בריאות

הרב יגאל כהן: הצמיחה הגדולה ביותר מגיעה מן המשברים

הניסיון האישי של הרב יגאל כהן לימד אותו כי כל המשברים בחייו הם אלו שהעניקו לו את מה שיש לו בחיים


25/02/20 | ל' שבט התש"פ
משבר

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

ככל שאלוהים נותן לך יותר חוכמה, כך אתה סובל יותר משום שאתה רוצה יותר.

הרב יגאל כהן מספר על ניסיונו האישי

"מאדם שלמד 17 שעות ביום", הוא אומר, "הגעתי ל-0 שעות לימוד ביום. שכבתי במיטה, חשבתי על עצמי כי אני בור ועם הארץ, לא התפללתי במניין חצי שנה, כי לא יכלתי, בקושי הנחתי תפילין". הוא מוסיף ומספר: "בקושי ברכתי על האוכל, קראתי כמה פרקי תהילים וחזרתי לישון".

"כל זה היה לטובתי", מסכם הרב יגאל כהן, "אני יושב היום ומדבר בפניכם. אם חס ושלום עולה גאווה על לבי, לשנייה אחת, שנייה אחת שאני מרגישה פתאום - אולי כן?, אני נזכר בימים הללו ואני חוזר מיד למקום. הכוח הכי חזק שלי בא מן הרגעים הכי חלשים שלי בחיים. הכוח הכי חזק שלי בעולם הזה" מעיד הרב על עצמו, "כשיש לי את הכוח הזה, הוא מתוך הרגעים החלשים ביותר בחיים שלי. משם שאבתי את האמונה שיש לי כוח לעבור משברים. משם שאבתי את הכוח להאמין כי אלוקים לא יעזוב אותי, גם כשאני למטה שבלמטה".

"לפעמים היצר הרע מבלבל אותך" אומר הרב, "אומר לך: תרים ידים, תגיד 'רע לי', תגיד 'אני מסכן', תגיד לא הולך לי'. תדע לך שזה המבחן שלך בחיים. מהמשבר אלוקים מוציא אותך באלפית שנייה, בום, מרים אותך למעלה. זה לא המבחן, זו לא העבודה שלך כלל. העבודה שלך היא להגיד 'זה טוב'".

" 'וְהֶאֱמִן בַּיהוָה וַיַּחְשְׁבֶהָ לּוֹ צְדָקָה' (בראשית פרק ט', פסוק ו') - הכוח הכי חזק בעולם זו אמונה", מסיים הרב את דבריו.

 

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות