חלומות

החלום שבא לבשר כי התפילות התקבלו

"גאווה, קנאה ושנאה, אלה משרתים של יצר הרע ושורפים כל חלקה טובה. חשוב להעביר על המידות ולהשכין שלום בין אדם לחברו לעזור לאהוב ולרומם אחד את השני"


01/03/20 | ה' אדר התש"פ
חלום

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

את הסיפור הבא שלחה לנו ת. קוראת של "מוקד תהילים ארצי", המבקשת לשתף את סיפור ההשגחה הפרטית של משפחתה. ת. מספרת כי בכל מפגש משפחתי אליו הגיעו האחים והאחיות עם בני משפחותיהם, היו ע. - אחד מאחיה ומ. -גיסה, נקלעים לויכוחים. ככל שעבר הזמן נדמה היה כי יצר הרע נכנס ביניהם והדיונים ביניהם היו מסתיימים בקללות ובהקפדות.

האווירה המתוחה שנוצרה במפגשים המשפחתיים השפיעה על שאר בני המשפחה, כולם ניסו לתווך ולפייס בין השנים אך דבר לא הועיל. אז החליטו בני המשפחה כי כאשר יגיע אחד מן השניים למפגש כלשהו, השני ייעדר ממנו ולהיפך. חודשיים לאחר שהתקבלה ההחלטה חלו שניהם: מ. חלה במחלה ואילו ע. לקה בליבו. 

ת. מספרת כי אחיה ע. הרגיש כאבים בחזה, נלקח לבית החולים ומיד עבר צינתור שאחריו קבעו הרופאים כי הוא חייב לעבור ניתוח מעקפים שנקבע לבוקר שלמחרת. כבר באותו הלילה, בעקבות שיחה בין ת. לאחותה,  הגיעו השתים למסקנה כי מקור המחלות שפקדו את מ. ו-ע. הוא בסכסוך שפרץ ביניהם. ות. מיהרה לפעול.

"גייסתי את הבנים שלי, התקשרנו לאחי ע. אשר היה מאושפז בבית החולים וביקשנו ממנו שישאיר פלאפון פתוח כדי שישמע טקסט שקראו בניי להתרת קללות. בדרך כלל עושים זאת ע"י שלוש אנשים יראי שמיים, וברוך השם בניי שומרי מצוות", מספרת ת. ומוסיפה: "גם התפללנו. באותו ערב חזרתי הביתה, הדלקתי נר לצדיקים וביקשתי מהשם בתחנונים כי בזכותם ישמור על אחי ויעשה את הרופאים שליחים נאמנים למקום. ביקשתי מהשם כי כל הזכויות והחסדים שאחי עושה, והוא עושה הרבה, יעמדו לפניו במשפט העליון, יחד עם זכות אבותינו".

כשסיימה להתפלל, מספרת ת', הלכה לישון וחלמה חלום בו מתחת לבניין בו מתגורר ע' היא רואה את אמה ואת אחיה השני, שלמה, יושבים לצדה של מדורה בוערת, כאשר אמה משליכה אל תוך האש דבר מה המגביר את האש והיא מתפשטת סביב הבניין. בחלומה ממהרת ת' אל אמה ואחיה כשהיא אוחזת בידה כוס מים אשר היא שופכת אל המדורה והאש נעלמת. "מיד אחר כך התעוררתי" ת. מוסיפה ומספרת, "ניסיתי להבין את החלום, קישרתי אותו להתרת הקללות שעשינו והבנתי כי תפילותינו התקבלו. הבנתי שאחי יצא מן הניתוח בחיים, בעז"ה." 

בבוקר נסעו ת. ואחותה אל בית החולים כדי לשהות לצד אחיהם בעת הניתוח, שם נמסר להן כי בשל החמרה במצבו הוכנס לניתוח לפנות בוקר ולשתיים נותר רק להמתין. במהלך ההמתנה, התפללו השתים ות. סיפרה לאחותה על החלום שחלמה. בתגובה, סיפרה לה אחותה על חלומה שלה בו ראתה את בית אימן, אליו הגיעו אבות המשפחה (את חלקם זיהתה האחות ואחרים לא) אשר התיישבו בסלון לצד אם המשפחה, שוחחו אתה, ליטפו אותה ועזבו את הבית.

"הבנתי שהתפילות שלנו התקבלו" מסכמת ת., "התעודדתי מסיפור החלום של אחותי והאמנתי כי אחי יצא מהניתוח בשלום. וברוך השם, הניתוח של אחי עבר בהצלחה. כשהרופא של אחי יצא לעדכן אותנו, הוא סיפר לנו כי במהלך הניתוח היה סיבוך מסוים אך בנס הם התגברו עליו והכל הסתיים בשלום. היום, ברוך השם, אחי השתקם לאחר שיחות ארוכות שלנו איתו סלח, מחל והבין שאין טעם לשמור טינה. אך עם גיסי עדיין קשה לנו לדבר על הנושא ואנו ממשיכים להתפלל".

ת. מסיימת את דבריה בפנייה לקוראים של אתר "מוקד תהילים ארצי": "עם ישראל הקדושים והיקרים, תבינו מכאן כמה עלינו להיזהר שלא תהיה גאווה, קנאה, ושנאה. כל אלה משרתים של יצר הרע ושורפים כל חלקה טובה. כמה יסורים ועוגמת נפש זה גורם, כמה חשוב להעביר על המידות  ולהשכין  שלום בין אדם לחברו לעזור לאהוב ולרומם אחד את השני. ברוכים תהיו למקום".

 

יש לכם סיפור השגחה פרטית? שלחו לנו אותו למייל: mokedtehillim@gmail.com

חוששים מחלום רע? מתקשים להרדם? נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חלומות
X
  • © כל הזכויות שמורות