בריאות

מדוע ה’ ברא אותך?

מדוע ברא אותך ה'? הרב יגאל כהן במסר נוסף על הדרך לחזק את הנפש ולהבריא אותה בעזרת האמונה בבורא עולם. צפו בסרטון המצור, וקראו את דבריו בכתבה הבאה


08/09/20 | י"ט אלול התש"פ
הרב יגאל כהן

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

מדברי הרב בסרטון:

 


למה אלוקים ברא אותך?

כשאלוקים בורא בן אדם, למה הוא בורא אותך? ריבונו של עולם, הוא שיחק אן דן די נו ואמר, זה יצא גבוה, זה יצא יפה, זה יצא נמוך חס וחלילה חס ושלום, זה יצא עשיר, זה יצא עני. נראה לכם שמי שברא את כל העולם הזה, אין לו את החכמה המספקת כדי לעשות סדר שהעולם הזה יהיה הוגן? שלא יקרה פה משהו חס ושלום במקרה? שזה יהיה לו כסף ולהוא לא יהיה כסף, זה יצא כך וההוא אחרת, זה יתחתן עם אישה מושלמת וההוא עם פחות? זאת תקבל בעל מושלם וההיא פחות? זה יקבל בית יפה והאחר פחות?

 

נזילה

לי יש נזילה בבית כבר כמעט שנתים, שנתיים. תקנו לי אותה, הכל חזר, ישתבח שמו לעד. כל הקירות... מי שמסתכל אומר: "יואו". אני, לא אומר יואו, כי אני יודע. יש לי בראש השנה חבילה אצל בורא עולם, כתב לי קירות מלאים בעובש, כי יש לי נזילה שעדין לא מצאו אותה. אם לא הייתה מגיעה לי נזילה, גם אם היית פותח את כל ארובות השמיים, ושובר את כל הצינורות עם קונגו, לא הייתה לי נזילה. כי אלוקים גזר שלא תהיה נזילה. זה - אלוקים החליט שתהיה לי נזילה. אני צריך לדעת להתמודד. לקחת, לתקן, לא לתקן, לבקש סליחה מבורא עולם על עוון שעשיתי שבגללו מגיעה לי הנזילה. זו הבעיה האמיתית, שלי מול בורא עולם. 

 

חשבון הבנק

המספר שיש לכם בחשבון הבנק, נראה לך שאלוקים שהביא אותך לעולם הוא כל כך, סליחה על הביטוי, לא חכם ולא פייר ולא איכפתי כשהוא שולח נשמה טהורה לעולם? ולזה יש ילדים ולהוא אין? זה מביא ילדים בעזרת טיפולים ולאחר יש עשרה ילדים באופן טבעי? מי שחושב ככה על בורא עולם, צריך להיות ברמה אינטיליגנטית מאוד נמוכה, כי בורא עולם זועק לך. יום חם, יום קר. במדינה אחת יורד גשם, במדינה אחרת לא יורד גשם. איפה אתה חי? 

 

בורא עולם ברא אותך מושלם

בורא עולם הביא אותך לעולם, הוא לא פספס באף, הוא לא פספס בעיניים, הוא לא פספס בלב. הבת של נולדה במקום עם ארבעה חדרים (בלב) עם שני חדרים. אז כל מי שיש לו פה ארבעה חדרים, תדעו לכם שבורא עולם לא פספס. גם אצל הבת שלי הוא לא פספס. כך נגזר מששת ימי בראשית ובראש השנה, אלוקים גזר. גם לי הגיעה החלקה הזאת, גם לאשתי, וגם לאחיות שלה: לראות אותה בחדר ניתוח, לאחר ניתוח...היום יש לנו נחת יהודית מדהימה ממנה. 

 

ככה אלוקים רצה - וזה רק לטובתך

זה לא מקרה שאחד נולד עם ארבעה חדרים. למה, ריבונו של עולם, לזה עשית ארבעה חדרים ולזה שני חדרים? למה זה מדבר עלי לשון הרע ועליו הוא לא מדבר לשון הרע? ככה אלוקים רצה, וזה רק לטובתך. יום יבוא, תפקח את העיניים, ואתה תראה לכמה טוב הגעת.

 

אל תאשים את השליח

קודם כל תדע, אל תסתכל על הבנאדם, אל תסתכל על המדינה, אל תסתכל על הפוליטיקאי, אל תסתכל על ראש העיר, על מי שהלשין עליך,כי אתה הולך לשליח. זה כמו שליח שמגיע מבית משפט ונותן לאדם מעטפה עם הזמנה לבית משפט, והאדם תופס את השליח ונותן לו מכות. מה אומר לו השליח? "מה אתה רוצה ממני?, אני תבעתי אותך? יש אנשים למעלה, הם אלו שהחליטו להוציא את זה לפועל. אני שליח, אני מביא לך רק את ההזמנה".

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא בריאות
X
  • © כל הזכויות שמורות