קורונה

הרב שלום כהן בעד החיסון לקורונה: "החיסון למגיפה יציל חיי אדם"

הרב פירר, גדול העסקנים הרפואיים, נכנס יחד עם השר אריה דרעי למעונו של נשיא מועצת גדולי התורה, חכם שלום כהן שליט''א, והציג בפניו את הנתונים המדעיים של חיסון הקורונה. הפרטים המלאים - בפנים


17/12/20 | ב' טבת התשפ"א
חיסון קורונה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

בימים האחרונים נחשפו פרטים מאחורי הקלעים, על אישורו של מרן חכם שלום כהן, נשיא מועצת חכמי התורה וראש ישיבת פורת יוסף, לחיסון הקורונה.

כזכור, לפני מספר ימים יו"ר ארגון 'עזרה למרפא', הרב אברהם אלימלך פירר, פרסם מכתב מיוחד שבו הוא מסביר ומבהיר בשם מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, מרן רבי חיים קנייבסקי, ומרן ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין כי כל מי שבאפשרותו להתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה נכון לעשות כן.

אלו דבריו של הרב פירר: "לאחר שבאחרונה נתבקשתי על ידי גדולי ומאורי הדור שליט״א לדרוש ולחקור אודות החיסון המוצע נגד נגיף הקורונה, ולאחר שחקרתי ובדקתי היטב באחריות הנדרשת ופרסתי מסקנותיי בפני מרנן ורבנן שליט״א, מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט״א, מרן ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין שליט״א, מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן שליט״א, הנני להודיע על דעתם ובשמם כי "כל מי שבאפשרותו להתחסן – נכון לעשות כן. (מהניסוי שבוצע כראוי ועל פי כל הפרמטרים המקובלים ונהוגים בעולם הרפואה הוכח כי אין סיכון בקבלת החיסון). הסובלים מארלרגיות על כל סוגיהן, יתייעצו עם הרופא המשפחתי על האופן לקבל את החיסון תחת פיקוח רפואי. בהיות והניסוי נערך בקרב גילאים מ – 16 ומעלה, צעירים עד לגיל הנ״ל המבקשים להמתין לניסוי של צעירים בגילם – יש להם על מה לסמוך".

מאחורי ההחלטת הרבנים עומד החשש מפני אנשים חסרי אחריות וקונספירטורים, המפרסמים שקרים וטענות מפוקפקות לגבי בטיחות החיסון. חלק מאותם גורמים, המפרסמים את דעתם מבלי להזכיר מי עומד מאחוריה, מציינים, כביכול, בשם גדולי ישראל, כי אין לקחת את החיסון. כך פרסמו, למשל, בשם זקן ראשי הישיבות בארה"ב, הגאון רבי שמואל קמינצקי, כי אין לקחת את החיסון. כאשר נודע על כך לרב עצמו, הוא מיהר להוציא בכתב ידו הודעה בזו הלשון: "מעולם לא פסקתי בנושא, לא לאו ולא הן. שכל אחד ישאל את הרופא שלו".

על מנת להפריך את הטיעונים חסרי האחריות ומשוללי היסוד, הרב פירר נכנס יחד עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אל מעונו של מרן ראש הישיבה, חכם שלום כהן ובמשך שעה ארוכה דן עמו בכל הפרטים, כאשר מוצגים בפני הרב כל הנתונים המלאים על הבדיקות הקפדניות שעברו החיסונים שהגיעו ושיגיעו לישראל, והאישורים שניתנו לחיסונים על ידי גופי הבריאות המובילים בעולם.

מרן חכם שלום כהן הביע את דעתו ואמר החיסון למגיפה יציל חיי אדם: "בעזרת ה' ניתן יהיה לשוב אל היכלי התורה ובתי הכנסת כסדרן, ללא שום חשש ותקלה, וזו ברכה גדולה", אמר ובירך בברכת כהנים את כל העוסקים במלאכה.

בנוסף, פורסם כי גם הרב אשר וויס שליט''א התבטא בדרשתו לתלמידיו ואמר כי: "כשיגיע תורי אתחסן – כך ראוי לעשות". על פי הדיווחים בכלי התקשורת החרדית, נראה כי גם דעתם של האדמו"ר מגור והאדמ"ר מבעלזא הם בעד קבלת החיסון.

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? הנה מה שאתם צריכים! כל הפרטים בלחיצה כאן >>>

קורונה

חוששים מהאומיקרון? לרב יגאל כהן יש מה לומר על הזן החדש

קורונה

אחת ולתמיד: מה דעתו של הרב פנגר בנוגע לחיסונים?

קורונה

הרב יאשיהו פינטו שליט"א: בעניין החיסונים

קורונה

הבסיס של עם ישראל נסדק ונגמר

קורונה

חכם שלום כהן: "כל אדם אשר נקבע כי יטול את החיסון השלישי עליו לעשות כן"

קורונה

גדולי הדור במכתב מיוחד על מיגור המגיפה: "זכינו לראות נפלאות. חסד ה’ גבר עלינו"

קורונה

הרב הראשי לישראל: ’’להודות על דעיכת המגפה, להתפלל לישועת אחינו בעולם’’

קורונה

הרב אליהו רבי: ההזדמנויות העסקיות של סוף הקורונה

קורונה

יוזמה חדשה ומיוחדת מבית מרן שר התורה הרב קנייבסקי שליט’’א: התחסנת? התברכת!

קורונה

לאחר ששימח חתן יתום: הזמר הוכנס לבידוד וגם חלה. מה שקרה בסוף יפתיע גם אתכם

קורונה

פורים בצל הקורונה: הנחיות הלכתיות לקראת פורים מהרב יצחק יוסף שליט’’א

קורונה

למה הקב’’ה הביא את הקורונה?

קורונה

בזכות התפילות: הפעוטה שהייתה במצב קריטי עקב נגיף הקורונה יצאה מכלל סכנה

קורונה

מכתב לאנשים שלא מאמינים בקורונה

קורונה

איך נתמודד עם הקורונה בעתיד?

עוד מאמרי תוכן בנושא קורונה
X
  • © כל הזכויות שמורות