חלומות

חלמתם חלום מטריד? אמרו את התפילה הבאה

תפילה להטבת חלומות לאחר חלימת חלום רע


01/06/22 | ב' סיון התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

 

את התפילה להטבת חלומות נהוג לומר לאחר חלימת חלום מטריד. יש שאומרים אותה גם בכל חג, אף אם לא זכור להם חלום מטריד שחלמו לאחרונה. 

מטרת התפילה היא בקשה מה' שיהפוך את משמעות החלומות לטובה ולברכה.

את התפילה אומרים בלחש בזמן ברכת כוהנים בבית הכנסת. חשוב להספיק לסיים לומר תפילה זו עד שהכוהנים מסיימים לומר את תפילתם שלהם, כדי שעניית ה"אמן" של כלל הציבור תיחשב כם על תפילה זו של האדם הפרטי.

אם אין כוהנים או שהם אינם עולים לדוכן, ניתן לומר את התפילה בחזרת הש"ץ בברכת "שים שלום"

זהו נוסח התפילה:

רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, אֲנִי שֶׁלָּךְ וַחֲלוֹמוֹתַי שֶׁלָּךְ, חֲלוֹם חָלַמְתִּי וְאֵינִי יוֹדֵעַ מַה הוּא. יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ אֲ-דוֹנָי אֱ-לֹהַי וֵא-לֹהֵי אֲבוֹתַי, שֶׁיִּהְיוּ כָּל חֲלוֹמוֹתַי עָלַי וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל לְטוֹבָה. בֵּין חֲלוֹמוֹת שֶׁחָלַמְתִּי עַל אֲחֵרִים וּבֵין שֶׁחָלַמְתִּי עַל עַצְמִי, וּבֵין שֶׁחָלְמוּ אֲחֵרִים עָלַי, אִם טוֹבִים הֵם, חַזְּקֵם וְאַמְּצֵם, וְיִתְקַיְּמוּ בִי וּבָהֶם כַּחֲלוֹמוֹתָיו שֶׁל יוֹסֵף הַצַּדִּיק.

וְאִם צְרִיכִים רְפוּאָה, רְפָאֵם כְּחִזְקִיָּהוּ מֶלֶךְ יְהוּדָה מֵחָלְיוֹ, וּכְמִרְיָם הַנְּבִיאָה מִצָּרַעְתָּהּ, וּכְנַעֲמָן מִצָּרַעְתּוֹ, וּכְמֵי מָרָה עַל יְדֵי משֶׁה רַבֵּנוּ, וּכְמֵי יְרֵחוֹ עַל יְדֵי אֱלִישָׁע.

וּכְשֵׁם שֶׁהָפַכְתָּ אֶת קִלְלַת בִּלְעָם הָרָשָׁע מִקְּלָלָה לִבְרָכָה, כֵּן תַּהֲפוֹךְ כָּל חֲלוֹמוֹתַי עָלַי וְעַל כָּל יִשְׂרָאֵל לְטוֹבָה

וְתִשְׁמְרֵנִי וּתְחָנֵּנִי וְתִרְצֵּנִי.

 

חוששים מחלום רע? מתקשים להרדם? נסו את זה >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא חלומות
X
  • © כל הזכויות שמורות