השגחה פרטית

"הרגע שרשמתי אותם לבית ספר הזה, היה חלום שהתגשם .הרב שלי אמר לי שכל ההשתלשלות היא בגדר נס גלוי" 

סיפורה של מעיין, חוזרת בתשובה המתגוררת בארצות הברית, מדגים באופן מרגש במיוחד את כוח התשובה והתפילה לחולל ניסים


29/06/20 | ז' תמוז התש"פ
השגחה פרטית

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"שלום, אבקש לפרסם את הסיפור בשם בדוי (מעיין)" נפתח סיפור ההשגחה הפרטית המרגש שקיבלנו במייל של אתר "מוקד תהילים ארצי". "גדלתי ברחובות במשפחה מסורתית. למדתי בבתי ספר חילוניים ושירתתי בצבא כמכ"ית. לאחר השירות הצבאי השלמתי תואר ראשון באוניברסיטה העברית בירושלים ובמקביל עבדתי כדיילת. בגיל 28 הכרתי את בעלי, יהודי שעלה מאמריקה לישראל, התחתנו ועברנו יחד להתגורר בארצות הברית. זו הייתה השנה בה התחלתי לחזור בתשובה".

"מהרגע הראשון, התחברתי לקהילה היהודית במקום וזכיתי להתקרב לעולם התורה. תמיד הייתי אישה מאמינה, אך לצערי לא זכית לקבל חינוך דתי והידע הבסיסי שלי ביהדות היה מביש. במהלך השנים נולדו לנו שלושה ילדים ואני התחזקתי בהדרגה. בעלי לא היה שותף לתהליך החזרה שלי בתשובה, אך מכיוון שראה כי טוב לי וזה מסייע לי להתאקלם בארצות הברית שמח בכך".

"הבעיות התחילו כאשר חיפשנו מסגרות חינוכיות לילדים" כתבה לנו מעיין בהמשך מכתבה, "עבדתי כמורה בבית ספר רפורמי, אך לא עלה בדעתי לרשום את ילדינו לשם . רציתי בית ספר אורתודוכסי, שהילדים ילכו עם כיפה וציצית ויתרגלו להתלבש כך .בעלי סירב בכל תוקף שילדיו יחבשו כיפה וציצית כמו 'ליצנים'.. כמה שניסיתי לשכנע אותו , לא הצלחתי. להיפך, גרמתי לו להתרגז, להרים את הקול ולהיות מאוד חד משמעי באמירה שא'ין על מה לדבר' ". 

"לא התייאשתי. חודש אחרי חודש, ניסיתי לדבר על ליבו בעדינות, בכוונה לשכנע אותו שזהו הצעד הנכון וההגיוני. כל נסיון שכנוע כזה עלה לי ביוקר. הוא רק התעצבן יותר, ונעשה עוד יותר תוקפני .בתקופה ההיא התחלתי לשמור שבת באופן חלקי, התפללתי ולמדתי להבין לעומק את חשיבות החינוך היהודי. נלחצתי מאוד כשהבנתי שאין לי דרך לשכנע את בעלי. אני זוכרת שבנסיעותי לעבודה וללימודים הייתי מתפללת באוטו ומדברת עם הקדוש ברוך הוא . הייתי אומרת לו בתפילותי 'מה אני מבקשת ממך, כסף? כבוד? אני מבקשת שילדי יקבלו חינוך יהודי שלא היה לי. דאגת לי שאחזור בתשובה ואתקרב אליך, אך איך אעשה את זה אם ילדי לא יזכו ללמוד בבית ספר אורתודוכסי? בבקשה תעזור לילדי להתחנך בבית ספר יהודי' ".

"התפללתי רק שבעלי יסכים ואמצא בית ספר מתאים . הרשמה לבתי ספר פרטיים בארצות הברית זה הון תועפות בחודש .ההכנסה שלנו היתה מאוד נמוכה וגם אם יקבלו את ילדי, לא ידעתי איך אוכל לממן את הלימודים. אבל הבעיה העיקרית היתה, קודם כל להביא את בעלי להסכים לרשום את הילדים לבית ספר יהודי .כך המשכתי להתפלל והרבה פעמים עם דמעות ובכי". 

"יום אחד קיבלתי שיחת טלפון מאחד המנהלים של בית ספר יהודי מאוד מוכר ומוערך. הוא זכר אותי, שמשתי כמורה מחליפה בבית הספר שלו בשנים הראשונות שלי באמריקה. הוא הציע לי עבודה בבית הספר שלו. אמרתי לו שאני כבר מועסקת ויש לי משרה טובה ומלאה .רגע לפני שניתקתי, שמעתי אותו קורא לי שנית 'את בטוחה? יש לך ילדים, לא? את תקבלי הנחה ותוכלי להביא אותם איתך לעבודה. תקבלי הנחה משמעותית!' ".

"פה נפל לי האסימון שזה שליח מהשם שמכוון אותי. להתקבל לבית ספר הזה יכולתי רק לחלום .גם מבחינה השקפתית, אף פעם לא חשבתי עליו כאופציה משום שהיה חרדי מידי לאופי המשפחתי שלנו. כשחזרתי הביתה סיפרתי לבעלי על ההצעה ומשום מה היא קסמה לו. מסתבר שכשהוא היה קטן, הוא למד בו שנתיים והיו לו זכרונות טובים משם . הוא אהב שאהיה עם הילדים באותו בית ספר ואת המשכורת שהוצעה לי. הרגע שרשמתי אותם לבית ספר הזה היה חלום שהתגשם .הרב שלי אמר לי שכל ההשתלשלות היא בגדר נס גלוי" .

"המשכתי להלחם על החינוך הדתי גם בבית, וכיום ילדי גדולים ובני תורה" סיימה מעיין את מכתבה, "אני כל הזמן מזכירה להם כמה הם זכו לגדול עם חינוך יהודי שנלקח ממני  הם יודעים להעריך את זה ברוך השם" .

"אני תורמת ל'מוקד תהילים ארצי' כך מקבלת את המיילים היומיים" הוסיפה מעיין וביקשה לפנות ישירות לקוראי האתר: "יש לי מסר לחוזרים בתשובה שנתקלים במכשולים וקשיים, לא להתייאש  להתפלל ולהתפלל. כשמתפללים על דברים רוחנים, השם תמיד עונה. הקשיים הם חלק מהתהליך והתחזקות. הם מעצבים אותנו להיות נחושים וחזקים, ומעמידים אותנו בנסיונות שאנחנו אמורים לעבור .לא לוותר על האמת  אי אפשר לחיות בלי האמת כאשר מגלים אותה .עם כל הקשיים שתעברו זה משתלם . יש שכר למי שנלחם ללכת בדרך השם. בהצלחה בדרך".

 

יש לכם סיפור השגחה פרטית? שלחו לנו אותו למייל: mokedtehillim@gmail.com  לקריאת סיפורי השגחה פרטית נוספים: לחצו כאן

רוצים לחוות גם כאלה סיפורי ישועה? אולי זה מה שאתם צריכים >>>

 

 

השגחה פרטית

השגחה פרטית: תאונת האופנוע שנגרמה לכבוד שבת

השגחה פרטית

מפחיד! נחש ענק בחר להסתתר במקום הלא נכון וחיי האנשים ניצלו

השגחה פרטית

סיפור מיסטי של 20 דקות: התאומים שהתחתנו עם התאומות וילדו באותו היום

השגחה פרטית

מרגש ביותר: "באתי לכאן אחרי 20 שנה כדי להגיד לך תודה ולקבל ממך עוד ברכה"

השגחה פרטית

מדהים! בזכות הקבלה הטובה שקיבלו על עצמם הם ניצלו

השגחה פרטית

"אני היא אותה נערה שהצלת", ענתה לו הבחורה בקול חנוק מדמעות

השגחה פרטית

מפתיע: איך לגרום לגזירה להתבטל?

השגחה פרטית

"לאחר רגע של תדהמה התחלתי לצחוק ואמרתי: "אבא, בשביל קדיש צריך מניין ואני היהודי היחיד בעיירה""

השגחה פרטית

מדויק על הסנטימטר: המעלית צנחה שניה אחרי שהאיש הוציא את רגלו

השגחה פרטית

לא תשארו אדישים: המסמך שחיפשו שנים התגלה בדרך המסתורית הזאת...

השגחה פרטית

לא תאמינו: פרץ בבכי מטלטל באמצע הסופרמרקט

השגחה פרטית

פחד: "לפתע מעדתי וצנחתי לתוך המיכל העצום בעל להבי הסכין המשוננים..."

השגחה פרטית

מצמרר: ''הוא קיבל קנייה לחג - ואני קיבלתי ילדה במתנה''

השגחה פרטית

מדהים: התרומה הצילה את הבית משריפת ענק

השגחה פרטית

"אכניס את היד לכיס, מה שיש שם יהיה שלך"

עוד מאמרי תוכן בנושא השגחה פרטית
X
  • © כל הזכויות שמורות