התחזקתי ונושעתי

בזכות הסגולה זכינו לצאת מחובות העתק אליהם נקלענו

אל העסק של חנה ובעלה הגיעו שותפים לא אמינים אשר גררו אותו לחובות עתק ונעלמו, חנה ובעלה לא אמרו נואש והתחזקו בתפילות ובסגולות אשר ב"ה זיכוי אותם בישועות מעל הטבע


09/12/21 | ה' טבת התשפ"ב
התחזקתי ונושעתי

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

חנה (שם בדוי) היא קוראת ותיקה של אתר 'מוקד תהילים ארצי' וכתבה לנו כדי לפרסם את הישועה העצומה לה זכו בעקבות קיום סגולה שמצאו באתר:

"אנחנו זוג בעשור השישי לחיינו" פתחה את מכתבה אלינו, "יש לנו עסק כבר מספר עשורים, והוא מפרנס אותנו ואת ילדינו בכבוד. לפני שנים נקלענו לחובות גדולים. בעלי קיים שורה של עסקאות עם אנשים שגילנו כי אינם אמינים מאוחר מדי. הם עשו שימוש בפנקס הצ'קים של העסק שלנו בסכומי עתק למטרות פרטיות ואנו גילינו את העובדה הזו רק לאחר שהחשבון שלנו הוגבל. בשלב הזה כבר היו לנו חובות של מאות אלפי שקלים לאנשים ולהוצאה לפועל. הבנו שהקב"ה גזר עלינו גזירה ממש והגענו למצב בזיון.

כבר שנים שאני מקבלת מאתר 'מוקד תהילים ארצי' פרק תהילים יומי ומתפללת וקוראת את הכתבות השונות שאתם מפרסמים באתר. מלבד זאת אני מקפידה לקרוא ספר תהילים בשבוע, בעיקר בשבתות. לקחתי על עצמי להתחזק בתפילות, בקריאת התהילים, בצניעות שמירת השבת ושמירת הלשון ואז מצאתי באתר את סגולת 'שירת האזינו' ומאז אנחנו זוכים לראות ישועות מעל הטבע בענייני פרנסה.

אני אומרת את פרשת האזינו כל יום וכיום אני כבר יודעת את הסגולה בעל פה, בזכות האמירה היומיומית. תודה לה'. הגענו להסדרים לתשלום החובות שלא אנחנו יצרנו, ומאמינים שהכל לטובה. בקרוב מאוד נסיים לשלם את כולם. לצערי, בחודשים האחרונים בעלי לא יכול לעבוד אבל הקדוש ברוך הוא דאג לנו לפרנסה מידו הרחב, בנס גלוי וענקי ממש. תודה לה'".

היא מבקשת לחזק את הקוראים באתר שנמצאים במצב דומה ולומר: "אין עוד מלבדו בעולם!!! אני מרגישה את קרבת ה' בכל יום ובזכות התפילות והסגולות שמצאתי באתר 'מוקד תהילים ארצי' אני מקבלת כוח, מתחזקת באמונה וזוכה לראות ישועות. היום אני מתפללת שאזכה לפרסם באתר את הישועה הגדולה כשכל העניין יהיה מאחורינו ואשוב ואזכה בשקט נפשי שכבר שנים חסר לי. אני מודה לה' שנותן לי כוחות והכל מתוך שמחה".

 

 

קיימתם את אחת הסגולות המופיעות באתר וזכיתם בישועה מעל הטבע? אנחנו רוצים לשמוע את הסיפור שלכם. שלחו אלינו למייל: mokedtehillim@gmail.com את הסיפור האישי שלכם, עזרו לנו לחזק את קוראי האתר ויחד נצליח בעזרת השם לזכות את הרבים. לקריאת סיפורי ישועה בעקבות קיום סגולה לחצו כאן

 

 

מוקד תהילים ארצי בתפילה מיוחדת לפרנסה עבורך! 
אלפי אומרי תהילים יקראו פרקים כהצלחה לפרנסתך והצלחת ביתך בשפע גשמי ורוחני.
 
לפרטים הקליק/י כאן 
 

רוצים גם לקבל ישועות מעל הטבע?

עוד מאמרי תוכן בנושא התחזקתי ונושעתי
X
  • © כל הזכויות שמורות