התחזקתי ונושעתי

'אתמול התקשרו וביקשו ממני להגיע לראיון עבודה. כשקיבלתי את הפרק היומי דקה לאחר מכן הוכיתי בתדהמה...''

הסיפור של אליאנה מעיד על הכוח העצום שיש בעשייה למען הקב"ה, היא לקחה על עצמה להתחזק בכשרות וזכתה לבשורות משמחות


05/08/21 | כ"ז אב התשפ"א
התחזקתי ונושעתי

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

הסיפור של אליאנה (שם בדוי) התגלגל בדרך מופלאה. היא בשנות ה-40 לחייה, נשואה באושר לבעל מדהים ויחד הם הורים לארבעה ילדים. אליאנה ובעלה עוסקים שניהם בתחום החינוך כבר שנים רבות. רוב שנותיה שימשה אליאנה כגננת אבל בשנים האחרונות בעקבות הפרסומים המצערים בחדשות היא מצאה שתחום העיסוק שלה נתפס אצל הורים רבם כבעייתי. היא מספרת כי ההורים הפסיקו לראות אותה, את אליאנה הגננת, וראו בה מייצגת של נשים אחרות שסיפורים עליהם התפרסמו בתקשורת. "הורים כל כך מאמינים לכתובת" היא מספרת, "שהם מייחסים לך את הדברים הללו ומתנהגים אליך בהתאם".

אליאנה החליטה לפרוש מעבודתה כגננ ולחפש עבודה בתחום אחר. זה לא עניין פשוט לאחר שנים רבות כל כך בתחום. היא מספרת שהפרישה שלה בגלל השינוי בהתנהלות ההורים הובילה אותה לדיכאון והיא התפללה לישועות. "אני תמיד מתפללת לקב"ה וקראתי תהילים. אני יודעת שהקב"ה שולח לי תמיד סימנים בתהילים. הקב"ה אמר לי לא לדאוג, תראי ישועות, וברוך השם זכיתי בישועות, זכיתי במשרה.אך לא בדיוק בתחום שחיפשתי. בסוף השנה פנתה אלי המנהלת ואמרה לי: 'יש לי עבודה בשבילך אבל רק בתחום החינוך'. סרבתי. הסברתי לה שאני פגועה מיחס ההורים בשנים האחרונות,  אבל אשמח לקבל עבודה בתחום אחר".

"השבוע, יצא לי הרבה לדבר עם בורא עולם ולבקש פרנסה" אליאנה מוסיפה, "שלחתי גם הודעה למקום עבודה מסוים. בכל פעם אני גם מבטיחה לקב"ה שאעשה משהו קטן כדי להתקרב אליו. הבטחתי לקב"ה שאעמוד על כך שהמטבח שלי יהיה כשר למהדרין. עשיתי כמה טעויות לאורך השנים כשלא התעקשתי עם ילדיי, ויתרתי כי הם היו קטנים אבל בתוכי אכלתי סרטים. אתמול ושלשום פשוט התחלתי לזרוק דברים שנגעו גם בחלבי וגם בבשרי. אתמול, בשעה 08:30 בדיוק קיבלתי שיחת טלפון: 'שלום, את יכולה להגיע מחר לראיון עבודה?' וכשקיבלתי את הפרק היומי בדיוק דקה לאחר מכן ראיתי את זה:



"ברוך אתה ה' שומע תפילה, ברוך אתה ה' אשר לא הסיר תפילתו וחסדו מעמי".

"הבוקר לפני הראיון קראתי את פרק התהילים היומי שאני מקבלת מכם, מ'מוקד תהילים ארצי' מדי בוקר, והתרגשתי. הבנתי ממה שכתוב שאקבל את העבודה. נכנסתי לראיון העבודה וקיבלתי את המשרה".

"אני לא אדם דתי, אני גרה בישוב גדול בדרום הארץ. אני לא מגיעה מרקע דתי אבל אני אדם מאוד מאוד מאמין. אני משתדלת לעשות כמה שיותר מצוות ומעשים טובים. יש משפט שתמיד מוביל אותי, משפט של אמא שלי 'לפחות תעשי פעם ביום מצווה, גרמת למישהו אחד לחייך, עשית את שלך'. אז אני משתדלת. אני לא מרבה לקרוא תהילים, אני לא תמיד מוצאת לזה זמן. עכשיו כשאני בחופש, מצאתי זמן לתהילים והתפללתי. וכמו שאמא שלי אמרה, אני עושה משהו אחד שישמח משהו אחד בעולם הזה, מדי יום. אני מרבה להקדים שלום לכולם, 3-4 פעמים בשנה אני עושה מצוות ביקור חולים במוסדות גריאטריים ובמוסדות לילדים עם מגבלויות ועוד. גם את הילדים שלנו גידלנו באותה הדרך. הילדים שלי מרבים לעשות מצוות ומעשים טובים. הם מתנדבים בסח"י (סיירת חסד ייחודית - תנועה העוסקת בחלוקות סלי מזון לנזקקים), בתי מתנדבת עם קשישים ובייחוד בקורונה הקפידה לשאול לשלומם. כולנו, כל המשפחה, משתלים להוסיף טוב".

לפני סיום, היא מבקשת להוסיף גם את המילים הבאות: "קריאת תהילים היא חשובה גם לציבור הלא דתי. אני כבן אדם שהוא לא דתי, זה משהו שמשך אותי להרגיש את הנתינה של הקדוש ברוך הוא. אני מרגישה את הנתינה של הקדוש ברוך הוא כל יום אבל התהילים זה משהו אחר".

 

קיימתם את אחת הסגולות המופיעות באתר וזכיתם בישועה מעל הטבע? אנחנו רוצים לשמוע את הסיפור שלכם. שלחו אלינו למייל: mokedtehillim@gmail.com את הסיפור האישי שלכם, עזרו לנו לחזק את קוראי האתר ויחד נצליח בעזרת השם לזכות את הרבים. לקריאת סיפורי ישועה בעקבות קיום סגולה לחצו כאן.

 

מוקד תהילים ארצי בתפילה מיוחדת לפרנסה עבורך! 
אלפי אומרי תהילים יקראו פרקים כהצלחה לפרנסתך והצלחת ביתך בשפע גשמי ורוחני.
 
לפרטים הקליק/י כאן >>
  

רוצים גם לקבל ישועות מעל הטבע?

עוד מאמרי תוכן בנושא התחזקתי ונושעתי
X
  • © כל הזכויות שמורות