בריאות

הרב יגאל כהן בפניה אישית לכל האנשים הסובלים מדיכאון וחרדות

איזה אדם יכול לצאת מן החרדות והדיכאון בהן הוא שרוי, ואיזה אדם עשוי לסבול מהם זמן ממושך?


30/12/20 | ט"ו טבת התשפ"א
הרב יגאל כהן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 

לכל אלו שסובלים מחרדות ודיכאון, אחים יקרים ואחיות יקרות

 

אף פעם אל תרימו ידיים

לצערי הרב, אלו שסובלים מחרדות ודיכאון, אני כל כך מבין אתכם, אני כל כך משתתף בצער שלכם, אני כל כך יודע כמה אתם עוברים קושי. אני מבקש מכם דבר אחד, אף פעם אל תרימו ידיים באמונה שהקב"ה ירפא אתכם, רפואה שלמה, רפואת הנפש ורפואת הגוף. זה ייקח יום, זה ייקח יומיים, אני לא יודע כמה זמן זה ייקח. אבל אתם חייבים להאמין, גם ברגעים הכי קשים, כשתוקף אתכם התקף חרדה חס ושלום, ותוקף אתכם איזה רגע של דיכאון, של עצבות, של דמעות, של בכי - אל תאבד תקוה!

 

אני אצא מזה?

כששואל אותי בן אדם, אני אצא מזה או לא אצא מזה? התשובה היא: תלוי בעיניים שלך. יש כאלה שאתה רואה להם בעיניים אור. אומר: "אחי, אני אצא מזה. כואב לי, קשה לי, אבל אני אצא מזה". כשאני רואה לו בעיניים שהוא מאמין שהוא יכול לצאת מזה, אני רגוע. הוא יצא מזה באמת. למה? כי יש לו אמונה אמתית בלב שלו שהו יצא מזה.

 

הרופא אמר לי שזה גנטי

אבל בן אדם שלא מאמין שהוא יצא מזה, למה הוא לא מאמין שהוא יצא מזה? כי כל הזמן יש לו מחשבות: "איך אני אעשה?", "איך זה...", "תראה כמה אני סובל", "הרופא אמר לי שזה גנטי". מה זה גנטי?, משהו שאצלו בגוף, שהוא לא יכול עכשיו ולהתגבר עליו. שהבן אדם לא יכול להתגבר עליו. כשבן אדם מאמין באמונה שלמה במה שהרופא אומר לו, שזה גנטיקה. מה זאת אומרת גנטיקה? שזה משהו בגוך שלו, שאי אפשר יהיה לו להתגבר עליו, לעולם הוא לא יכול להתגבר עליו. לעולם הוא לא יכול לצאת מזה.

 

מתפללים לרפואה?

אני מבקש מכם אחים יקרים שלי, רפואה - גם אתם בריאים ברוך השם, אם תצטרכו להתפלל על איזשהו יהודי בעולם, לפני שאתם מתפללים עליו על איזושהי בעיה רפואית, תאמינו באמונה שלמה, באמונה שלמה ואמיתית וטהורה בבורא עולם שהוא כל יכול והוא יכול לרפא רפואה שלמה ולהחזיר אותו להיות כמו תינוק.

משל למה הדבר דומה, לאדם שהייתה לו שרשררת, שתי לולאות שנקרעו אחת מהשניה. הוא לקח את זה לצורף, ושאל את הצורף: "האם אתה יכול לתקן לי את השרשרת?" אמר לו הצורף: "אני יודע ליצר שרשראות, לתקן שרשראות לא כל שכן שאני אוכל?!" כלומר, אתה בא ושואל אותי אם אני יכול לתקן עכשיו שתי לולאות קרועות? אני יודע לעשות אותן יש מאין, בוודאי שאני יודע לתקן אותן. אותו דבר ככה עם הקדוש ברוך הוא.

 

יש מאין יום יום

אומר הקדוש ברוך הוא, אני בורא בני אדם יש מאין יום יום, ישתבח שמו לעד, ואתה לא מאמין שהקדוש ברוך הוא יתן לך?

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות