התחזקתי ונושעתי

מפעים: "שלושה שבועות לפני שהכל התחיל,  חלמתי חלום על הבבא סאלי"

כך פותחת את סיפורה רחל (שם בדוי) שזכתה לישועה גדולה בזכות קבלה שלקחה על עצמה


24/12/20 | ט' טבת התשפ"א
התחזקות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"שלושה שבועות לפני שהכל התחיל,  חלמתי חלום על הבבא סאלי. בחלום הוא התיישב לידי. כשהתעוררתי מהחלום,  לא הבנתי אותו. היום אני אני מבינה שהוא היה מליץ יושר עלי לפני בורא עולם" 

תקראי לי רחל, היא מבקשת במכתב ששלחה לנו ובו היא מספרת על הישועה לה זכתה בזכות קבלה שלקחה על עצמה: "אניי באמצע שנות הארבעים לחיי", היא פותחת את מכתבה, "נשואה כבר כמעט עשרים שנה ואם לארבעה. אנחנו מתגוררים במרכז הארץ ואני עובדת במרפאה של קופת חולים כבר למעלה מ-20 שנה, בהן הרחבתי את ידיעותיי הרפואיות. לפני כשלוש שנים התחלתי לסבול במהלך יום העבודה מסחרחורות שהובילו להקאות, נגשתי לאחת הרופאות במרפאה שאבחנה התייבשות והפנתה אותי לקבלת עירוי נוזלים. אך הבעיה חזרה על עצמה, אני סובלת מסחרחורות, מקיאה, מקבלת עירוי נוזלים וחוזר חלילה. רופאת המשפחה שלי הפנתה אותי לבדיקות דם, אשר לא העלו דבר".

"אני עצמי שיערתי", כותבת רחל, "כי הדבר נובע מבעיה באוזן הגורמת לפגיעה בשיווי המשקל ובעצת רופאת המשפחה שלי פניתי לפיזיותרפיסט. מספר ימים לאחר הטיפול , אשר היה אמור לשפר את מצבי, המצב החמיר. החלטתי לגשת לבית החולים תל השומר. בחדר המיון נשלחתי לרופא אף אוזן גרון שאבחן ורטיגו, אבחנה שנראתה לי סבירה, הוא ציין שעלי לחזור לטיפולי פיזיותרפיה ושלח אותי בחזרה למיון על מנת להשתחרר הביתה. הרופאה התורנית בחדר המיון פגשה בי וראתה כי אני מתקשה לתפקד, ביקשתי ממנה שתפנה אותי לבדיקה אצל רופא אף אוזן גרון אחר, והרופא הזה שלח אות לעשות בדיקת C.T. בה התגלה בראש גידול שפיר".

"מכאן" מספרת רחל,  "הדברים התגלגלו במהירות. קיבלתי טיפול נגד כאבים, נקבע לי ניתח דחוף והריצו אותי לשורת בדיקות. בזמן שהמתנתי לקחתי על עצמי קבלה לכיסוי ראש וסיפרתי לאחותי שמיהרה להביא לי כיסוי ראש. מידה כנגד מידה, חשבתי לעצמי, אני אכסה את ראשי ובורא עולם ישמור לי על הראש בניתוח. עם קבלת התוצאות נכנסתי לניתוח שהתארך הרבה מעל הצפוי, משם הועברתי למחלקת טיפול נמרץ שם שהיתי כחודש ואז התחלתי תהליך ארוך של שיקום, בו הייתי צריכה ללמוד הכל מאפס. בכל התקופה, אחותי שהתה לידי, היא הקפידה לומר לי שוב ושוב שלבני השני יש בר מצווה בקרוב ועל להיות חזקה. לא הצלחתי להשיב לה ולפקוח את עיני, אבל אחזתי את ידה בחוזקה כדי שתדע שאני שומעת. חשבתי על המשפחה שלי והיה לי ברור שאני חייבת להבריא תוך זמן קצר ולשוב אליהם. נלחמתי. נלחמתי במחשבה על הילדים הקטנים של (הגדולה מביניהם הייתה בת 13.5 והקטנה רק בת 3), על בעלי, ועל ההורים המבוגרים שלי שהמצב ציער אותם מאוד. ואחותי, הקפידה לקרוא תהילים ליד מיטתי".

"ל-'מוקד תהילים ארצי'", היא כותבת לנו, "הגעתי בעקבות חברה לפני מספר שנים. חשוב לי לפרסם את הנס האישי שלי כדי לחזק אנשים נוספים הנמצאים ברגעים קשים. כדי שידעו כי 'אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים'. אני רוצה שאנשים שנמצאים במצב דומה לא ירימו ידיים, במצב כזה קל לשקוע לייאוש. צריך להתמיד באמונה, לבקש, להתפלל ולקחת על עצמך משהו, אפילו משהו קטן, שיעשה רעש גדול בשמייים. אני קיבלתי מכה והייתי חייבת להתעורר ולהבין כי בורא עולם רוצה ממני משהו, עוד לפני המקרה הקפדנו לשמור שבת בבית, אחריו לקחתי על עצמי החלטה להתחזק בצניעות ולכסת את הראש. ישועת השם כהרף עין".

בסיום דבריה היא מבקשת שפרסום הסיפור יהיה "לזיווג הגון לבת אחותי, שתזכה לזיווג הגון, תלמיד חכם וירא שמיים כמוה. אמן. מדובר בבתה הבכורה של אחותי, אשר למרות שהן מתגוררות רחוק, ביחד עם אמה לא השאירו אותי רגע אחד לבד בבית החולים, ובנוסף סייעו לבעלי בטיפול בילדים ותמכו בהם כל התקופה".

 

קיימתם את אחת הסגולות המופיעות באתר וזכיתם בישועה מעל הטבע? אנחנו רוצים לשמוע את הסיפור שלכם. שלחו אלינו למייל: mokedtehillim@gmail.com את הסיפור האישי שלכם, עזרו לנו לחזק את קוראי האתר ויחד נצליח בעזרת השם לזכות את הרבים. לקריאת סיפורי ישועה בעקבות קיום סגולה לחצו כאן.

רוצים גם לקבל ישועות מעל הטבע?

עוד מאמרי תוכן בנושא התחזקתי ונושעתי
X
  • © כל הזכויות שמורות