולהלבריאות הגוף והנפש

רבי אהרן פרלוב מקרלין-סטולין כתב בספרו ה'בית אהרון': "בשירת הים יש הכל, מה שהיה ומה שעתיד להיות, וכל הגאולות וכל העניינים שצריך האדם, הכל נכלל בשירת הים. ואם יאמר האדם שירת הים בכל לב ובמסירות נפש, כל אחד לפי מה שהוא, יתוקן כל ענייניו בגוף ובנפש".

 

זיכוך הנפש

שירת הים מסוגלת לזיכוך הנפש. המקובל רבי אלעזר בן משה אזכרי - בעל ה'חרדים', בעוסקו ברפואות הגוף והנפש ציין כי יש רפואות המרפאות את החולי ללא כאב וייסורים. כל האומר שירת הים בשמחה כאילו זה עתה יצא ממצרים, כתב בעל ה'חרדים', מתכפרים לו כל עוונותיו. והוסיף וביאר את הכתוב ב'ילקוט שמעוני' כי הכתוב בפסוק כ"ב: "ויסע משה", משמעו: "שהסיעם מעוונותיהם, שנמחלו להם העוונות על ידי השירה. שכל מי שנעשה לו נס ואומר שירה – מוחלין לו על כל עוונותיו".

 

סגולה לביטול גזרות קשות

המקובל הרב שמשון בן פסח מאוסטרופולי בספרו "שמש ומגן" כתב: "בכל עת ובכל רגע שהאדם מזהיר את יציאת מצרים, בדיבורו ועושה מעשה לגרש מפניו אויב ומבטל מעליו כל גזרות קשות ורעות, ונכנעים כוחות הטומאה ומתגברים כוחות הקדושה. והזכרת ניסי יציאת מצרים הם שמירה מעולה לעיתות צרה".



סגולה לכל הישועות

רבי יעקב יצחק הלוי הורוויץ, ה"חוזה מלובלין", ציין כי פעמיים בשנה מתעורר נס קריעת ים סוף: בשבת שירה ובשביעי של פסח. ורבי ישכר דב רוֹקֵחַ, האדמו"ר מבעלז, כתב כי בעת קריעת ים סוף נבקעו כל המים שבעולם ומים רומזים על הצרות והייסורים של האדם: "הושיעני אלוקים כי באו מים עד נפש". ופירוש הדבר כי מעת זו יהיה כוח לבקוע ולשבר את כל הצרות. והדבר מתרחש בכל דור ודור, בו יש שפע של ניסים וכל אדם יכול לזכות לכל הישועות, ובפרט לאלו שנמשלו לקריעת ים סוף: זיווג ופרנסה. שבת שירה מסוגלת לבקוע את ים הצרות ולפעול לכל הישועות.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא פרשת השבוע
X
  • © כל הזכויות שמורות