חלומות

האישה ששילמה את החוב לרופא השיניים לאחר מותה

האמא הגיעה לבנה בחלום והזכירה לו: ''שלם את החוב שלי לרופא השיניים!''


02/02/21 | כ' שבט התשפ"א
רופא שיניים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

האישה אלה קליגר ז"ל נפטרה לפני חודשים ספורים, כאשר זמן קצר לפני הפטירה ביקשה מאחד מבניה שישלם את החוב שיש לה לרופא שיניים ברחוב שמואל הנביא בירושלים.

"אמי נפטרה בשבת פרשת בהעלותך תש"פ וההלוויה התקיימה במוצאי שבת קודש", מספר בנה, הרב משה קליגר, תושב ביתר עילית. "ביום ראשון התעוררתי ממנוחת הצהריים בשל כאבי שיניים איומים ונוראים, עד שראשי חישב להתפוצץ, 'משה' אני שומע את אמא שלי ז"ל אומרת, "אתה הולך לישון רגוע, ולי יש חוב אצל רופא שיניים'.

"יצאתי מיד מהחדר לחפש את מספר הטלפון של רופא השיניים", ממשיך הבן לספר, "ארבעה חודשים שכבה אמי בבית חולים; בשבוע של הפטירה היא דיברה איתי על כספים שמונחים בבית וביקשה שנחלק לצדקה, וש-200 שקלים מתוכם לשלם חוב לרופא שיניים".

"תוך כדי כאבי השיניים החזקים, הבנתי שאין מנוס. מוכרחים לטפל בעניין הרגע – התקשרתי למשרד של הרופא וביקשתי אותו בדחיפות עליונה לכן הוא עזב פציינט באמצע טיפול, ביקשתי ממנו שיעיין ברשימות ויראה האם קיים חוב של אימי, אלה קליגר ז"ל.

הרופא התפלא: 'אמך הייתה מסודרת מאוד, תמיד שילמה בזמן'. בכל זאת בדק ואישר כי אכן, ' יש חוב קטן של 200 שקלים'.

"ביקשתי ממנו שימחל על האיחור ותכף העניין יסודר, מיד התקשרתי לבני הלומד בישיבה בשכונת 'בית-ישראל'; ביקשתי שייגש לקליניקה של הרופא, הממוקמת ברחוב שמואל הנביא, וישלם את החוב במהירות האפשרית".

"רבע שעה אחרי שהתעוררתי עם הכאב החד - כבר שולם החוב. והנה פלא: כאבי השיניים נעלמו מיד".

"זכתה אמי שלמחרת פטירתה כבר דאגה מלמעלה לסדר חוב כספי", מסכם הרב קליגר את דבריו. "מעשה זה מהווה תזכורת מבית דין של מעלה על הזהירות בעוון הגזל החמור".

 

חוששים מחלום רע? מתקשים להרדם? נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חלומות
X
  • © כל הזכויות שמורות