חלומות

פחד: הנפטר חזר לחיק משפחתו

התיעוד המטלטל של האם ששיכלה את בנה לאחר שחלה במחלת הסרטן, ומאז מקבלת ממנו מסרים בדרך שמימית


22/12/21 | י"ח טבת התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

רוי, נער צעיר שחלה במחלה הארורה ונפטר, מוסר דרישות שלום לבני משפחתו.

הנה עדותה המסעירה של האם: "לילה אחד, מתוך געגוע לבני התפללתי לקב"ה שיחזיר אותו אליי. הלכתי לישון, ורוי הופיע בחלומי, לחש לי: 'אמא אני חוזר אלייך...'.

 

''הייתי אז בחודש הרביעי להריוני. במשך חודשי ההריון", ממשיכה האם את סיפורה המרגש, "התפללתי רבות לקב"ה שיאיר את עיני למצוא שם לתינוק, שאתחבר אליו ושיזכיר לי את שמו של בני ז"ל- רוי.

שבת אחת, תוך כדי קריאת פרקי תהילים, הגעתי לפסוק 'לדוד ה' אורי וישעי', ואז אורו עיני, הרגשתי שזהו פסוק שמתאר במיוחד את מה שעבר עלינו בכל התקופה האחרונה.

במיוחד שבתה את ליבי העובדה שהשם 'אורי' מכיל בתוכו את שמו של רוי. באותו רגע, ביתי הקטנה שיחקה לידי, ולפתע אמרה את השם "אורי" תוך כדי משחק, מה שחיזק את החיבור שלי לשם הזה". 

 

ממשיכה האם ומספרת: "עוד דבר שקרה באותה תקופה שחיבר אתי לשם הזה, הוא שבאחד הלילות שמעתי מתוך שינה כאילו מישהו קורא ממרחק את השם אורי... התעוררתי וידעתי שהנמצא השם שייקרא בבוא העת הרך הנולד".

בערב ראש השנה נערכה הברית, והתינוק, אחיו של רוי ז"ל, קיבל את השם "אורי", הלקוח מתוך פרק כ"ג בתהילים, אותו נהוג לומר בערב ראש השנה.

 

פרק כ''ג בתהילים שבו מוזכר השם ''אורי'':

{א} מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָה רֹעִי לֹא אֶחְסָר: {ב} בִּנְאוֹת דֶּשֶׁא יַרְבִּיצֵנִי עַל מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי: {ג} נַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב יַנְחֵנִי בְמַעְגְּלֵי צֶדֶק לְמַעַן שְׁמוֹ: {ד} גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי: {ה} תַּעֲרֹךְ לְפָנַי שֻׁלְחָן נֶגֶד צֹרְרָי דִּשַּׁנְתָּ בַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי כּוֹסִי רְוָיָה: {ו} אַךְ טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי כָּל יְמֵי חַיָּי וְשַׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה לְאֹרֶךְ יָמִים:

 

מה אומר חלום על נפטר? המקובל הרב יצחק בצרי מסביר:

חוששים מחלום רע? מתקשים להרדם? נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חלומות
X
  • © כל הזכויות שמורות