סגולות

שיהיה לכם לבריאות! הסגולות שיעזרו לכם לשמור על הבריאות

יש לכם בעיה בריאותית שלא נפתרת? מכירים אדם שאינו בקו הבריאות ואתם רוצים לעזור לו? הנה 4 סגולות ייעודיות במיוחד לבריאות שלכם


02/05/22 | א' אייר התשפ"ב
בריאות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

תרומת שמן למאור: 

בספר עבודת הקודש לחיד"א מובא כי סגולה גדולה לתרום שמן למאור ולהקדיש תרומה זו לעילוי נשמתו של ר' מאיר בעל הנס. וכך כתוב בספר:

"הֲרֵינִי מִתְנַדֵּב שֶׁמֶן לַמָּאוֹר לְעִילוּי נִשְׁמָתוֹ שֶׁל רַבִּי מֵאִיר בַּעַל הַנֵּס, כְּדֵי שֶׁהַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא בִּזְכוּת רַבִּי מֵאִיר בַּעַל הַנֵּס, יַצִּילֵנִי לִי וּלְאִשְׁתִּי מִכָּל חוֹלִי וּמִכָּל כְּאֵב, וְנִהְיֶה בְּרִיאִים דְּשֵׁנִים וְרַעֲנַנִּים וּשְׁקֵטִים. וְיַצִּילֵנוּ מִכָּל צָרָה וּמִכָּל מִינֵי פוּרְעָנוּת. וְיַאֲרִיךְ יָמֵינוּ בַּטּוֹב וּשְׁנוֹתֵינוּ בַּנְּעִימִים לַעֲבוֹדָתוֹ יִתְבָּרֵךְ. אֱלָהָא דְּרַבִּי מֵאִיר עֲנֵנִי (ג"פ). אֶקְרָא לֵאלֹהִים עֶלְיוֹן לָאֵל גּוֹמֵר עָלָי: חָנֵּנִי יהוה כִּי אֵלֶיךָ אֶקְרָא כָּל הַיּוֹם: עָזְרֵנוּ אֱלֹהֵי יִשְׁעֵנוּ עַל דְּבַר כְּבוֹד שְׁמֶךָ וְהַצִּילֵנוּ וְכַפֵּר עַל חַטֹּאתֵנוּ לְמַעַן שְׁמֶךָ: עֲשֵֹה לְמַעַן יְמִינֶךָ, עֲשֵֹה לְמַעַן תּוֹרָתֶךָ, עֲשֵֹה לְמַעַן קְדוּשָׁתֶךָ. יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יהוה צוּרִי וְגוֹאֲלִי".

 

אמירת פסוקים שקשורים לבריאות לאחר תפילת שחרית:

הפסוקים הבאים ידועים כבעלי סגולה להינצל מקשיים, רעות שונות וגזירות: "אל תירא מפחד פתאום ומשואת רשעים כי תבוא", "עוצו עצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו אל" ו-"ועד זקנה אני הוא ועד שיבה אני אסבל אני עשיתי ואני אשא ואני אסבל ואמלט". הסגולה היא לומר פסוקים אלו לאחר התפילה בכל יום. 

בנוסף לאלו, לומר את רצף הפסוקים האלו יחד 3 פעמים: "ואתה אל תירא עבדי יעקב ואל תחת ישראל כי הנני מושיעך מרחוק ואת זרעך מארץ שבים ושב יעקב ושקט ושאנן ואין מחריד האל תמים דרכו אמרת ה' צרופה מגן הוא לכל החוסים בו".

על פי הספר "סגולות ישראל" ישנם פסוקים מיוחדים המיועדים לבקשת בריאות הם אלו: "האל הנאמן שומר הברית והחסד" ו-"רפאני יהוה וארפא הושיעני ואושעה כי תהילתי אתה".

 

מצוות הכנסת אורחים:

מסתבר שגם מצוות הכנסת אורחים יכולה לשמור על הבריאות שלכם ושל בני משפחתכם. לפי ר' פנחס מקוריץ הקשר בין מצוות הכנסת אורחים לסגולה לבריאות קשורה במילה "אורח". מילה זו מורכת מהצירוף "אור" + ח'. כלומר, יש נתינת אור ל-ח'. ח' מסמלת את הברכה השמינית, וברכה זו היא ברכת "רפאנו ה' ונרפא". וכך יש אור מיוחד שמופץ על ידי הכנסת אורחים לברכת בריאות למארח.

ר' שמואל מקאמינקא מסביר אף הוא את הקשר בין הקפדה על מצוות הכנסת אורחים לבריאות. הוא מפרש זאת על פי הפסוק שנכתב בתורה: "וברך את לחמך ואת מימך, והסירותי מחלה מקירבך". הגמרא במסכת ברכות מפרשת שהאורח מברך בקול רם כדי שיתקיים המשך הפסוק שהוא – "והסירותי מחלה מקרבך".

 

הנחת תפילין כסגולה לאריכות ימים ולבריאות:

הרבי מלובאוויטש כותב: "וצריך להזהירו כפול ומשולש שיניח תפילין בכל יום כמובן מלבד שבת קודש ויום טוב, ואם אי אפשר לו בבוקר אזי יניחם במשך היום עד הערב שמש, ובכל אופן יניחם אף לשעה קלה אף שיהי מוכרח לחולצם מיד, ולהסביר לו אשר מצוה זו סגולה מיוחדת היא לאריכות ימים ושנים וכמאמר רבותינו ז"ל: 'כל המניח תפילין מאריך ימים'".

 

סגולה נדירה לבריאות:

 

 

 

לכל דבר יש פתרון! נסו את זה >>>

סגולות

הסגולה הגדולה של היום: יום הילולת רבי אלימלך מליז'נסק זצ"ל

סגולות

מפתיע: הגוי שמבקש להבין מה פירוש המילים "שמע ישראל" על מנת להינצל במלחמה

סגולות

הסגולה של היום: הילולת הרב סלמאן מוצפי זצ"ל

סגולות

הסגולות הבדוקות ביותר להינצל מחבלי משיח

סגולות

4 עצות להצלחת המלחמה: לא מה שחשבתם!

סגולות

איזה משפט שאם תאמרו אותו 30 פעמים ישפיע עליכם שמירה והצלחה?

סגולות

יורד גשם? אל תפספסו את ההזדמנות לזכות בפרנסה! לפרטים לחצו

סגולות

רוצים להתברך בסגולת השעה התשיעית? כל הפרטים כאן!

סגולות

לגזור ולשמור: עצות לשמירה והגנה בזמן מלחמה

סגולות

סגולה מעולה לשמירה והגנה בעת האזעקות ובכל מצב סכנה בחיים

סגולות

מכירים מישהו חולה? אולי העצות האלה יכולות לעזור לו

סגולות

הסגולה של היום: יום פטירת רבי אבא בן רבי יצחק אבוחצירא זצ"ל

סגולות

הסגולה הגדולה של היום: יום הילולת האדמו"ר החמישי מזוויהל

סגולות

כדאי לקרוא: תפילות מיוחדות לשלום ארץ ישראל

סגולות

הסגולה שנתן הרב דב קוק שליט''א לסילוק הפחדים

עוד מאמרי תוכן בנושא סגולות
X
  • © כל הזכויות שמורות