השגחה פרטית

"לא להוריד ציפיות, להמשיך ולבקש, להמשיך ולהתפלל, אם זה משהו שאת או אתה עושים למען בורא עולם, השם יתברך אתכם!"

קוראים רבים פונים לאתר ומבקשים לשתף סיפורי השגחה פרטית וישועות שזכו להם בזכות התפילה. במקרים רבים הם מבקשים שנפרסם את דבריהם בשם בדוי, חן מויאל פנתה אלינו נרגשת וביקשה שנפרסם את דבריה בשמה המלא על מנת לחזק את קוראי "מוקד תהילים ארצי".


03/06/20 | י"א סיון התש"פ
כוח התפילה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"אני עובדת בחברת הייטק בינלאומית", כתבה לנו חן מויאל כשפנתה אלינו. "אני נשואה ואם לבן, יוסף שלמה, בן ה-9 חודשים. אני ובעלי מתגוררים ביחידת דיור אצל חמי וחמותי וחוסכים על מנת שנוכל לקנות דירה משלנו. הבית בו אנו גרים הוא מסורתי-חילוני, ולפעמים אנו נאלצים לוותר על ערכים מסויימים". 

חן מספרת כי משבר בקורונה לא פסח גם על מקום העבודה שלה: "בשל הקורונה והרצון להתייעל, החלה החברה לאחרונה בצמצומים ובגל פיטורים בחו"ל, וממש כעת הגיעו הצמצומים גם לישראל. באותה עת פניתי לקדוש ברוך הוא והתפללתי אליו שאזכה להעלאה במשכורת. לא חשבתי שיש טעם לפנות למעסיקים שלי בבקשה בגלל המצב, פניתי לבורא עולם, הצדקתי את התפילה שלי בכך שאני רוצה שיהיה לנו בית משלנו, בו נוכל לגדל את ילדינו על ברכי התורה, כדי שנזכה בע״ה לבית כשר בישראל על פי תורת אמת.". 

"בערב חג השבועות, בשעת הדלקת הנרות, התזכיתם לישועה בזכות התפילות? שלחו לנו את סיפורכם האישי למייל: mokedtehillim@gmail.comפללתי להרבה ישועות ורחמים מהבורא יתברך. בחג השבועות ובשבת שלאחריו, שהה בעלי רוב היום בבית הכנסת, על אף שבדרך כלל אינו מקפיד על כך. בזמן הזה אני שמרתי על הילד בבית והודתי לקב"ה שאני יכולה לאפשר לבעלי להתפלל".

"מיד לאחר חג השבועות, קיבלתי זימון לשימוע לפני פיטורין, ללא התראה מוקדמת. מאוד נפגעתי מהדרך שזה נעשה באופן מאוד חד ובלי התראה. הייתי בדרכי הביתה לאחר שסיימתי יום עבודה, בדיוק יצאתי עם הרכב מהחנייה כאשר צלצלו אלי מכוח אדם וביקשו לזמן אותי לשימוע". את מה שקרה אחר כך לא יכלה חן לדמיין: "מיד אחרי שחזרתי הביתה החלטתי לצאת להתרענן בפארק, שם קיבלתי שיחה בה בישרו לי כי אוכל להישאר בתקן אחר באותו מקום עבודה, עם שכר הרבה יותר גבוה. טרם התחלתי את התפקיד החדש, אך אני בטוחה שבחסדי השם הקב״ה יתן לי את מה שביקשתי ממנו לטובה ולברכה".

"זה הנס הפרטי שלי. גם אם נראה לך שאתה עומד להיות בחוץ, תדע לך. הקב״ה מוציא אותך מאיפה שאתה כדי להכניס אותך למקום טוב יותר! תודה רבה להשם יתברך על כל החסדים שהוא עושה עמי". חן מסיימת את דבריה בפנייה לקוראי האתר: "לא להוריד ציפיות, להמשיך ולבקש, להמשיך ולהתפלל, על כ-ל דבר! גם אם הוא נראה הכי לא צפוי והכי לא שייך. אם זה משהו שאת או אתה עושים למען בורא עולם, כמו שאני רוצה להקים בית כשר בישראל כדי לגדל את ילדיי על ברכי התורה. אין לי עניין בבית משופץ, בית עם קירות יפים, אלא בבית שנוכל לקיים בו תורה ומצוות. בית שלא תהיה בו טלוויזיה, ושקיר הטלוויזיה יהיה מלא בספרי קודש וקדושה. בית שנערוך בו בלי נדר כל שבוע שיעורי תורה, או כנסים של אנשים שיוכלו ללמוד תורה בחברותא, שאחת ולתמיד לא נתבייש לדבר דברי תורה בבית שלנו בכל זמן שנרצה בלי לקבל ביקורת! השם יתברך איתכם, רק דברו אליו. רק תגידו לו , אבא אני רוצה את זה בשבילך, בשביל להתקרב לאבא שלי.  אבא רואה הכל!! מקווה שחיזקת אתכם!!"

 

יש לכם סיפור השגחה פרטית? שלחו לנו אותו למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי השגחה פרטית נוספים: לחצו כאן

רוצים לחוות גם כאלה סיפורי ישועה? אולי זה מה שאתם צריכים >>>

 

 

השגחה פרטית

השגחה פרטית: תאונת האופנוע שנגרמה לכבוד שבת

השגחה פרטית

מפחיד! נחש ענק בחר להסתתר במקום הלא נכון וחיי האנשים ניצלו

השגחה פרטית

סיפור מיסטי של 20 דקות: התאומים שהתחתנו עם התאומות וילדו באותו היום

השגחה פרטית

מרגש ביותר: "באתי לכאן אחרי 20 שנה כדי להגיד לך תודה ולקבל ממך עוד ברכה"

השגחה פרטית

מדהים! בזכות הקבלה הטובה שקיבלו על עצמם הם ניצלו

השגחה פרטית

"אני היא אותה נערה שהצלת", ענתה לו הבחורה בקול חנוק מדמעות

השגחה פרטית

מפתיע: איך לגרום לגזירה להתבטל?

השגחה פרטית

"לאחר רגע של תדהמה התחלתי לצחוק ואמרתי: "אבא, בשביל קדיש צריך מניין ואני היהודי היחיד בעיירה""

השגחה פרטית

מדויק על הסנטימטר: המעלית צנחה שניה אחרי שהאיש הוציא את רגלו

השגחה פרטית

לא תשארו אדישים: המסמך שחיפשו שנים התגלה בדרך המסתורית הזאת...

השגחה פרטית

לא תאמינו: פרץ בבכי מטלטל באמצע הסופרמרקט

השגחה פרטית

פחד: "לפתע מעדתי וצנחתי לתוך המיכל העצום בעל להבי הסכין המשוננים..."

השגחה פרטית

מצמרר: ''הוא קיבל קנייה לחג - ואני קיבלתי ילדה במתנה''

השגחה פרטית

מדהים: התרומה הצילה את הבית משריפת ענק

השגחה פרטית

"אכניס את היד לכיס, מה שיש שם יהיה שלך"

עוד מאמרי תוכן בנושא השגחה פרטית
X
  • © כל הזכויות שמורות