חלומות

"חלמתי עליה המון במשך השנה, אבל אז הגיע חלום שגרם לי לקום ולתהות מה פשרו"

"בזכות התוכן היומיומי שמגיע אלי מכם מדי יום אני חשופה להמון סיפורים. ראיתי המון סיפורים על התגלות אדם שהחזיר נשמתו לבורא מגיע לחלום ומעביר מסר ומכאן מתחיל הסיפור שלי"


25/08/21 | י"ז אלול התשפ"א
חלום

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

נורית שלחה לנו מייל עם סיפור מרגש שאנחנו שמחים שיש לנו זכת לשתף באתר שלנו:

"אני בעלת תשובה ב12 השנים האחרונות, חיה אורך חיים דתי. הגעתי ל'מוקד תהילים ארצי' בגלל משבר בזוגיות ששלח אותי לחפש באנטרנט תפילות לשלום בית לפני כמעט 4 שנים, במקרה (או שלא) התחיל סבב של קריאת תהילים יומי ומאז אני שם. הזוגיות שלי עדיין חווה טלטלות, אבל אני חשה את ההשגחה הפרטית בכל התהליך ומתפללת שנצליח להתגבר ולא נשבר, אין ייאוש בעולם כלל!  בתכתובת שאני מקבלת מכם מדי יום אני מוצאת נחמה, בדברים שאני לומדת מהם. לפעמים אני מרגישה שנכתבו במיוחד בשבילי באופן אישי, בהתאם לדברים שקורים בחיי, ומתפללת שאצליח ליישם אותם כדי להיות אשה טובה יותר לבעלי, אמא טובה יותר לילדי ואדם טוב לעולם כולו. הקושי הוא ליישם.

בזכות התוכן היומיומי שמגיע אלי מכם מדי יום אני חשופה להמון סיפורים. ראיתי המון סיפורים על התגלות אדם שהחזי נשמתו לבורא מגיע לחלום ומעביר מסר ומכאן מתחיל הסיפור שלי. בת דודי, רונית ז"ל, שהייתה לי לחברה מאוד קרובה, החזירה את נשמתה לבורא לפני שנה וחצי אחרי מאבק במחלה קשה, כשהיא רק בת 34 שנים. אני מבוגרת ממנה בשנה וחצי, אך היינו מאוד קרובות. מתוך 40 נכדים, אנו היחידות שגרנו בארץ והיינו בנות אותו גיל, שאר הנכדים גדולים או קטנים מאיתנו ב-5 שנים ויותר. סבא שלי ושל רונית היה רב הקהילה של אנוסי משהד באירן והיה מוהל. הוא עשה חתונות בר מצוות ובריתות כחסד ומעולם לא ביקש על כך פרוטה, הוא התפרנס מחנות בדים שהייתה בבעלותו ואבא של רונית, שיבדל לחיים ארוכים וטובים, מכל האחים המשיך בדרכו ועובד בתחום הבדים, הוא אדם מסורתי.

לאורך השנים בילינו המון ביחד, ובתקופה שהשתחררנו מהצבא עברנו ביחד תהליך. רונית ז"ל שירתה כלוחמת ביחידת הנ"מ של חיל האוויר, היא השתחררה מהצבא בתקופת מלחמת לבנון השניה. היא חוותה טראומה בצבא שהובילה לפוסט טראומה ואני סבלתי מ- ocd. בזכותה הגעתי לטיפול הנכון ונרפאתי. לימים, היא למדה פסיכולוגיה. רונית הייתה אדם מכיל, אדם טוב שאהב לעזור לזולת. לפני שחלתה, התבקשה לסייע מתוקף תפקידה לחולה קשה ובחרה לעשות זאת בטבע, במקום האהוב עליה. תהליך שנקטע כשגילתה שהיא עצמה חולה. היא אהבה לטייל בארץ ובעולם ומאוד אהבה את הפשטות בחיים, היא האמינה שהכל ניתן להשיג בעבודה קשה. היא ובעלה קנו דירה ללא עזרה מההורים, על אף שהם הציעו להם עזרה כספית. שתינו היינו בהריון ביחד וילדנו באתו בית יולדות כמעט באותו הזמן, היא ילדה ביום שישי בשעה 11 בבוקר ואני בערב שבת לאחר חצות הלילה. רונית ז"ל האמינה בהשם ושמחה שיצא לה לקיים מצווה אבל חייה אורך חיים חילוני/מסורתי.

חלמתי עליה המון במהלך השנה הראשונה לפטירתה ואז הגיע חלום שגרם לי לקום עם תהייה מה פשרו. חלמתי שאני רואה את דודתי (אמא שלה, תבדל לחיים ארוכים וטובים) צועדת לעברי עם רובה M16 ומדי ב' של הצבא ובצד על המדרכה מונח קיטבק עם שמה של בת דודי, רשום בטוש שחור (בת דודי הייתה לוחמת במערך הנ"מ של חיל האוויר). בחלום לא ראיתי את בת דודי אבל חשתי בנוכחות שלה כמו אור גדול, והרגשתי בחלום  שצריך להחזיר את הציוד לצבא. כשקמתי משנתי דיברתי עם אחותה ועם אמה של בת דודי,  שאלתי אם יש דבר שצריך להחזיר לצבא, הן ענו לי שיבדקו.....

עבר הזמן והגיע מועד 11 החודשים לפטירתה. אחותה שחיה בניו יורק, תבדל לחיים ארוכים וטובים, הגיעה לארץ לקראת טקס האזכרה. באותם ימים, זמן הכנות והניקיונות לחג הפסח, קיבלתי שיחת וידאו מדודתי ובת דודי ומאחר והייתי עסוקה בניקיונות נתתי להן לדבר עם הילדים, תוך שאני שומעת אותן אומרות 'בואי מהר לשיחה יש משהו שאת חייבת לראות!'. כשהתקרבתי לא האמנתי למראה עיני,י מחסנית מלאה בכדורים של רובה M16 מונחת על השולחן, ברגע הזה היה ברור לכולנו שהיא לא סתם הופיעה בחלום, היא ביקשה שנחזיר את הרכוש לצבא, וכך נעשה הדבר, החזרנו את המחסנית לצבא.

בסיעתא דשמיא בזכות הסיפורים שקראתי כאן במוקד הצלחתי להבין שיש מסר בחלום ואני מתפללת שהיא נחה על משכבה בשלום ומנוחתה עדן. תודה לכם מוקד תהילים ארצי על הידע  הרב שאתם מפיצים ועל הזכות להשתתף בקריאת התהילים, זכות ענקית שברוך השם נפלה בחלקי".

נורית סיימה את מכתבה בפניה לקוראי אתר 'מוקד תהילים ארצי': "אני רוצה לומר לקוראים שהחיים הם הסתרה גדולה ובכל פרט נמצא הבורא. בזכות התוכן שקראתי כאן על בקשות של נפטרים בחלומות הצלחתי לעזור לבת דודי להחזיר את הציוד לצבא, זה מראה כמה חשיבות יש לכל דבר שאנחנו עושים בעולם הגישמי והקשר שלו לעולם הרוחני שהרי הוא הנצח. שנזכה לתקן ולהאריך ימים לשם קיום מצוות".

 

יש לכם סיפור מחזק לספר לנו? אנחנו רוצים לשמוע אותו. שלחו אלינו למייל: mokedtehillim@gmail.com את הסיפור האישי שלכם, ועזרו לנו לחזק את קוראי האתר ויחד נצליח בעזרת השם לזכות את הרבים.

חוששים מחלום רע? מתקשים להרדם? נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חלומות
X
  • © כל הזכויות שמורות